To vem in se na gume-deirekt že nekaj filtriral po kotalnem uporu, je pa problem, da dobiš le "suhe" podatke o kotalnem uporu, gripu na morki cesti in glasnosti. Jaz bi pa rad, da je guma še relativno udobna in nudi ustrezen "grip" za ovinek ali dva.
Vem, da je par tu prisotnih, ki imajo kar nekaj izkušenj iz "gumoslovja" in bi rad njihove predloge.
Kdo določa v katerem razredu (kotalni upor in "grip" v dežju) je neka guma??
Ali je to neodvisna organizacija (dvomim) ali lahko, tako kot pri porabi vozil, vsak proizvajalec dela meritve sam in jih potem tudi "pripopa" na gumo.
Sum se mi pojavlja, ker se določene kitajske gume uvrščajo v B razred, tako pri porabi, kot tudi oprijemu v dežju.
Kdo določa v katerem razredu (kotalni upor in "grip" v dežju) je neka guma??
Ali je to neodvisna organizacija (dvomim) ali lahko, tako kot pri porabi vozil, vsak proizvajalec dela meritve sam in jih potem tudi "pripopa" na gumo.
Sum se mi pojavlja, ker se določene kitajske gume uvrščajo v B razred, tako pri porabi, kot tudi oprijemu v dežju.
3. Kdo certificira pnevmatike?
Proizvajalec pnevmatik bo razvrstil svoje izdelke na podlagi meril, določenih za evropske oznake pnevmatik. Tako je vsak model pnevmatike in posamezna velikost posebej testirana, razvrščena in potrjena.
Moja Giulietta ima serijske Dunlop SP TT, RT bi naj bile še kanček bolj športne.
Gume se mi zdijo super, težko pa rečem kaj več, ker so to prve gume na njej. V glavnem tolko kolko ga jaz turiram imajo odlični grip.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Tudi sam sem sprobal SportMaxx TT in so se tudi meni zdele super, sploh grip v mokrem me je presenetil. Ampak glede na tiste oznake, naj bi bila RT tišja in v mokrem še bolj zanesljiva guma.
Me zanima če je res tako občutna razlika, napram TT.
Sam se vedno bolj nagibam, da bom nasledjnič zopet kupil Goodyear F1 ass. 2. So res odlične gume in ne bom šel eksperimentirat. Bo poteebno počakat, da se bodo te "ocene" še malo zbistrile.
Če verjamemo spodaj napisanemu, naj proizvajalci ne bi imeli popolnoma proste roke pri označevanju, oziroma obstaja neko preverjanje.
labelling scheme for tyres is based on self-declaration by manufacturers or
importers.
National authorities also have to check the conformity of the declared classes
on the label of tyres (for fuel efficiency, wet grip and rolling noise) and of the measured
values. Similar to other products, controls will exclusively be performed by national
authorities and not by independent institutions.