alfasan napisal/-a:pero666 napisal/-a:buxter napisal/-a:
So wrong...
+1
Alfe so dalec od poceni avtomobilov. Ce jo zelis dobro ocuvano in dobro servisiranje, je kar premium... Drgac je pa isto ko pri ostalem plehovju, zre dnar...
Veste dekleta necesa ne razumem. V enem postu ugotavljate, da najvecji nateguni prodajajo draga jajca. Temu sledi, da postenjakarji prodajao dobre avte za manj denarja.
Torej ne mi rect, da je merilo visoke cene oh in sploh ohranjen avto.
A zdaj sem pa jaz kupil totalna jajca, zato ker nisem placal 12.000 eur.
Do tega zneska imam se veliko lufta in mi lajko marsikaj crkne pa bom se vedno ceneje skoz prisel.
V bistvu vsi normalni ljudje težimo k temu, da za dvoj denar dobimo največ in da temu tudi verjamemo, šele potem smo zadovoljni. Na koncu cena sploh ni pomembna.
Moje mnenje, da cena prevzame vlogo sele pri avtih 10+ let. Tam pa se ze vidi, bolj zjeban manj denarja.
Pri 159kah pa recimo letnik 2008 pa je bullshit dat 3000-4000 vec, razen za TI predvidevam. Prodajalca skusas stisnit kar se da. Vecin nas ipak tezko zasluzi eure.
In alfa je ugodna za kupit, bolj kot vecina ostalih znamk. Je pa res, da je dosti draga za vzdrzevat, dragi deli, veliko hib ampak ce ni prehudo nam vrne z uzitkom v voznji.
Jaz ko sem kupoval 159ko sem gledal druge znamke, ampak za ta denar bi dobil zjahanega golfa sdi ali passata sestavljenega iz dveh, ali 10 lwt starega bavarca z pol miljona km. Ali pa kaksno mazdo oz. toyoto, ki pa imata se vec tezav. Aja, dobil bi pa cliota. Biser avtomobilske industrije.
Torej primerjati cene rabljenim avtom je irelevantna stvar, ker je v njej vštetih zelo veliko faktorjev, med katerimi pa je velikokrat prisoten tudi Ego. Pa ne jogurt.
Lahko noč, pa enga fauveja za pomoč, ko alfa crkne.
Ni potrebe po dekletih....
Jaz misem nikjer ugotavljal, kdo prodaja poceni in kdo drago. Dejstvo je sledece: vzdrzevanje avta ranga 156/159/166 pa se kej bi se naslo, ni poceni. Je res, da je odvisno od stanja ter kilometrov, ki jih delas, motorja itd, ampak vseeno, je dalec od poceni.
Alfa je velik avta za malo dnarja, to je res, vzdrzevanje pa ni drasticno cenejse od ostalih "premium" znamk. Prav tako niso biser po zanesljivosti, da se ne pogovarjamo o tem, da ko jo prodajas, jo moras skoraj senkat.
Pa se enega dejstva se moramo zavedat: vse so ljubiteljsko vzdrzevanje. Pa kdo sploh ve, kaj je to? Ce se isce 20 eur cenejse roke, to ni ljubiteljsko vzdrzevanje.... To je vse flikanje, da je avto vozen.
Dobri ljubiteljsko vzdrzevani avti se ne prodajajo, ker so predragi oziroma se jih primerja z ostalo kramo na anetu.
Jaz 166 ne bom prodal, pa tudi ce bi jo prodajal, ne bi nikoli dobil niti pol toliko, kot bi za njo moral dobit. Ko je ne bom vec redno vozil, jo bom parkiral v garazo in tu in tam za gust zapeljal naokoli, kar paverjetno ne bo prav kmalu, saj mi je voznja z njo uzitek. Razen ce bi kdo dal 12 jurjev? Toliko je namrec znesek nabavne cene, vgradnje plina, obnove podvozja (ni bilo kriticno), nekaj hib od 166 (dve kljucavnice), velik servis, hladilnik (ni bilo kriticno), original izpuha (ljubiteljsko bi ga verjetno posvasal).... Sicer avto ni naprodaj, pa se vedno sem preprican, da tudi ce bi dal popust dva jurja, kolk je bil plin, ter ga "senkal" za 10 jurjev, ne bi mel niti enega resnega klica v enem letu.
Sem zaradi tega alfist? Ne vem. Sem zaradi tega neumen? Ja, verjetno. No, sigurno. Ampak moja trditev, da vzdrzevanje alf ni poceni, predvsem pa ljubiteljsko vzdrzevanih, pa skoraj sigurno drzi.