Zavorni regulator

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Samo razmišljanje.

Čez čas bi pri avtu zamenjal vse zavorne cevi, tako kovinske kot gibljive, gumijaste.
Na zadnejm mostu je zavorni regulator, kateri pa ne deluje več, se ne premika več. Je "zarjavel" v poziciji. Tega sranja se ne dobi več novega, rabljenega delujočega pa še manj.

Kaj če ga enostavno odstranim, ga ignoriram in speljem cevi direktno do zadnjih zavor. Potem stalno zadnje na polno prijemljejo, ali je še kakšna druga fora tega regulatorja kot samo to, da pi večji obremenitvi spusti več olja k zadnjim zavoram, da je zavorni učinek večji?
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Obstajajo regulatorji, vendar jih ročno nastavljaš. Hidravlične ročne zavore pri rally avtih ga imajo podobnega, kjer z njim nastavljaš koliko ti bo prijela ročna zavora.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

ne, ne brez dajat :D

ročno nastavljivi so dragi 100€, pa kam ga bi namontiral?

glede na to da maš abs (verjetno), bi rabil 2...
da ga bi dol snel pa probal malo premigat?

čene pa 2 nova kupi od jugota s srbije za drobiž, in namesto štangice ki odpira ventil daj vijake notr pa nastaviš sam :D

A od kakega drugega avta to ne paše?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

za ker avto pa to rabis? ce je zadnji msot isti kot pri alfi 145 potem je tudir egulator isti verjetno

brez pa ne dajat, ker ti bodo bre,ze prevec prijele oziroma blokirale prej kot prve-nevarno
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Rabim za Lancio Kappo. Ima ABS, logiš. :) Original ni več dobavljiv, dal bi tudi 100+€ zanj, ker je bil skoraj 400€. Da bi ga premigal je težka, ker je na takem mestu, da ga stalno pere. In ne, tega sranja si ne deli z nobenim dugim modelom, ker je specifičen samo za Kappo. Moral bi poznati specifikacije, da bi lahko s kakim ustreznim nadomestil, ker imajo zadeve narejeno, da odpira pri različnih silah, v N (njutni).

Je pa to takale zadeva... klik od TRW-ja (GPV1062) original koda 7790501. Žal novo ni več dobavljivo.

Pri drugi Kappi, 2000/2001 letnik pa tega regulatorja ni. Če je v ABS-u, kako to deluje? Kako sranje od enote ve, kdaj in kako regulirati? Nikjer ni nič povezano s ko senzoriko.

Bom odmontiral z une moje tretje kante, pa da vidim. Že z ene prej sem snel in je bilo tako zarustano, da si komaj vedel, da je to regulator.

Kdo najde kje kako shemo, kako to deluje?
PAJCI1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Po Sep 19, 2011 10:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Maš še pa od bendixa 312220B samo bo verjetno tud problem dobit!
GIRLING 8001062
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Kej takega od 164 bi skoraj da moglo pasat. Mogoče je edino malo večj.

http://www.avtodeli.com/index.aspx?sour ... 1&id=63973

(Še nedolgo nazaj je bil cca 150€)


Deluje pa na principu oteženosti zadnjega konca. Ma tako štango ki je na prečne palce od obese vpeta. In pol kak grejo palce gor dol, toliko bolj napne to štangico.

Slika
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

saj ne ve, ampak ko je avto obtezen zadaj bolj bremza, to je to

in ce das direkt, bos mel zadaj lahek avto, bremzal pa bo na polno, tako da bodo gume stekale

v bistvu je vse v mehaniki
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 973
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

davnega 99-tega sem tudi sam mel probleme z tem sranjem na tipotu in brez seveda ne gre ( nevarno..... sploh v dežju / snegu , ko ti zadaj premočno zagrabi in ti pobegne rit)
Takrat sem dal v italiji (trst) za novega cca cca 20 jurjev :twisted: za študenta ful velik ( vsi diski in ploščice so bili manj )

156 (in sestre seveda tudi) ima elektronsko nastavljiv regulator .....kako ne vem, verjetno pa ima tvoja druga / tretja "kanta " (kot sam imenuješ 8) )ravno tako elektronskega !

Stvar pa deluje, saj opazno bolj močno bremza avto zadaj, ko smo 4je v avtu, kot , ko se vozim sam.... 8)
Zadnjič spremenil Gricko, dne So Nov 24, 2012 9:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Hvala za trud in razlago, vendar mi je pri tem mehanskem vse popolnoma jasno. :)

Zanima me, kako je to pri sistemu, tudi pri moji novejši Kappi, katera nima na zadnjem mostu tega regulatorja.

Tastar, prehitu si me s tvojim postom... :)
Ta elektronsk jeba je verjetno v ABS enoti. Še vedno pa me zanima, kako ve, kdaj je zadaj več in kdaj manj... :)
Uporabniški avatar
Gricko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 973
Pridružen: Če Sep 21, 2006 9:00 pm
Vozilo: 156Sw
Kraj: Ljubljana

@ tribes , @ elbarto :mrgreen:

drugače pa sem enkrat nekaj zadaj gledal, pa tudi nisem našel nobenega "senzorja", ki bi to gledal

Po mojem je vse to v ABS centrali... in se z ABS senzorji to regulira....

PS: ima tvoja Nr1 kappa ABS ali je brez ostali dve pa ga imata??
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

ABS povsod. Saj sploh ni obstajala ta kočija brez ABS-a.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

75-ka ma fiksen regulator zraven glavnega cilindra, mogoče bi si s tem lahko kaj pomagal.

Kar se pa regulacije v ABS tiče, bi pa po svoji logiki rekel, da je podobno kot pri 75-ki fiksno določeno razmerje, naprej pa zaradi ABS ni noben problem, saj bo v primeru blokiranja znižal pritisk dotičnemu kolesu.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

EBD se imenuje tale čudež. Modernješi naj bi celo prilagajali zaviranje levo/desno v ovinku ko je zuanje kolo bolj obteženo...

Tule je nekaj na to temo... Piše naj bi se pač konstantno merila hitrost kolesa in ko se kolo vrti pod povprečjem se zmanjušje zavorna sila nanj...

http://auto.howstuffworks.com/car-drivi ... bution.htm
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Če se prav spmnim za EBD rabiš senzor nagiba in pospeška.
Če tega nima je pač samo fiksno in ni dinamiče regulacije glede na teren.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija