Uglavnem še lansko leto... Narejen rutinski redni servis na 170.000km. Olje, oljni filter, čiščenje zračnega in pregled kabinskega. Oboje zgleda po pričakovanjih solidno...
Predno je pritisnil mraz sem iz pleksija izrezal plato, ki pokrije cca 50% površine hladilnika. Je zelo eko če se motor čimprej ogreje na delovno temperaturo.
Ker sem že imel razdrto prednjo plastiko sem se odločil da poizkusim popravit počeno plastiko...
Poliester, nekaj zajebavanja zaradi omejenega prostora, kitanje in barvanje.
Kmalu po tem posegu se je odločila spustiti dušo volanska letev
. Spustila je na vrhu, kjer pride volanski drog. Razlog je bilo zamakanje vode, ki je ostala ujeta in je lahko mirno opravljala svoje delo. Obnova pri Helica me je prišla 240€. Glede na telefonski razgovor je to nekoliko dražje kot pa pri Servocom, vendar me je prepričal korekten odnos možakarja. Še predno se je vrgel v obnovo je zadevo razstavil pred menoj in sva takoj odkrila, da je olje spuščalo tudi na desni strani, pod manšeto. Ta dodatni problem ni predstavljal dodatnega stroška, saj je bilo že to vse zajeto pod obnovo.
Je pa hudič ratal ko sva si ogledovala drog, ki pride v kabino in je nanj pritrjen volanski drog. Na oko sicer ni bilo videti ne vem kako hudo rjavo, a po hitrem poliranju se je takoj izkazalo, da je obseg droga pod priporočeno toleranco in posledično semering ne bo dovolj tesnil. Kaj sedaj? Po posvetu vzamem drog, ga peljem na hardkromanje in ga naslednji dan prevzame ter peljem ponovno v Helico. Hardkromanje in brušenje/poliranje na ustrezen premer me je stalo 45€. V tem podjetju sem bil nekoliko manj zadovoljen z odnosom, ampak okej, verjetno je to posledica, da so že nekoliko večja firma.
Dan kasneje me možakar iz Helice pokliče, grem še en dan kasneje po volansko letev in nato veselo zmontiram.
Olje je teklo po tepihu...
Vzel sem si čas in razstavil kar nekaj stvari...
Nesrečna volanska letev.
Žal ne vem kje imam slike obnovljenih delov in letve. Pregledal sem cel računalnik in obe spominski kartici iz fotoaparata, vendar zaključnih slik nimam. Sicer pa obnovljena volanska letev ni izgleda veliko drugače. Mogoče malenkost bolj čista.
Ker sem že spustil most in odstranil letev je bil čas še za menjavo gumic stabilizatorja. Milina, ker je bilo prostora več kot dovolj
.
Očistil in prebarval sem tudi stabilizator in objemke. Na črno "afkorz".
Če pa najdem še preostale slike, jih pa seveda objavim.
No pa do jo spet malo pocrkljam, ker je bila tako prijazna in me je pustila na cedilu samo 300metrov od doma.
Ker so bila platišča z notranje strani kar precej erjasta...
... sem prišel do sklepa, da bi mi krtačenje vzelo preveč časa, težko dostopna mesta pa bi ostala neobrušena in so šla na peskanje. Še prej se je z njih odstranilo ventilčke in vse oteži.
Barvanje v osnovo...
Barvanje v črno "afkorz"...
Stari komplet vijakov sem ravno tako očistil in prebarval.
Na platišča pa nataknil zimske gume.
To je to. Sedaj moram čimprej popravit pokrove platišč in uredit poškodovano zaščito motorja.