Foggy napisal/-a:Se povsem strinjam z Scremerjem.Scremer napisal/-a:NExEN je ponavadi med prvimi na testih ( http://www.motorevija.si/cms/controls/w ... _gume/2118 ). Samo iz zadnje strani moraš gledat. Je pa res poceni. Osebno bi vseeno dvakrat, ma kaj dvakrat, miljonkrat premislil, predno jih kupim. Dejansko bi toliko časa razmišljal, da bi se nabral denar za normalno gumo. Če že delaš kompromis med ceno in kveliteto se ozri za gumami znamk Kumho, Fulda, Falken. 200€ pa lahko investiraš v svojo minimalno varnost. Aja, pa testi se delajo z novimi gumami in ji ne gre ravno najbolje, kaj bo z nexen gumo ko bo enkrat stara 2 leti .
Mi pa ni jasno kaj kupujete platišča velikosti 18, 19, 20, palcev, če potem nimate za gume. Tega ne bom nikoli razumel.
Ne vem ali nekateri te teste zgolj zelo površno preletijo ali pa so v najboljšem primeru polpismeni. Guma Nexen je po tem testu na mokri podlagi v rangu veleslavnih M pilot sport 3, Dunlop sport maxx in GY eagle F1A2 na katere določeni masturbirajo ob lastnostih na mokri podlagi in se tolčejo po prsih, češ da za njih je pa najpomembnejša lastnost gume zmogljivost na mokri podlagi in je tudi glavni kriterij pri nakupu! OK, argument je zelo na mestu, AMPAK taisti ljudje nato popljuvajo vse kar ni njihov osebni jagodni izbor (v bistvu iz njihovega pisanja lahko izluščimo, da nimajo pojma o izdelkih katere kritizirajo in si jih niso lastili). Naj vozi vsak kar mu denarnica in srce poželita, ampak hkrati naj tapametni že nehajo brez lastnih izkušenj pametovat, kaj je dobro in kaj ni. Razlog, da za isto preformanso (po njihovih kriterijih!) plačujejo 100% več (cena pri X internetnem ponudniku gum Nexen8000:MichelinPS3) pač ni opravičilo ali privilegij da tu pametujejo brez podlage in se istočasno zgražajo nad osebami, ki verujejo v superiornost Golfa 2 D TAS.