Diesel in tekočina za čiščenje ŠOB

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tko pravijo, samo mora bit "low ash"
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Jaz sem slišal za bencince in dizle, da se vlije malo čistega acetona (ne onega obarvanega, ko ma tvoja baba za nohte, ker te bo ubila :lol: ) Do 2dl na poln tank (za 60L tank od Cougara)
Jaz sem z V6 Cougarom sprobal .. hmm.. kaj te vem.. po AC bi reko, da morda cca liter manj, pri vožnji cca 140-160 kaj več ne, za performens pa bi reko .. kaj vem .. morda je malo bolj potisnil v obratih pri prehitevanju. Po mojem bi mogo imet ECU nastavljen na tako mešanico, da bi dal več od sebe.
Tu v dizlu še nisem sprobal.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Aceton je res super zadeva za gumi rorčke napeljave ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

El Barto napisal/-a:Aceton je res super zadeva za gumi rorčke napeljave ...
Sem bral forume glede tega, naj bi se strdili in spokali ... sčasoma.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

coolbits napisal/-a:Na EDC15 se ne vidi korekcij, pomenijo pa korekcije pod 3 še nekako delujoč injektor ampak bi bil za menjat, kar je pod 1 je pa ok.
Korekcija 0,25 je čisto normalno.
Tukaj ste omenili KOREKCIJA ŠOB. Ker je to moj prvi diželj nimam pojma kak pa kaj je s tem. Jasno mi je kaj bi lahko bilo (mislim, da se nastavi injektorje da nekje približno enako brizgajo) ampak nebi rad tople vode izumljal :)

Je komu to zadevo malo bolj podrobno za razložit?
To je hardweare ali softweare postopek??
coolbits napisal/-a:Poslušaš detonacije, če katera izstopa. Če pušča na povrat so detonacije tišje, če pa brizga slabo ali pušča noter so detonacije glasnejše.
To misliš tisto "klukanje - tolčnenje" tk-tk-tk-kk-... ?? Če tolče bolj ali manj in če katerega "ven spusti"?
Torej razlika med jakostjo?
Ko mi začne motor trest se ne sliši nobenega tk-tk na nobenem injektorju, ko pa "pride k sebi" pa se zopet slišijo. Res pa je, da 1. malo manj, 4ti pa nekoliko več.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Injektorje nimaš kaj nastavljat, ker nimajo nobenih nastavitev. Pri EDC16 se le vpiše korekcijsko kodo, ki je na injektorju, v računalnik.

Korekcije vbrizga se lahko vidi v diagnostiki s tem pa lahko ugotoviš na katerem injektorju se izvaja višje popravljanje vbrizga za miren tek motorja.
Tisti, ki ima višje korekcije od 3mm3 na vbrizg je slab. Tudi samo od EDC16 naprej.

Če ti motor enkrat trese enkrat ne je prej za preverit delovanje EGR ventila.
Če se 1 in 4 čudno sliši pol sta za preverit oba.

Ta značilen dizelski zvok (tk-tk-tk-tk kot praviš) proizvajajo detonacije v cilindrih, če so vse detonacije enakomerne pol je večinoma ok, če pa je kak cilinder glasnejši al pa tišji pa je za preverjat.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Ej super. To sem rabil.
Enkratno si to razložo. THNX :wink:

Še morda veš kaj vse se naredi pri "popravilu" injektorjev?

Mislim, da če jih vzamem ven, razstavim, očistim dele v ultrazvočni kopeli nebo dovolj, ali?
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Večinoma je dovolj že temeljito čiščenje... je pa možno tudi, da so deli tako obrabljeni, da nimaš več kaj in treba nove ali pa kar nov injektor.
V moji temi v galeriji imaš slikce razstavljenega injektorja.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Aham. Super. Ko sem še jaz hodil v šolo še ni bilo Commonrail dizlov :D
Učim se na novo zdaj :)

Tvoja slika in tvoj odgovor da samo spodnjo kapo snameš mi je odvalila kamen s srca :lol:
Sem mislil, da da samo na servisu lahko to zrihtajo, ker se obvezno kalibrira.

Hvala ti !!

Zaj pa "ko vse vem" pa me lahko zaustavi samo, da matica pade v cilinder :lol:

Na AR33 podložka, za katero sem islil, da je šla na tla #-o

Kaj sem jaz našel WOW: http://www.youtube.com/watch?v=aGwV9ueHcz4
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Kalibrira se samo multijet injektorje za EDC16 pa še to samo če zamenjaš kak del, če samo čistiš ni treba.
No v bistvu to sploh ni kalibracija ampak merjenje odzivnosti injektorja, mašina pa pol izvrže kodo, ki jo moraš vpisat v ECU...

Za EDC15 samo menjaš in je...

Ja sej imaš polno posnetkov in slik po netu :)
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Samo za potrditev: Dize se odpirajo na 12V, a ne?
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Mislim da skoči do 60V+ ampak bi tud na 12V verjetno odprlo nisem še preizkušal tega :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ni čist enostavno... brez pritiska goriva nad 100 barov se ne odprejo. Električno gledano, pa rabiš začetni pulz 60V, potem pa moraš držat na 12V.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Vse mi je bilo razmeroma jasno, dok niste omenli 60V. Bi si nardil mali Set-Up za dize, ker mam eno 2,4 JTD črpalko izpravno doma, mislim, da enih 4 al 5 potenciometrov za 12V (en je dovolj za el.diz) el.motor 0.4kw ta malega in ..
... hja imam 5L nafte NAD pumpo (prosti pad baje deluje), cev za nafto, kabl za el.motor na 220V, potenciometer za obrate, gumb-tipko za 12V (pritisneš špricne) manumeter do 1200bar kovinske cevi (očim je delal v firmi za kompresorje :) ) in akomulator ali star napajalnik 240W iz kompa iz pred 15let (12V) ... teh 60V zdaj pa .. eh .. pa vse ostalo mam doma :doubt:
Ziher, da nebi odpr, če bi ga priklopil direkt, no tipko vmes seveda ??
12V / 240W je zmogljiv.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Kaj menite o tem??

Diesel Purge

http://www.youtube.com/watch?v=DuTTb_acdxs

Gledal sem kr nekaj posnetkov na YouTube.

Ima kdo kake izkušnje s tem??

Me zelo mika to izvest.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija