Naša AR 156 (Scremer) #2

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Odgovori
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

Lepo. 8)
fd3s
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: So Okt 29, 2011 7:18 pm

tale tesnila če lahko dobiš kje ima golf gti iste! jaz sem lani menjal in so še imeli za golfa -> okoli 5-6 eur proti 20 za "alfine".
edit: notri pa dobiš 2 obročka za bat, tistega zunanjega ki se razteguje, kapico za zračni ventilček in malo tubico lubrikanta.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

fd3s napisal/-a:tale tesnila če lahko dobiš kje ima golf gti iste! jaz sem lani menjal in so še imeli za golfa -> okoli 5-6 eur proti 20 za "alfine".
edit: notri pa dobiš 2 obročka za bat, tistega zunanjega ki se razteguje, kapico za zračni ventilček in malo tubico lubrikanta.
Kater golf? I, II, III, IV,... Bemti jih je.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

kje je teb olje spustilo? tam pri vzvodu za ročno?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Ja, zadaj je počasi curljalo. Pa še to samo kadar si uporabljal bremzo. Če je avto en dan stal se je odcedilo in je potem nehalo tečt.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

tist tesnil pa neverjamem če dobiš kje pod kataloško cifro...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Ja sej to me skrbi, da zadnjega tesnila ne dobiš. Vem da je tesnilo za batek in verjetno tudi za vodila, ostalo pa nisem prepričan.

Uglavnem, na avtu me res jeb... luči. Lansko leto ni šlo čez tehničnega, potem sem malo žarnice premikal in je bilo bolje. Ponovno na stezi in pravi da ni okej, ampak me je spustil. Na problem nisem pozabil in sem nekaj tednov kasneje posvetil pol dneva mojim lučkam. Ko sem že mislil, da je to to, grem na AMZS. Stric si je vzel čas in sva levo nastavila na pravo višino, desna pa še vednp ni okej. Snop je nepravilen. Mi je pa stric rekel, da bi me samo zaradi tega spustil naprej. Če je vse ostalo ok.

Mal sem zgubil voljo z obstoječimi lučmi, tako, da grem korak dalje...

Slika

Zaenkrat še v fazi testiranja. Dela na navadno halogenko.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

No pa sem se le opogumil... Čas je bil za menjavo prednjih zgornjih in spodnjih rok.

Naprej zgornje. Stara gre ven,

Slika

in nova notri.

Slika

Zgodba se je ponovila tudi na desni strani. Ko je bilo to urejeno se lotim spodnje roke na levi strani.

Vse skupaj je izgledalo nekako takole; "&#"(/"&#%/)fuc#OFF!$&#/%&/"!#)=!"/#&="sh!t/$&j&e#b$e(n#a=alfa$)#//NC(=#/&$/#="... Če me razumete? In po nekaj urah razodetje...

Slika
Jezusmarijapomagaja... Zunaj je.

Slika

Če štejem še čas ko sem bil v službi, je projekt zgornja leva+ desna in spodnja leva roka trajal praktično dva dni. Potem ni bilo več časa za zajebavanje. In če sem povsem iskren, tudi volje ni bilo več v izobilju. Zato sem se odpeljal na menjavo spodnje desne roke v lokalno delavnico... Poba, ki mimogrede goji precejšne zanimanje do italjanskih znamk in trenutno v svojem prostem času "šraufa" svojo hf integralko, je desno roko imel povsem osvobojeno v 20ih minutah =D> .

Slika

Naredil si je precej več prostora kot jaz.

In ker mu je šlo tako odlično, sem mu predlagal naj mi zamenja še zadnji/spodnji nosilec motorja.

Stari

Slika

vs novi...

Slika

Še v pakungi...

Slika

Sledila je še optika...

Slika

Moji zaključki in občutki; glede menjave zgornjih rok sem mnenja, da niso takšen problem. Z malo orodja in dobre volje, jih zamenjaš en dva tri. Spodnje roke. Hm, če nimaš konkretnega orodja in veliko živcev, potem rajši ne. Do danes sem pri Alfi zamenjal samo eno spodnjo roko in verjetno bo to zadnja. Ne bom pa rekel "nikoli več", ker se zarečenega kruha največ poje.

Vožnja? Ugotovil, sem da stare roke sploh še niso bile tako slabe. Tolkla je le desna, pa še to ne zelo hudo. Je pa milina, ker sedaj nič več ne ropota. Škripanje bom pa lahko stestiral pozimi.

Rezultati novega nosilca motorja? Nič posebnega. Problem zatikanja vzratne prestave ostaja navkljub menjavi olja in nosilca. Se mi pa zdi, da se nekoliko lepše prestavlja, vendar spet ne tako lepše, da bi bilo vredno 90-100€ stroška. Sem pa v dilemi, naj zamenjam še ostale nosilce, ali naj to idejo opustim. Če ne bo nič boljše bo to proč vržen denar.

Zaenkrat je to to.

lp
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Odlično vse to rihtaš =D>

Tistega tesnila za ročno pa neboš nikjer dobil zraven sigurno ne. Največji paket ti vsebuje tesnilo batka, protiprašna gumica, kapica za ventil odzračevanja in tesnila od vodil čeljusti.

Tista guma, ki pa tesni sistem ročne je pa nekak čudno not prilepljena, naprešana al neki. Pri meni jo je tut čisto vn potisnilo, ampak nasrečo ne teče olje vn.

Pride pa zaradi zanč tega tesnila voda v sistem ročne, pol pa ročna zarjavi in ne spusti :doubt: Tak, da morem zarad tega vsakih tolko časa dol vzet, razmigat in našopat notr kolk se da silikonske masti.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Killergame17 napisal/-a:Odlično vse to rihtaš =D>

Tistega tesnila za ročno pa neboš nikjer dobil zraven sigurno ne. Največji paket ti vsebuje tesnilo batka, protiprašna gumica, kapica za ventil odzračevanja in tesnila od vodil čeljusti.

Tista guma, ki pa tesni sistem ročne je pa nekak čudno not prilepljena, naprešana al neki. Pri meni jo je tut čisto vn potisnilo, ampak nasrečo ne teče olje vn.

Pride pa zaradi zanč tega tesnila voda v sistem ročne, pol pa ročna zarjavi in ne spusti :doubt: Tak, da morem zarad tega vsakih tolko časa dol vzet, razmigat in našopat notr kolk se da silikonske masti.
Hvala. No saj tukaj se je očitno dogajalo isto. Vmes je prišla voda in umazanija in mehanizem je zarustal. Potem se je zadevo razlaufal, ampak zgleda, da tako temeljito, da je očitno poustilo še tesnilo. Popravilo pač ni bilo dolgoročno. Žal.
Zadnjič spremenil Scremer, dne Po Jun 25, 2012 10:23 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Še ena manjša pridobitev iz trgovine mstyling. Sicer sem glede na sliko iz spletne strani pričakoval povsem bel smernik, vendar mi ustreza tudi ta, bolj siva, verzija. Pomojem, da ni slabo izpadlo.

Aja, poleg smernikov sta bili priloženi še ustrezni oranžni žarnici. Hvala. =D>

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Looks good =D>
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Okej... Po menjavi rok je še vedno nekaj ropotal. Izkazal se je da so bili krivi končniki stabilizatorja.

Tokrat nisem kupil original. Na Triglavu mi je možakar rekel da so okoli 55€ v Eurotonu pa pride TRW 23€. Glede na to, da vse kar sem do sedaj kupoval original je bilo od TRWja, sem se odločil za slednje...

Slika

Novi vs. stari (mimogrede, tole je stota (100) slika v tej temi :) )...

Slika

Ali kdo opazi napis TRW na stari palčki?

Slika

Pa še zmontirano.

Slika

Sedaj ropota ni več =D> . Ker koles nisem jemal dol je dela za cca 30 min, seveda pod pogojem da te kaj ne zajebava (Na levi je en končni zarustal v stabilizatorju, ne desni pa je bil uničen imbus navoj tako da se ni dalo odvit matice. Oboje je popustil ko je bilo v reševanje vloženo nekaj truda :) ). Prostora je več kot dovolj.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Zamenjal prednji znakec...

Najprej sem ga pobrusil...
Slika

... nato pa lakiral z glasoritovim lakom
Slika

Stari je šel dol in v smeti.
Slika

Novi pa na avto.
Slika

Slika

Me prav zanima kako dolgo bo zdržal. Pri prejšni 156ki se spomnim, da je začel kazat znake luščenja po enem letu.

Ker sem alfico malo pocrkljal in ji privoščil nov znakec, se je ona odločila, da se mi oddolži in me pusti na cesti :) . Počila je šalčka vzmeti in zavoljo tega se je šalčka z vzmetjo naslonila na kolo. Nadaljna vožnja ni bila več mogoča, razen če bi želel narediti še več škode.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Še slikca...

Počena šalčka;
Slika

Rešitev za prevoz iz lokacije "nezgode" do lokacije kjer se bo "servisiral" (aka domov) je bila v rezervnem kolesu. Dovolj majhno in ozko, da je bilo še vedno čez glavo prostora med gumo in šalčko. Edino malo napeto je bilo ker nisem vedel če bo zdržalo do doma.

Slika

Posledice na gumi. Hitrost je bila nizka, 30-40 km/h in pa cca. 10 metrov vožnje, predno je bila parkirana ob cesto.

Slika
Odgovori
  • Informacija