kolk pa dajete kej denarja za te antifrize?na netu sem nekje najdo liter za 2€ pa neki..v trgovini sem ga pa kupo pol za 4,5€ na liter..to se mi zdi ful denarja..pa modr je
Alfa sport napisal/-a:Res je priporočljivo uporabiti desti vodo, vendar ko enkrat vidiš npr cevi iz RF materiala 316L in kaj desti voda naredi z njimi pri temperaturah 90C in več potem dobro premisliš.
Zato jaz uporabim deževnico, ki je "kamen free".
Kaj pa naredi destilirana voda iz te zlitine nerjavečega jekla?
Alfa sport napisal/-a:Res je priporočljivo uporabiti desti vodo, vendar ko enkrat vidiš npr cevi iz RF materiala 316L in kaj desti voda naredi z njimi pri temperaturah 90C in več potem dobro premisliš.
Zato jaz uporabim deževnico, ki je "kamen free".
Kaj pa naredi destilirana voda iz te zlitine nerjavečega jekla?
V živo izgleda precej zanimo ... kot zelo drobna mivka na površini. Zadevo periodično odpravljaš le s pasivacijo ... beri kemična obdelava sistema.
Ok, samo v članku je glavni krivec ali kontaminacija z železom/ogljikovimi zlitinami ali pa zaradi prisotnosti kloridov in halidov. Tretji vzrok pa se naj bi dogajal le v sistemih s prisotnostjo visotemperaturne vodne pare. V vsakem primeru je kolikor jaz razumem ta članek in tisto malo kemije deževnica bolj "nevarna" za takšne procese. Sploh pa kolikor vem je večina hladilnega sistema iz aluminija in zlitin ne pa iz SS.
Če sem kej zamešal me prosim popravi.
tudi po navodilih in eLearnu je tako...vendar sprašujem, če je kdo to naredil...ker jaz sem ven stočil slabo polovico te cifre...in tudi notri ni šlo pol tok kot piše, da bi moglo it
V realnosti je tako, da se barva oksida (oz rje) spreminja s temperaturo. Višja, ko je bolj je sivkaste barve.
Realno pa za hladilne sistem avtomobilskih motorjev desti voda ni nevarna saj ne doteka nova, ki bi lahko povzročala rjo.
Deževnica je bila morda včasih "nevarna" zaradi kislega dežja, danes pa razvitem svetu praktično ne več.
Jaz imam doma rezervoarje za deževnico iz pločevine že več kot 6 let in niti pike rje, zaščiteni pa so zgolj z 1x premazom temeljne barve. Redno to deževnio uporabljam za zadnje spiranje avtomobila, saj mi po tem postopku avtomobila sploh ni potrebno brisati, ker deževnica nima kamna tako da lise in podobni madeži odpadejo.
Zeleni, modri in rumeni so pa eno in isto sranje, v različnih barvah. Čeprav osebno bi nalil takega, kot je že notri.
Rdečega pa niti pod razno ne smeš mešat z drugimi.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
V knjižici, vsaj v moji, je pisalo Selenia paraflu.
Tako da sem ob nabavi originalnega termostata, na servisu vzel še štiri litre parafluja.
Zakaj uporabljati kaj drugega razen zaradi cene?
Jst sm kupu petrolovga pa je take rdeče toxic XD barve pa se ga ne upam dat not.. Najboljš da grem kupt modrgaza ta cajt pol pa k bo servis pa paraflu dat notr..