Naša AR 156 (Scremer) #2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Amortizer zunaj... Precej je že bogi.

Slika

Slika

Spotoma pregled za sledmi rje. Na mojo žalost sem je nakaj našel. Obdelava je klasika. Brušenje, krtačenje, barvanje z nekim rust stopom, temeljna, potem pa čez bodisi barva, bodisi "bitumen".

Slika

Slika

Očiščeni in prebarvani vsi deli, ki pridejo na amortizer, pa pesta, zavorne čeljusti in zaščita diska.

Slika

Mimogrede menjava plehca za diskom, ki je bil povsem požrt od rje me je kar drago stala... Nov kolesni ležaj.

Slika

Ni kaj, vsaka šola nekaj stane. Ampak sedaj znam potegnit ležaj iz vele ne da bi ga uničil, ne vem pa kolk ga je potem smotrno nazaj nabijat. Kakorkoli odločil sem se, da bo desni pleh za diskom ostal, kljub temu da ima nekaj lukenj. Mogoče kdaj v prihodnosti zamenjam.

Nov amortizer in star feder zmontirana nazaj...

Slika

Famozni novi plehec :) . Če koga zanima, nov pride 33€, ga morajo pa naročit iz IT, tako da si ga naročite kak teden pred podiranjem avta. IN plehec ne gre dol dokler se ne odstrani ležaja.

Slika

Pa še finiš slikce...

Slika

Slika

Slika

V naslednjih dneh, tednih potegnem dol še zadnji stabilizator, zamenjam gumice in pa dam nove palčke stabilizatorja. To zadnje je že nabavljeno, vendar nisem montiral, ker bom naprej spedenal stabilizator. Na levem koloteku po zunanjem robu moram uredit še nekaj malega rje, očisti kolotečno tkanino, jo vrnit na njeno mesto, uredit rjo na zadnjem delu avta, namontirat parking senzorje in potem vse sestavit v prvotno stanje.
Uporabniški avatar
Miico
Alfist
Alfist
Prispevkov: 270
Pridružen: Če Dec 15, 2011 10:28 pm
Vozilo: 159 2.4 JTDm SW 154kW TI
Kraj: Laško

vsaka čast ;)

pravi Alfist..takšnih bi moralo biti več ;)
No turbo, no fun !
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Menjava plina za klimo...

Slika
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Pha, vedno ko alfico pocrkljam, ji kupim nekaj novega ali ji popravim kak del zgolj iz estetskih razlogov in ne funkcionalnih, se mi oddolži.

Zjutraj se usedem v alfico, da se zapeljeva v službo in spustila je svojo dušo volanska letev. K sreči 300 metrov od doma. Spustilo je tesnilo, tam kjer pride privit drog volana, tako da je večino olja steklo v kabino. Nekaj malega tudi po volanski letvi in mostu, ampak bolj malo. Zaradi tega tudi nisem opazil nobene lužice.

Avto je sedaj razdrt. Volanska letev zunaj. Malce sem pogledal kaj bi lahko bilo narobe in na moje razočaranje sem na tem mestu odkril en kup rjavine. Od kje k.... je lahko na tem delu zarjevela. Ta del ni neposredno izpostavljen vodi, poleg tega pa ga pokriva še plastičen pokrovček.

Na sliki je večino rje že očiščene. Na to kar vidite dodajte vsaj še 2-3 mm debel sloj rje. #-o

Slika
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Pozabil sem kdo je že montiral tiste "talijanske" zastavice na svojo 159ko, ampak si nisem mogel kaj, da jih ne bi nalepil še sam....

Slika
















.



































Forza Wolfsburg :mrgreen:

Slika
Uporabniški avatar
UKi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 289
Pridružen: To Sep 13, 2011 4:37 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Kaj si jih namerno narobe obrnil? :lol:
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Pomojem, da je povsem vseeno kako so obrnjene glede na to na kakšen objekt so "prilepljene". Verjetno bom dobil sobo v peklu... :lol:
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Uglavnem še lansko leto... Narejen rutinski redni servis na 170.000km. Olje, oljni filter, čiščenje zračnega in pregled kabinskega. Oboje zgleda po pričakovanjih solidno...

Slika

Slika

Slika

Predno je pritisnil mraz sem iz pleksija izrezal plato, ki pokrije cca 50% površine hladilnika. Je zelo eko če se motor čimprej ogreje na delovno temperaturo.

Slika

Slika

Slika

Ker sem že imel razdrto prednjo plastiko sem se odločil da poizkusim popravit počeno plastiko...

Slika

Poliester, nekaj zajebavanja zaradi omejenega prostora, kitanje in barvanje.

Slika

Slika

Slika

Kmalu po tem posegu se je odločila spustiti dušo volanska letev =D> . Spustila je na vrhu, kjer pride volanski drog. Razlog je bilo zamakanje vode, ki je ostala ujeta in je lahko mirno opravljala svoje delo. Obnova pri Helica me je prišla 240€. Glede na telefonski razgovor je to nekoliko dražje kot pa pri Servocom, vendar me je prepričal korekten odnos možakarja. Še predno se je vrgel v obnovo je zadevo razstavil pred menoj in sva takoj odkrila, da je olje spuščalo tudi na desni strani, pod manšeto. Ta dodatni problem ni predstavljal dodatnega stroška, saj je bilo že to vse zajeto pod obnovo.

