Pomoje so te celoletna pnevmatike ne sam kompromis, pa naj bo to poleti ali pozimi. Se pravi povprečna v vsakem primeru. Se mi zdi, če se vsej malo več voziš, da se splača reskirati kak euro več in kupiti zimske gume.
Moje mnenje pač.
Vocko napisal/-a:Bil je lansko leto v Avtomagazinu primerjalni test pro 0° Celzija med letno gumo in zimsko po mokrem, suhem in po snegu. Letna je bila po snegu porazna, pri vsem drugem pa daaaleeeč boljša kot zimska.
Tako da ni treba verjet vsej tej propagandi, ki jo gumarji forsirajo...
Ravno o tem govorim. Dokler ne prideš na sneg poseka letna guma vsako zimsko povsod in ja @pepsi segrevanej na delovno temperaturo trja 4 minute
Pa ni poblem, da bi šparal, ker tako imam letne gume F1 z več kot 7mm profila, pa bom vseeno za zimo kupil nekaj drugega. Ampak tako kot sem rekel me močno drži, da bi kupil tudi za zimo letne gume, vendar pač nekaj kar je dobro v dežju in vodi.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
aaxxx napisal/-a:Pomoje so te celoletna pnevmatike ne sam kompromis, pa naj bo to poleti ali pozimi. Se pravi povprečna v vsakem primeru. Se mi zdi, če se vsej malo več voziš, da se splača reskirati kak euro več in kupiti zimske gume.
Moje mnenje pač.
LP
Se strinjam. To je tako, kot če si kupiš SUV in od njega pričakuješ izjemne terenske sposobnosti, hkrati pa naj bi bil tudi dirkalnik za po cesti. Not gonna happen, my friend...
Sej pravim: alfa 166 ni dirkalnik in zato ne rabiš nekih high performance gum, saj je verjetno ne ožemaš na vsakem ovinku. Celoletna guma je seveda kompromis. Sam baje so letos pri goodyearu precej izboljšal njihovo celoletno pnevmatiko, ki je posekala vse ostale v dežju in na suhi cesti. Malce slabša je le na snegu.V glavnem poročam spomladi, če se jo splača kupit. Zaenkrat pri meni stestirana v mokrem in suhem in lahko rečem da je odlična. Poleg tega ima zelo močne boke in se tudi pri hitri vožnji čez ovinke ne zvija.
Teo napisal/-a:
Ravno o tem govorim. Dokler ne prideš na sneg poseka letna guma vsako zimsko povsod in ja @pepsi segrevanej na delovno temperaturo trja 4 minute
Pa .....
Ne vem če sm ti js reku glede tega kej Sm ti samo povedu da uniroyal sport blesti v dežju in svoji nenormalni obrabi...
Drugače pa se strinjam z vami, saj se tudi jaz lani nisem ubadal z zimaki, in sem se pozimi vozil z novimi letnimi gumami. Bridgestone Turanza ER300, in hočeš nočeš ta guma je potovalna(kar pomeni da je kanček trša) toda zaradi svojega profila odlično žlebi izločajo vodo, pa tudi po snegu sm z njimi z lahkoto šel v klanec medtem ko z Audijem lani nisem mogel v isti klanec z Dunlop SP3
It doesn't matter what you drive, but how you drive it
Vocko napisal/-a:Bil je lansko leto v Avtomagazinu primerjalni test pro 0° Celzija med letno gumo in zimsko po mokrem, suhem in po snegu. Letna je bila po snegu porazna, pri vsem drugem pa daaaleeeč boljša kot zimska.
Tako da ni treba verjet vsej tej propagandi, ki jo gumarji forsirajo...
Ravno o tem govorim. Dokler ne prideš na sneg poseka letna guma vsako zimsko povsod in ja @pepsi segrevanej na delovno temperaturo trja 4 minute
Pa ni poblem, da bi šparal, ker tako imam letne gume F1 z več kot 7mm profila, pa bom vseeno za zimo kupil nekaj drugega. Ampak tako kot sem rekel me močno drži, da bi kupil tudi za zimo letne gume, vendar pač nekaj kar je dobro v dežju in vodi.
Poglej, če imaš letne gume dobre si kupi zimske in se vozi brez skrbi; bo zadoščeno varnosti in zakonu.
Nisem vedel, da se guma segreje v 4-ih minutah ???