Merilne table "vi vozite" so na 2 vrsti. Ena je z indukcijsko zanko v tleh, druga je lidar oz. laserska.
Kje je tablica na avtu je nepomembno, ker refleksijo zagotavljajo potem luči. Zgolj kot primer corveta, ki spredaj sploh nima prostora za tabljico in se hitrost vseeno izmeri. Kot drugi primer pa se lahko da tudi alfo 33, ki ima tabljico skoraj pod kotom 45" obrnjeno v tla. Tako da 156 ker jo ima postrani ni nič bolj stealth avto
Merilna pištola pa tudi ni sniper naprava in merilec ( policaj ) nacentrira v "merek" avto in nato sama merilna pištola ga drži približno na tablci in lučeh oz. "sama zazna najprimernejšo odbojno površino". Že sam lak na odbijaču pa je povsem dovolj refleksiven, da je odboj dovolj kvaliteten za uspešno upravljeno meritev ( če boš brez rabljice in luči, se te da vseeno izmeriti. Primer je kolesar oz. meritev hitrosti žoge npr. nogomet ali baseball )
Valentine one spada med NAJboljše detektorje in skoraj da dejstvo je, če bo kdo zaznal laserja je to valentine ( + morda še 2-3 drugi ki so na trgu ).
Leča na detektorju je preprosto premajhna, da bi zaznala posreden odboj merilne pištole + še prehod skozi vetrobransko steklo uniči še tisti del, ki bi morda bil dovolj za uspešno detektiranje meritev.
Kako to, da detektor zazna meritev z laserjem, pa preprostor rečeno neznam pojasniti, pa čeprav sem na testu imel tudi valentina in v mojem avtu, ko je pred menoj bilo merjeno vozilo, ga NI zaznal. Ko pa je bilo merjeno moje vozilo, pa ga je, vendar v trenuto ko sem zmanjšal hitrost ( to govorim za 10km/h ), je bila meritev že upravljena. S tem da je potrebno upoštevati dejstvo, da sem bil na meritev pripravljen in z nogo že delno na bremzi.
Po vseh testih, je edina naprava ki deluje na laserje jammer, ampak težavo tega poznamo- zakon.
LP