ok očitno je res nesporazum, . ne štekam zdj pa res nč več kaj kdo hoče...
hotel sem samo reči da razen zadnje sliko mi ni nič všeč?! samo to ....
zadnja (alfina slikca ) je super...
uno gor od fiata je pa .. hm... popolno razočaranje glede na zadnje modele k jih je dal ven...
ful mi je ogabn ..
_________________
meu bi use kar ma križ pa kačo u krogcu!!!!!
-----------------------------------------------------
Men se zdi vse skupaj (sploh po Alanovi slikici "avanturističnega" Palia) novinarska bučka. Pač so ujeli facelift Palia al ma pa zdej po novem dvokanalno klimo pa nove feltne in testirajo. Mislim, da Alfin SUV s tem nima nič skupnega. Palio je namreč avto velikosti, kaj pa vem, Fiat Punto z ritjo, in tako malega SUVa Alfa verjetno ne misli izdelovati. Kako pa spraviš podvozje, denimo, BMWja X3 pod prevleko Palia, pa ne vem...
Pardon, se delno opravičujem za nevednost - sem mislil da Palio še ne obstaja in je nek čuden nadimek kar morda kdaj bo.
Vseeno pa mi je ta picajzel ogaben. To da se testira včasih kar je "spodaj" mi je popolnoma jasno. Če pa bo Alfa naredila SUV bo zagotovo šel v boj čez lužo, kjer bo že zaradi renomeja Alfe tam kasiral točke.
Palio... magari sem z debato rahlo udaril mimo pa tudi ne more biti nek uspešen avto - ker potem bi ga mogoče poznal...
Razne študije Kamala so mi bolj všečne (pa tudi ne preveč) - in tudi izgled ne gre najbolj v smeri uporabnosti. Po moje bo dalečod teh podob.
Palio je bil prvotno narejen za brazilski trg, sele kasneje so ga zaceli prodajati tudi drugod.
Na prejsnji strani pa se lepo vidi da je podvozje rahlo "preveliko" za palio-ta in je cisto mozno da je namenjeno alfinemu SUV-u, sploh ce bo sel u boj z BMW X3.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marchionne wants to hold onto Alfa and try to fix it and has plans to bring the brand back to the U.S. market and grow its sales. Fiat believes it needs to sell around 300,000 Alfas in order to make the brand profitable and Marchionne hopes to reach that goal by 2013. Alfa Romeo sold just 80,000 cars in the first 9 months of 2010.
But Marchionne wants to take sales to 500,000 units a year by 2014, with 85,000 of those in the United States. In 2012, the brand plans to return to the United States market with the Guilia sedan and an SUV it's building with American partner Chrysler. Some analysts think those sales targets are unrealistic. Fiat needs to invest billions in Alfa Romeo and does not have much time to decide to sell it.
Zgolj dodatek.... o navezi
V tej navezi je namreč tudi Jeep in če bi uporabili njihovo znanje bi kamal splezal precej daleč kot sranje ala q5, xc60 in podobno.
Osebno menim, da če že kupuješ suv-a 4x4 da imaš nekaj od takega pogona tudi kje drugje in ne samo na asfaltu oz. max snegu. Sicer si kupiš običajen osebni avto s pogonom awd.
Kamal -> tehnika by jeep (če bi seveda to oglaševali) bi prepričal marsikaterega kupca suva, ki alfe sicer sploh ne ne bi pogledal, kar bi bil še poseben plus na USA trgu. Definitivno pa bi morali ponuditi stalen 4x4 in ne razne awd sisteme plus. Dodatno pa seveda reducirane vrtljaje (reduktor). Skratka tehnika ala touareg in podobno.
Konkurenca na awd trgu je enostavno preobširna, da bi praktično kot zadnji plajerji sploh lahko upali na uspeh.
P.S.: Upam pa, da ne bodo s kakšno zgrešeno strategijo pokopali znamko.