Laško-team: S kej tebi ideja da bi 4C bila dražja?
8C - osem valjev, limitirana serija, cela karoserija iz ogljikovih vlaken!, Maseratijev/Ferrarijev V8, robotoziran menjalnik na zadnji osi - cena 200.000 €, torej ene 50.000 € več kot Maserati.
4C - štirje valji (1750 TBi), coupe ali cabrio oblika, to pa je to.
8C Coupe so bile prodane v teh številkah po državah:
ZDA 90
Italija 80
Nemčija 80
Japonska 70
Francija 40
Velika Britanija 40
Švica 35
Ostalo 65
Skupaj = 500
Če bi kakšna bila prodana v Slovenijo bi pač bila in bi spadala pod ostalo, ampak ni bilo nobene.
Mogoče ne bi bilo slabo včasih iti malo ven iz naše Murske Sobote
. In izjav, kdo si to v Sloveniji lahko privošči, ne bi streljal
. V LJ komot vidiš Maseratije (150.000 €), Ferrarije (300.000 €), še največ pa Mercedese CL in S AMG, ki staneta 250.000 €. Torej ja, v Sloveniji si komot tak avto lahko privošči kar nekaj ljudi.
Stvar je bila v tem, da so pri Alfi lahko sami izbrali komu jo bodo prodali, saj je bil naval dovolj velik, tako da kupci željni Alfe 8C v Sloveniji verjetno niso bili izbrani, saj niso imei dovolj dobre reference, če se lahko tako izrazim. Podobno s temi limitiranimi serijami dela tudi Ferrari, kjer lahko limitiran avto kupijo samo ljudje za katere Ferrari smatra da so poznavalci in ljubitelji znamke! Recimo Enza Ferrarija nisi mogel kupiti, ampak so te poklicali iz Ferrarija in ti DOVOLILI da ga kupiš. No Alfa 8C seveda ni tako ekskluziva, ni pa spet daleč stran.
Ne pozabi, da je Alfa nekoč bila v cenovnem rangu z RR-jem, po 2. sv. vojni je pa šlo malce navdzol, še ene 30 let nazaj je bila dražja od BMW-ja, zdaj pa je kje pač je.
Poanta vsega je pa v tem, da ni fore če kupiš limitiran avto, ki je bil prodan izbrancem. Vem, da se najdejo tudi ljudje v Sloveniji ki so hoteli kupiti Alfo 8C pa je enostavno niso mogli. Če pa kupiš tak avto rabljen, pač ni to to.