TribesMan napisal/-a:Tistih 30 konj vsekakor ni malo, vendar so tam samo zato ker se aflina mašina vrti v višje obrate, ter nekoliko tudi posledica variatorja, ki omogoča da mašinca lažje zadiha nad 4500rpm. Mašini imata tako do 4500 zelo podobni krivulji navora in moči. Če hočeš iztistniti tisto razliko iz Alfe jo moraš precej visoko držat da se bo sploh kaj poznalo.
In glede na to da se testi porabe delajo ponavadi po standardnem vzorcu, ki ne vključuje turiranja v visoke obrate bi človek pričakoval da bo poraba podobna, ne pa 25% višja...
Oprosti ampak nisem uspel nikjer najti grafa navora za omenjeni motor v Vectri, bi bil hvaležen, če bi dal kakšno povezavo, da bi ju lahko primerjal. Dvomim namreč, da se do 4500 ti krivulji skoraj pokrivata. Treba se je zavedati, da oplov motor doseže max navor, ki je nižji kot pri alfinem 700 obratov nižje kot alfin motor, iz česar bi se dalo sklepati, da je pri oplovem motorju maksimalen navor na voljo nižje in je v visokih obratih malo bolj anemičen. Seveda to tudi pomeni nižjo porabo v nižjih obratih in bistveno slabše performance. Brez grafov lahko seveda le predvidevam.
Opla s tem motorjem žal nisem vozil, sem pa vozil alfo in kaj hitro se opazi, da nima ta motor s 16V TS-i popolnoma nič skupnega. Moč je enakomerno razporejena po celem območju vrtljajev in ni tistega tipičnega nenadnega prirastka navora zaradi variatorja okoli 3500 obratih.
Seveda je tudi vprašljivo kako sta resnično primerljiva avtomobila po skupni masi. Vectra recimo je po tovarniških specifikacijah merjenih v skladu s standardom 70/156/EU, ki vključujejo maso praznega vozila z voznikom(!) težka 1395kg. Razlika v masi proti 159 je tako okoli 150kg, kar pa nikakor ni zanemarljivo.
V zgodbo o porabi se vključijo tudi razmerja menjalnika, ki sigurno niso enaka in še kaj bi se našlo.
Seveda pa je jasno, da tisti katerega bo motila slaba 2 litra višja poraba pri alfi se bo raje odločil za diesel agregat, kot pa počasnejšo Vectro.