Saj v tem je lih problem, da se navežem na oversteera: v paleti ponudbe alfinih modelov zeva taka praznina, da je skor že čist vseeno kaj bi dali ven, samo da pokrijejo segment. S tremi modeli bo izguba še večja kot 200 mio€ letno.
Giulietta je edini model, ki se sedaj dobro prodaja. MiTo je tako-tako, 159 pa se ne more in ne more prijeti in to mi je res neznanka. Ker avto je avion in za svoj denar ponuja konkretno več od konkurence; pa naj bo to styling, dizajn, oprema itd. Edini manjko je v ponudbi motorjev (in volanska letev!).
Brera in Spider bi se komot lahko prodajala še leto-dve z novimi TBi motorji, ne pa da so ju šli ukinit. Ko so imeli modela za prodajo so jim manjkali motorji, zdaj so vsaj en odličen motor dali ven in ukinili modela. Paradoks na kubik
Ponavljam: osebno ne bi nikoli kupil SUV-a. Iz principa mogoče. Ali pa zato, ker ne vidim popolnoma nobene prednosti takšnega vozila pred vsakim drugim. Tukaj ni zdaj govora o hardcore terenskih vozilih tipa Land Rover in njemu konkurenčnim modelom, ki so res odlična terenska vozila (recimo Nissan Terrano je tudi impresiven in sem ga mel čast preizkusit na lastni koži). Govora je o šminkah, o pozerjih. Takšni SUV-i so zame isto kot ljudje, ki si, namesto da bi šli v fitnes, vstavijo mišične vsadke v roke in noge. Na prvi pogled se zdi, da bi zmogli odnest karton mleka, ampak...Sploh pa je nesmisel za šminko odštevat huronske zneske nad 80.000€ za avto, ki zmore vsega po malo, ampak ne preveč. To zmore skor vsak avto v rangu 15.000€ ali celo manj.
Sem zato, da se Kamal pripelje na trg? Hm. Ja. Ga alfa rabi, da reši svojo situacijo? Ah dajte no. Kamal je zadnji model na svetu, ki bi lahko tole tovarno rešil pred razsulom. Odlični motorji, GTA izvedenke in pometanje s konkurenco v stilu - to pa že. Samo do tega je potrebno prit...zopet. In potem v stilu italijanskega vodenja vse znova zopet zapravit.