Alfa vs Bmw

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Moj pogled na ti dve znamki je bolj kot ne baziran na emocionalnemu doživljanju, vsaka od znamk ima svoje že miljonkrat premlete pluse in minuse, ki jih vsi jemljemo v poštev.

Ne rečem, da nima bmw tehnično odličnih motorjev (give credit where credit is due), a avto ni le kos pleha pritrjen na motor.
Meni osebno veliko pomeni notranjost vozila. Nenazadnje tam prebijem vsak dan nekaj časa.


Par dni nazaj sem peljal 525d iz firme na servis v Maribor.


Motor tih, komaj kaj brnenja, solidne performanse, veliko prostora...
Nerad peljem ta avto. Emocionalno je sterilen. Nič ne da in nič si ne vzame. Le opravlja svojo nalogo, brez pritoževanja in brez kančka drame.

Na avtocesti se igram s tempomatom in po pol ure vožnje zavestno opazim kako tonem v neko apatično zdolgočaseno mentalno stanje, opazim, da mi je koncentracija nevarno padla. Glasbo naglas!
OK. Soliden zvok, ki ga nedvomno "izboljša" odlična zvočna izolacija.

Ups, kaj se dogaja, očitno sem za cestninsko postajo pozabil prestaviti iz 4. in se peljem 130 z vklopljenim tempomatom na višjih obratih. Ni problemov. Ni pritoževanja motorja. Ni vibracij. In seveda tudi ni feedbacka. Sterilno kot kirurgov skalpel. Hvala bogu za števce, brez njih bi se peljal tako do Maribora.

Prispem na servis. Občutek, kot da sem se že vrnil v pisarno. Korekten odnos zaposlenih z resnimi obrazi. Nobenega nasmeha nikjer.
Ogledam si razstavljene modele. Enko in X5 preskočim. Gaymobiles. Usedem se v 3coupe. Hmmm, na to bi se pa človek lahko navadil. Super notranjost, lep odtenek usnja, res lep avto. Izstopim in si ga ogledam še od zunaj, kjer je tudi podstavek s podatki. Auva, super cena!

Gledam porazen dizajn trojke cc. Obup. Kriminalno veliko denarja za tako grd avto. Streha je velika napaka. Prodajalka pravi, da jih veliko prodajo, predvsem 3.0d. Zavijem z očmi, odkimam z glavo in se poslovim.

Grem na kavo. Brkljam po mobitelu. Zdolgočasen berem časopis, nekako se zamotim s članki in s povprečno kavo. "Lahko še en kozarec vode, prosim?" Preberem še drugi časopis.
Zazvoni telefon:"Gospod, vaš avto je gotov." Odvrnem: "Pridem čez par minut." Točni so kot švicarji. Račun: drobiž čez 300€. OK.
Gremo nazaj. Še dobro, da sem prej popil kavo, si mislim.



Na servis z mojo 156:

"Si že?! Ma kaj te moram zmeraj čakat!? Pohit, no, spet bova zamudila! Ma kaj me briga kakšne čevlje boš obula! :mrgreen:
Osebno maš s sabo? OK. No greva."

Pičiva proti avtocesti. Pizdim čez počasnele v mestu. "Ajde stari, ni cona 30!" Štimam klimo. 21 stopinj bo ok. Pa mono.
No, končno, open road.

Dobra glasba v zvočnikih, sedež si dam malo bolj nazaj, roka počiva na bedru moje drage. Dlan se občasno dvigne, da jo poboža po obrazu. Nasmeh zagotovljen. :D

Čez dobre pol ure se bližava izvozu Sežana. "Dej poišč Ramacotija, tm je v predalu."
"Se bastaselalalakancone, ta-na-na-naaaa, lalala makarone..." Sledi neizogiben smeh.
Momljam zraven, tudi če ne znam italijansko. :mrgreen:

No, pa smo v naravnem habitatu. Ovinkiiiiii. Malo prediham alfico. Nasmeh zagotovljen. :D
Smo že pri taboljšem delu ceste. Sedež naprej, prav tako naslonjalo, volan do konca ven in gor. Drive like an italian! Seveda brez pretiravanja. Levo, desno, druga, tretja, občasno četrta, pa spet tretja, pa levo in desno dokler se na mojem čelu ne začnejo delati kapljice. "Uf, dejva mal tole klimo pojačat" :D

Evo naaas! Komario!
Izstopim, pustim motor teči, naj se hladi turbina.
"Ciaooo!!!...Kako smo? Ja, pa bi eno kavico, prosim. Z mlekom, ja. Nadomestni je že tukaj? Pridem takoj, samo mašino ugasnem..."
Popijeva kavico, pokadim cigareto. Greva (spet) cedit sline v salon. Jebemti je huda ta TIjka!

Izlet po Italiji, malo po štacunah, obvezno v Carefor v Udine, je res vse kar si gurman želi od supermarketa...sadno-zelenjavni oddelek je nerealen. "Obvezno fragolino paradižničke, to ne smeva pozabit!" Pa Pitarello, Gruppo Arteni, to je vse treba videt, če je le čas.

"Auuu, je že tok ura, bo treba že nazaj!"
Prevzamem alfico in med plačevanjem držim fige, da ima kej terana. :mrgreen:
Račun: Okrog 200€. OK. Drugič prinesem svoje olje.

"Greva tamala, via Lubiana! Ciao, se vidimo!"
Hmmm, spet ride, da vidimo, a se kaj pozna servis... :mrgreen:
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
mitja155
Alfist
Alfist
Prispevkov: 289
Pridružen: So Jan 17, 2004 4:37 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

napisal si tako kot da si bmw-ja peljal ob 2 h zjutraj, alfo pa po dobrem sexu.. sicer pa o emocijah pisati je brezveze... izklopi dsc in pohodi gas kot moški... ko boš lovil zadnji konec stran od robnikov boš poln emocij... tut če razbiješ... in ja .. tut 525d gre lepo pošrek... je pa res da primerjati 156 in 525 po možnosti brez m podvozja je brezveze... eno je autobahn križarka drugo pa pol manjši avto s "športno dušo"... zakaj v narekovajih? ker si jo kupil zaradi emocij... ne zato ker ima lepo notranjost...

:wink:
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Meni ge počasi že na živce to posiljevanje s tehnološko naprednostjo, ta gumb dela to, un gumb dela tisto, na koncu moraš pa vse ugasnit če hočeš kaj zabave. Klasičen primer npr. M gumb na novih M-ih. Če hočeš vse konje hitro tipkat! Zakaj za vraga bi nekdo plačal dve bajti denarja za to, da mu ponudijo limitiranje moči avtomobila navzdol? A gre s samo 400 konji potem po omejitvah in s 5l na 100 km? Jebesh takšne tehno gizmote, ki jih sploh nikoli nisi potreboval.
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Kere primerjave :lol: , če bi imeli finance bi pa itak pol folka na tem forumu vozil nove BMW-je, ne bi nihče povohal alf. Dajte to še lepo javno priznat pa bo OK.

P.S. Nimam več alfe niti nimam BMW-ja, tko da me ne boste uvrščal v kakšno kategorijo.
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

mitja155 napisal/-a:
The only worry is reliability and servicing – a traditional weakness of Alfa Romeo
tukaj Alfa zgubi največ...
pa še okol servisov... v LJ sta dva odlična servisa za BMW (neuradna) katera vsi ki kupujejo BMW brez problema ne označujejo kot popoldanca. Dobrih neuradnih BMW servisov je kar nekaj in pa kar je najbolj pomembno... cena servsov ni visoka, prav tako cene original nadomestnih delov...

nekdo je spraševal za podvozje pri e46... da daleč najslabši del avtomobila - kakovostno... žal ne dosega vseh ostalih stvari in zato so menjave rok lahko kar pogoste (cca 100 000km)... ker pa tudi cveti prodaja sivih avtomobilov z neznano zgodovino je prav tako potrebno vzeti v zakup da mogoče avto nima samo tistih par 10k km ampak kar konkretno več...

isto je pri alfi... imel sem 155 z 180k km in kao znano zgodovino... kmalu je avto spustil dušo (ni imel moči) in se je začela zgodba... po x časa in x serviserev je avto odšel od hiše... once for all... ni problem če popraviš 100 različnih napak pri starem avtu, problem je ko eno napako 100x odpravljajo in jo ne odpravijo... :evil: in to zamerim Alfi ... nesposobnost.. in ko že hočem kupiti Alfo berem forum kako je nekdo 3 x menjal novo klimo.. =D> :doubt:
Se mi zdijo, da te roke niti niso tak problem. Bol je kriza zadni most, luft v njem, potem pokanje iz kardana (oz iz tam zadi nekje) ko prešaltaš malo hitreje. To so mi mal prehude napake za bmw. Pa niti nebi bil problem, če bi se dalo rešit za nek zmerni denar. Nekak serviserji obupavajo nad tem problemom. Čeprov sem prebral, da nej bi rešitev pokanja v mostu bila relativno preprosta (eden na forumu napisal).

Pa sej verjetno tud sam veš, da si mel nesrečo in nabasal na kvarljiv primerek alfe. Pa pol prišteješ še nesposobne serviserje, k je največ kar znajo zamenjat olje. Pri men je bilo pa lih kontra, me je bmw hecal (pregrevu se je) in sem peljal na dva servisa (eden je bil tud Kokalj) in mi niso znal pomagat. Nekak si mislim, da je bila počena glava al pa zanič dihtunga, ker vedno ko sem se ustavil, mi je temperatura počasi gor lezla. Kokalj je trdil, da je imel avto eno uro prižgan na dvorišču v hudem soncu in se ni pregrevu. Ker je bilo nemogoče tak avto pelat (padeš v gužvo in si živčen, če bo temp skočila v rdeče polje), sem ga prodal (bodoči kupec je vedel za to napako---sploh pa sem ga prodal za ceno ene televizije skor, tko da ni šlo za velik denar :) ) in kupil alfo, ki mi v dveh letih (ima 197.000km.....pomoje, da niso prevrteni, ampak tud če bi bili, avto tega ne kaže) dela zelo dobro. Pojavile so se samo dve napake (vodna pumpa se je pokvarila in pa ena cevka pri zavorah je bila zabasana). Sem pozitivno presenečen. Je pa zelo tečno z servisi, ker se je treba ven iz LJ zapelat in ponavadi dopust v službi vzet (pri Kokalju sm pred službo avto zapelu in po službi ga pršu iskat). Vem, da si ljudje mislijo, da se preseravam, ampak mi veliko pomeni, da je dober servis v bližini doma/službe. Sej se ni problem do zege zapelat na redni letni servis, sam če je z avtom kej narobe, bi ga pa mogu z avtovleko tja pelat. Je pa foggy omenil Veith v domžalah, to je pa že dosti bolje in bližje.
666
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

dejan napisal/-a:Kere primerjave :lol: , če bi imeli finance bi pa itak pol folka na tem forumu vozil nove BMW-je, ne bi nihče povohal alf. Dajte to še lepo javno priznat pa bo OK.

P.S. Nimam več alfe niti nimam BMW-ja, tko da me ne boste uvrščal v kakšno kategorijo.
Jah ni čist tko. Če maš kake umirjene vožnje ob morju, potem ne vem ker avto bi bil bolši in predvsem lepši kot kaka nova spiderca. Za družinski avto bi prej izbral 159 kot pa navadno serijo 3 (enostavno je pregrda).
Za biznis potovanja pa bi seveda raje vzel bmw 7. Za dirkanje po cestah in driftanje bi najraje imel 135i, 335i ali pa kr M3 :)
666
Uporabniški avatar
guma
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1009
Pridružen: To Apr 12, 2005 8:28 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

mitja155 napisal/-a:napisal si tako kot da si bmw-ja peljal ob 2 h zjutraj, alfo pa po dobrem sexu.. sicer pa o emocijah pisati je brezveze... izklopi dsc in pohodi gas kot moški... ko boš lovil zadnji konec stran od robnikov boš poln emocij... tut če razbiješ... in ja .. tut 525d gre lepo pošrek... je pa res da primerjati 156 in 525 po možnosti brez m podvozja je brezveze... eno je autobahn križarka drugo pa pol manjši avto s "športno dušo"... zakaj v narekovajih? ker si jo kupil zaradi emocij... ne zato ker ima lepo notranjost...

:wink:
Eden boljših postov v tej temi. =D> :lol:

Bass; iz tvojega posta sem ugotovil, da imata BMW in Alfa (končno!) eno veliko skupno napako. Oba si moral peljati dobro uro vožnje (v eno smer) od Ljubljane na servis. :lol:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

dejan napisal/-a:Kere primerjave :lol: , če bi imeli finance bi pa itak pol folka na tem forumu vozil nove BMW-je, ne bi nihče povohal alf. Dajte to še lepo javno priznat pa bo OK.

P.S. Nimam več alfe niti nimam BMW-ja, tko da me ne boste uvrščal v kakšno kategorijo.
ne. vozili bi 8c competizione ;)
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

alfa_samec napisal/-a:
dejan napisal/-a:Kere primerjave :lol: , če bi imeli finance bi pa itak pol folka na tem forumu vozil nove BMW-je, ne bi nihče povohal alf. Dajte to še lepo javno priznat pa bo OK.

P.S. Nimam več alfe niti nimam BMW-ja, tko da me ne boste uvrščal v kakšno kategorijo.
ne. vozili bi 8c competizione ;)
Pusti zdaj neke športne avte, jaz govorim o vsakdanjih prevoznih sredstvih. In trdim, da bi večina imela raje BMW-ja za vsakdanji avto kot pa alfo, če bi imeli denarčke.
Uporabniški avatar
Alfaspider
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2664
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:36 am
Član Alfa Kluba: 0

Speak for yourself
You need two Ferraris powersliding around the bentley, that is also powersliding
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

dejan napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a:
dejan napisal/-a:Kere primerjave :lol: , če bi imeli finance bi pa itak pol folka na tem forumu vozil nove BMW-je, ne bi nihče povohal alf. Dajte to še lepo javno priznat pa bo OK.

P.S. Nimam več alfe niti nimam BMW-ja, tko da me ne boste uvrščal v kakšno kategorijo.
ne. vozili bi 8c competizione ;)
Pusti zdaj neke športne avte, jaz govorim o vsakdanjih prevoznih sredstvih. In trdim, da bi večina imela raje BMW-ja za vsakdanji avto kot pa alfo, če bi imeli denarčke.
vsak k pelje alfo pomeni da nima dnarja za bmw? Sej bmw-ja lahko kupiš s prihranjenimi z parimi plačami

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2200551
666
Uporabniški avatar
bass
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3874
Pridružen: Po Mar 13, 2006 1:45 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

mitja155 napisal/-a:napisal si tako kot da si bmw-ja peljal ob 2 h zjutraj, alfo pa po dobrem sexu.. sicer pa o emocijah pisati je brezveze... izklopi dsc in pohodi gas kot moški... ko boš lovil zadnji konec stran od robnikov boš poln emocij... tut če razbiješ... in ja .. tut 525d gre lepo pošrek... je pa res da primerjati 156 in 525 po možnosti brez m podvozja je brezveze... eno je autobahn križarka drugo pa pol manjši avto s "športno dušo"... zakaj v narekovajih? ker si jo kupil zaradi emocij... ne zato ker ima lepo notranjost...

:wink:
LOL
Oba avtomobila sem peljal na sončen dopoldan.
Nihče ne primerja podvozij, oba sta dobra, vsak na svojem področju.
Bolj se primerja filozofijo znamk, ki nima kaj dosti skupnega z močjo motorja, a očitno je šlo to mimo tebe.
Če pa že želiš bolj relavantno primerjavo - 166 ima 100x bolj organski feeling za volanom od 5ke. Pa sem vozil 150hp varianto.
Glede notranjosti - LOL. Does distinctive ring a bell?


Da moram pa ogrožati sebe in ostale udeležence na cesti, da mi bmw izvabi neko čustveno reakcijo, to je meni žalostno.
Pri alfi ne vem, če sem 2x do zdaj izklopil traction control, pa uživam na vsakem ovinku...

Ne vem, no, malo mi je gay folk, ki v svojih bemflih drifta v rondoju pred Playo. Pa a se gre za 316 l.99 ali pa tanovo M3.
Ampak vidim, da vsaj oni razumejo kaj misliš, bmw-jaši se vsi razumete med sabo. Emocije pa to... :lol:
Tossers.
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Bjorn napisal/-a: vsak k pelje alfo pomeni da nima dnarja za bmw? Sej bmw-ja lahko kupiš s prihranjenimi z parimi plačami

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2200551
Fantje, ta avto sem šel gledat na željo kolega, ki je mislil, da bo za ta denar dobil avto.
Ker ga nisem mogel prepričat že v Kranju, smo šli na izlet v Mb.

Avto je popolno skrpucalo (tega še na avtoodpadu ne bi vzeli, ker ni dobrega dela na njem) + letnik je 1997.

Za pošteno E39 recimo mod. 99 -> (dvojni VANOS) bo potrebno odšteti vsaj ene 7.000€ (pa bo potrebno še nakaj naložiti na avto).

Drugače pa primerjave recimo petice in 156 niso realne.
Potrebno je primerjat recimo 156 in trojko ali pa 166 s petico.

Re pa res, da je pri tem primerjavah (po občutkih seveda) AR bolj dimaničen avto (poligon bi pa pokazal drugače)

komentar na elektronska pomagala, je tudi malce za lase privlečen.

Vsa te alektronika pomaga, da je avto v vsakem primeru varen, prijeten za vožnjo, skrbi za daljši vek motorja in prenosa.

Če je komu 400KM premalo si pa pričara 507KM in max. odzivnost pedalke za plin, drgačen režim motorne elektronike,...
Vendar se z takim nastavitvam ne da sproščeno vozit (avto sune, kadarkoli se rit prestaviš).
Če bi se peljal za E60 M5, bi prišel do zaključka, da je vse to popolnoma na mestu.

Več pa tu -> http://video.google.com/videosearch?q=M ... gear%20E60
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Bjorn napisal/-a:
dejan napisal/-a:
alfa_samec napisal/-a: ne. vozili bi 8c competizione ;)
Pusti zdaj neke športne avte, jaz govorim o vsakdanjih prevoznih sredstvih. In trdim, da bi večina imela raje BMW-ja za vsakdanji avto kot pa alfo, če bi imeli denarčke.
vsak k pelje alfo pomeni da nima dnarja za bmw? Sej bmw-ja lahko kupiš s prihranjenimi z parimi plačami

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2200551
Pustmo stara jajca. Recimo od 05 letnika dalje, a bi imel rajš petko 530d al 166-ko 2,4JTD, al pa recimo 530i ali 166 3.0 V6. Jest zase lahko rečem da če bi že primerjal med tema dvema brez pomisleka vzamem BMW-ja.

P.S. Pa nimam namena kupovat takih avtov, trenutno furam grand scenic-a, naslednji bo pa espace ali S-max.
Bjorn
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1340
Pridružen: So Avg 26, 2006 2:17 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

dejan napisal/-a:
Bjorn napisal/-a:
dejan napisal/-a: Pusti zdaj neke športne avte, jaz govorim o vsakdanjih prevoznih sredstvih. In trdim, da bi večina imela raje BMW-ja za vsakdanji avto kot pa alfo, če bi imeli denarčke.
vsak k pelje alfo pomeni da nima dnarja za bmw? Sej bmw-ja lahko kupiš s prihranjenimi z parimi plačami

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2200551
Pustmo stara jajca. Recimo od 05 letnika dalje, a bi imel rajš petko 530d al 166-ko 2,4JTD, al pa recimo 530i ali 166 3.0 V6. Jest zase lahko rečem da če bi že primerjal med tema dvema brez pomisleka vzamem BMW-ja.

P.S. Pa nimam namena kupovat takih avtov, trenutno furam grand scenic-a, naslednji bo pa espace ali S-max.
BMW serije 5 dizel biturbo vzamem any time of day ;)
666
Zaklenjeno
  • Informacija