Banda... lep pozdrav. Spet sem malce "šraufal" okoli Alfe. Bemti moraš imet rad ta avto
Skratka, nekaj je slik, ki sem jih še dolžan za nazaj, nekaj sem pa delal celo ta vikend in danes... no včeraj, glede na to da je ura že preko polnoči.
Menjava filtra kabine. To sem naredil mesec dni po servisu. Stiska s časom pač. Umazanije na pretek...
Očiščen kanal, okvir/nosilec filtra in vse okoli...
Ker je bila plastika odstranjena sem očistil še pod brisalcem in namazal vse stike, kjer pride do trenja.
Pri odstranjevanju plastik sem imel probleme z obema vijakoma. Oba zarjavela in oba je bilo potrebno prevrtat. Zato sem dobil podobne "nastavke" in vijake. Pri montaži je bilo vse skupaj še pošteno namaščeno v upanju, da bo rja začela čim kasneje delovat.
Drug problem je bila obledela plastika. Najprej sem jo skušal potemnit s segrevanjem (pištola za vroč zrak), vendar z rezultatom nisem bil preveč zadovoljen. Plastika je imela nekaj svetlih lis, kot, da je bila nasilno lomljena. Drugače je vsa cela in ni nikjer počena/napokana, vendar so po pregrevanju te lise še vedno bile nekoliko svetlejše od ostalih delov. Zato sem preklopil na plan B. Barvanje. Najprej primer, nato črna mat in potem še obnova strukture. S strukturo sem na levi strani malce pretiraval, tako da deluje ta del nekoliko svetlejši. Ampak to se ne opazi, če ne veš kaj iščeš.
Spotoma sem pobarval še roke brisalcev. Je kar fino izpadlo. Mi je uspel praktično brezhiben, enakomeren nanos barve.
Sedaj pa k bolj svežim opravilom. Ta vikenda sem menjal zadnje vzdolžne roke. Nič pretresljivega, dejansko za uro, uro pa pol dela s pripravo in pospravljanjem skupaj. Ampak jaz, ne bi bil jaz, če ne bi nekoliko zakompliciral.
Prvo kot prvo mi ni bilo všeč kako ubogo so zaščitene nove roke. Najbrž sem preveč pričakoval za 100€. Pa sem jih dodatno zaščitil.
Potem pa sem izkoristil prostor, ki je nastal po odstranitvi rok in poskrbel za rjo. Jap, Alfe tudi rjavijo
.
Morda ni videti veliko, ampak vseeno je trjalo kar nekaj časa da sem zbrusil vso rjo do pločevine. Ker prostora ni veliko je bolj ali manj pel "biaks" no pa razne žične krtače. Od ročnih do tisti za na "bormašino". In da ne govorim koliko rjavega prahu se je nabralo po garaži, za samo majčken del na levi in desni strani.
"Ejga", zdej tuhtam kolk mam še
. Mal me je že bolel hrbet, pa še cel čas sem moral poslušat babo. Ker nisem prilezel iz luknje je pač ona zlezla k meni.
Mimogrede, na tej sliki se za mojo glavo lepo vidi kaj me še čaka. Leva stran je videti okej, zgolj površinska rja, na zadnji desni strani pa bo malo več dela. Bo treba rezat. oblikovat in švasat. "Komej" čakam
.
Tole vijolčne barve, je neka kemija za "zatiranje" rje. Je bele barve kot mleko, vendar na kovini/rji v nekaj sekundah reagira in se obarva vijolično. Ne me vprašat kaj je ker nimam pojma, saj sem dobil testni vzorček kakšno leto nazaj in si nisem zapomnil. Teoretično naj bi zaustavilo rjo, tako da ne rabiš brusit in preko tega samo barvaš ko se enkrat posuši. Zadevo sem enkrat testiral na zarjavelem vijaku. Dejansko je vijak začel kasneje rjavet kot pa tisti, ki je bil samo pobarvan. O tem, da naj bi zaustavilo rjo pa seveda ne morem govorit
.
Temeljna...
In na koncu je nastalo to;
Stare roke...
Ko sem odmikal toplotno zaščito, sem moral sprostiti tudi avspuh. Pri tem se mi je strgala ena gumica zato sem šel naslednji dan po nakupih...
Vse preostale gumene dele podvozja na zadnjem osi sem prešprical s silikonskim sprejem za gumice. Moram priznati, da se po dnevu vožnje zadnjega konca ne sliši več. Tudi manj ropota zaznam. Me pa čaka še prednji del.