-od MB do Portoroža,tempo 140 po ac,7,4 ,zimske gume,temperatura okrog 0
-koga ne zanima ta podatek,naj ne bere
Sam sem 3x v roku enega leta hodil na reprogramiranje. 2x zaradi updat-a softvera in 1x zaradi ponastavitev vbrizgalnih blokov (optimizacije vbrizga). Zadnje prilagoditve so ble narejene lani novembra. Od takrat je poraba ob podobnem stilu voznje in na isti relaciji za do 1 do 1,2l/100km nizja. Seveda to velja za plin.colibry napisal/-a:zanimiv podatek za 2.0 ts 16v na plin.... sam imam sicer 145 qv predelano na plin in mi kuri cca 10-11L-=\100km mesano( mesto + relacije ). na bencinu mi kuri pa med 8 in 9,5 L\ 100km. relacija na bencinu avtocesta 110-120 7.2L\100km ( cel tank relacija ) od predelave na plin pa relacije se nisem odpeljal stem avtom.
zgleda da bom mogu odpelat preprogramirat racunalnik od plina.
zimskih gum se ne kupuje samo zaradi snega! če so nizke temperature je letna pnevmatike zelo neuporabna! če bi rad sneg pridi na dolenjskoCreed napisal/-a:Glede na "zimo" ki jo imamo, tud mene boli, da sem sploh kupoval zimske gume! Snega od nikoder! Tak oda drugo leto ne menjam dokler ga ne kipne 20cm!
LP
Ja v kakem drugem vesolju pa res... Upam, da se ne bomo spet pogovarjali o tistih magičnih 7-ih °C? Če je 7,01 je letna guma še dobra, če pa je 7,00 pa je katastrofa, a ne?mare87 napisal/-a:zimskih gum se ne kupuje samo zaradi snega! če so nizke temperature je letna pnevmatike zelo neuporabna! če bi rad sneg pridi na dolenjsko
lizard napisal/-a:Ja v kakem drugem vesolju pa res... Upam, da se ne bomo spet pogovarjali o tistih magičnih 7-ih °C? Če je 7,01 je letna guma še dobra, če pa je 7,00 pa je katastrofa, a ne?mare87 napisal/-a:zimskih gum se ne kupuje samo zaradi snega! če so nizke temperature je letna pnevmatike zelo neuporabna! če bi rad sneg pridi na dolenjsko
Malo preveri teste, primerjaj zavorne poti in oprijem. Letna guma premaga zimsko tako na suhem (tudi pri precejšnjem minusu) kot na mokrem, zimska pa je boljša samo na snegu in ledu.
To pa rata, če Žlendru in Zajcu uspe dobro prodati "budelaštine" na temo varnosti v cestnem prometu.mare87 napisal/-a:se vidi, da nimate pojma! zunaj ni trenutno 7°C ampak krepko pon nulo.
letna pnevmatika nikoli, nobena ne nudi zadostnega oprijema pod 7°C, če
ste tolk pametni se pa vozte z letnimi pozim. ampak se zavedajte, da s tem ogrožate sebe in DRUGE. bolš da ne naletim na tazga da ma letne gume na avtu pa se zakanta vame, punco, itd., ker se mu ne bo pisal dobr!!!
pa še to, zimska guma je po strukturi popolnoma drugačna od letnih!
zakaj le?! zarad lepšga?! zaradi pogojev, ki so na cesti in v to je všteto tudi to, da so pozimi velik nižje temperature kot pa poleti. kar pa pomeni, da letna guma pozimi rata trda kot kamen pozimi na asfaltu!
mene ni treba nč učit kaj so lamele in čemu so namenjene. vem dobr čemu služijo. in ne, nč ne lajam, poudarjam da so zimske za vožnjo, ko je temperatura pod 7°C! ne verjet raznimi testi, ki naj bi dokazoval, da se letne izkažejo bolje kot zimske (govorim za suho podlago)!lizard napisal/-a:Ta manija o zimskih gumah je zrasla tudi iz tega, da proizvajalci z namenom višjega zaslužka stalno reklamirajo zimsko gumo kot superiorno proti letni pri nizkih tempeturah, ker drugače nimajo dovolj argumentov za smotrnost nakupa zimskih. Čeprav testi kažejo nekoliko drugačno sliko.
Mnenje mareta87, ki verjetno ne ve niti kaj je to lamela in čemu služi mi je tako povsem nepomembno Človek sploh ni prebral kaj sem napisal, ampak samo laja nazaj, brez da bi si prebral kako se izkažejo primerjalni testi v praksi. Pa še nekaj me (oz. nas) na pamet obtožuje da vozim pozimi z letnimi gumami. Pravi vseznalec
Recimo zanimive številke iz enega testa v dimenziji 205/55-R16 v zimskih razmerah. Najboljša zimska guma je imela pri zaviraju iz 100 km/h na suhi podlagi cca. 7 metrov daljšo zavorno pot od neke povprečne letne. To pomeni, da ko z letno že stojiš na mestu se z zimsko giblješ skoraj 40 km/h. Na mokrem je razlika bila podobna (verjetno so meritev opravili ali v zelo posoljeni vodi ali pri visjih temperaturah). Na snegi in ledu pa seveda letne nimajo za burek.
ni panike, ne bom vrjel svojim izkušnjam in raznim testom, ampak bom vrjel tebi na slepo.mare87 napisal/-a:mene ni treba nč učit kaj so lamele in čemu so namenjene. vem dobr čemu služijo. in ne, nč ne lajam, poudarjam da so zimske za vožnjo, ko je temperatura pod 7°C! ne verjet raznimi testi, ki naj bi dokazoval, da se letne izkažejo bolje kot zimske (govorim za suho podlago)!lizard napisal/-a:Ta manija o zimskih gumah je zrasla tudi iz tega, da proizvajalci z namenom višjega zaslužka stalno reklamirajo zimsko gumo kot superiorno proti letni pri nizkih tempeturah, ker drugače nimajo dovolj argumentov za smotrnost nakupa zimskih. Čeprav testi kažejo nekoliko drugačno sliko.
Mnenje mareta87, ki verjetno ne ve niti kaj je to lamela in čemu služi mi je tako povsem nepomembno Človek sploh ni prebral kaj sem napisal, ampak samo laja nazaj, brez da bi si prebral kako se izkažejo primerjalni testi v praksi. Pa še nekaj me (oz. nas) na pamet obtožuje da vozim pozimi z letnimi gumami. Pravi vseznalec
Recimo zanimive številke iz enega testa v dimenziji 205/55-R16 v zimskih razmerah. Najboljša zimska guma je imela pri zaviraju iz 100 km/h na suhi podlagi cca. 7 metrov daljšo zavorno pot od neke povprečne letne. To pomeni, da ko z letno že stojiš na mestu se z zimsko giblješ skoraj 40 km/h. Na mokrem je razlika bila podobna (verjetno so meritev opravili ali v zelo posoljeni vodi ali pri visjih temperaturah). Na snegi in ledu pa seveda letne nimajo za burek.
ti si napisal češ, da so letne gume dobre tudi, če je temperatura pod 7°C, pod pogojem da je suha podlaga. tako si razlagam tvoj stavek.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov