Zanimam se za nakup rabljene Alfe 156 SW . Kolega mi bo posodil merilec debeline avtolaka, da prečekiram, če je z avtom res vse tako kot pravi prodajalec. Zanima me v kakšnem razponu so debeline avtolaka pri tovarniškem barvanju oz. kakšni odčitki iz napravice bi kazali na to, da avto ni bil naknadno barvan ??
Zanimam se za nakup rabljene Alfe 156 SW . Kolega mi bo posodil merilec debeline avtolaka, da prečekiram, če je z avtom res vse tako kot pravi prodajalec. Zanima me v kakšnem razponu so debeline avtolaka pri tovarniškem barvanju oz. kakšni odčitki iz napravice bi kazali na to, da avto ni bil naknadno barvan ??
LP Miran
Absolutna debelina ni važna ampak relativna - torej ti mora po celem avtu približno enako pokazat 15 um odstopanja ni veliko. Kjer je bilo barvano običajno barvajo čez obstoječo barvo tako da tam veliko več pokaže - torej tam kjer sumiš da je bilo barvano bo precej več (~100 um) pokazalo glede na okolico...Še najbolje da za lažjo predstavo prej sprobaš na avtu za katerega veš kje je bil prebarvan...
Praviloma nanos barve ne bi smel presegati 120 mikronov, vendar pa so možna odstopanja predvsem v okolici spojev in gub na pločevini. Možni so tudi dvojni nanosi (tovarniško), ob napakah na barvi (poškodbah), do katerih pride že v tovarni, vendar so ta odstopanja manjša (do 200 mikronov).
Drugače pa ob nakupu starejšega vozila, kljub temu, če je na nekaterih delih vozila nanos barve prevelik ne obupaj takoj - preglej notranje spoje pločevine, predvsem na vseh štirih vogalih, stebrička A (največkrat na udaru), B..., čistost prelivov barve, zaključke... Če je avto delno barvan, še ne pomeni da je slab, lahko je bil le opraskan itn... Pomembno pa je seveda še vse ostalo, vendar zaenkrat le o barvi.
Pa dober nakup in srečno z novo Alfo!