Slika

Je pa hudič ratal ko sva si ogledovala drog, ki pride v kabino in je nanj pritrjen volanski drog. Na oko sicer ni bilo videti ne vem kako hudo rjavo, a po hitrem poliranju se je takoj izkazalo, da je obseg droga pod priporočeno toleranco in posledično semering ne bo dovolj tesnil. Kaj sedaj? Po posvetu vzamem drog, ga peljem na hardkromanje in ga naslednji dan prevzame ter peljem ponovno v Helico. Hardkromanje in brušenje/poliranje na ustrezen premer me je stalo 45€. V tem podjetju sem bil nekoliko manj zadovoljen z odnosom, ampak okej, verjetno je to posledica, da so že nekoliko večja firma.

Dan kasneje me možakar iz Helice pokliče, grem še en dan kasneje po volansko letev in nato veselo zmontiram.

Olje je teklo po tepihu...
Slika

Vzel sem si čas in razstavil kar nekaj stvari...
Slika

Slika

Nesrečna volanska letev.
Slika

Žal ne vem kje imam slike obnovljenih delov in letve. Pregledal sem cel računalnik in obe spominski kartici iz fotoaparata, vendar zaključnih slik nimam. Sicer pa obnovljena volanska letev ni izgleda veliko drugače. Mogoče malenkost bolj čista.

Ker sem že spustil most in odstranil letev je bil čas še za menjavo gumic stabilizatorja. Milina, ker je bilo prostora več kot dovolj :) .
Slika

Slika

Očistil in prebarval sem tudi stabilizator in objemke. Na črno "afkorz".
Slika

Slika

Če pa najdem še preostale slike, jih pa seveda objavim.

No pa do jo spet malo pocrkljam, ker je bila tako prijazna in me je pustila na cedilu samo 300metrov od doma.

Ker so bila platišča z notranje strani kar precej erjasta...
Slika

Slika

... sem prišel do sklepa, da bi mi krtačenje vzelo preveč časa, težko dostopna mesta pa bi ostala neobrušena in so šla na peskanje. Še prej se je z njih odstranilo ventilčke in vse oteži.
Slika

Slika

Slika

Barvanje v osnovo...
Slika

Barvanje v črno "afkorz"...
Slika

Slika

Stari komplet vijakov sem ravno tako očistil in prebarval.
Slika

Na platišča pa nataknil zimske gume.
Slika

Slika

To je to. Sedaj moram čimprej popravit pokrove platišč in uredit poškodovano zaščito motorja.
Zadnjič spremenil Scremer, dne To Jan 15, 2013 11:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

bwo vsaka čast, ker vem kok časa traja da tole ven pobereš :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Še en "sam svoj mojster" =D> =D>
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

aja glede felten, je fajn če je barva z lakom, čene hudič začne prav kmalu rjavet (men je po dveh zimah začelo)

pa naležne površine na disk, centrirno lukno in lukno vijakov bi jaz raje zbrusu do pleha... ali pa vsaj pa vsaj čez par 100km še 1x zategni feltne :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Z lakom jih ne bom barval ker potem ne bodo mat črne... Sicer je pa že tako ali tako prepozno. Naležnih površin tudi nimam namena brusit, bo že avto sam poskrbel za to.

Si mi pa dal mislit, da je res bolje zadevo kasneje še enkrat malo zategnit. K sreči imam fetiš, da vsakič ko snemem kolesa še cel teden hodim okoli avta s ključem in preverjam če sem zategnil vse vijake. Sem ne vede upošteval tvoj nasvet :) .
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Par dni nazaj sem si vzel čas in fliknil na avto nekaj dekoracije...

Slika

Slika

Že nekaj časa imam doma nove šobe zapranje vetrobranskega stekla in ker je pred kratkim leva šoba nehala delati, sem se danes odločil, da je čas za menjavo. Sicer se je izkazalo, da se je iztaknila cevka. Ampak okej, menjava se nadaljuje saj voda ni več brizgala skozi vse luknjice.

Slika

Spotoma sem zamenjal še "zatiče", ki so bolj ali manj popokali.

Slika

Slika

Slika

Razdrto plastiko sem izkoristil še za namestitev napajalnega kabla za priklop ojačevalca. Klasika, od akumulatorja, pod varovalkami, za tapeto, skozi požarno steno, v kabino.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Sedaj je kabel zvit in skrit pod armaturo, kjer čaka da si vzamem čas za nadaljevanje.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Ne vem kje je fora tega pokrivanja hladilnika, saj za pretok čez hladilnik skrbi termostat... Že tako majo doldočene Alfe za moje pojme poddimenzioniran hladilnik.

Sicer pa dobro skrbiš zanjo.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Ker termostati v večino primerov ne tesni čisto neprodušno... Sam se je to uporabljalo bolj na tistih avtih ko ma termostat samo vložek tisti še slabš zapirajo...
ni pa poddimenzioniran hladilnik, sej je čez celo vezno madona, sam zdrav mora bit...
Pri 145TS sploh ne rabim ventilatorja med vožnjo nikoli, razen v stoječi koloni ali pa 20na uro v klanec...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Odgovori
  • Informacija