tole pa ne vem ce nisi malo narobe rekel. Alan je krepko predelal GTV 3.0 in je sla 261, tak da... Sem se pa enkrat peljal 220 po stevcu z 156 V6, pa ni to to. Pri 166 pa ni problem, je obcutek dosti dosti boljsi.
Ja vem.Alan je od mene vzel kar nekaj delov od 156 v6 ko je predeloval Gtv.
Lahko si pogledas posnetke na youtube pod imenom bostastreetracer.
Jaz se nisem po avtocestah tolko vozil ampak po navadnih cestah.
Avto mi je tolko sel kot sem napisal,prava bomba je bil....
Ja Alan sva se srecala v Lovrencu na Pohorju ko si prisel po menjalnik in vztrajnik in odpeljal vse kar sem imel od 2,5 v6.
Na avtu sem imel zbalansirano in odvzeto glavno gred,odvzet vztrajnik,druge bate,predelano glavo z novimi odmicnimi ter ventili,sesalne od gta,izpusne original brez predkatalizatorjev in katalizatorja predelane,in se veliko bi se naslo.......
Avto mi je toliko sel pa ce verjamete ali ne.....
"AR 156 2.4 JTD" - 210 po števcu v Nemčiji. Nisem želel pretiravati (dosti več se mi zdi da itak ne bi mogla iti). Avto takrat v lasti 2 tedna, prehod iz 1.4 bencin mašine.
Moja 156 2.4 129 kw gre po stevcu 222km/h po ravnem na hrvaskem v slavoniji, same ravnice, sem probau lovit bmwja 530d ma mi je zbezau, nisem utegnu prit v zaveterje, po klancu navzdol pa gre do konca, 6ta brzina, blokada 5000rpm, 240-245 po stevcu, sem samo 1x probal ker je to smrt za dizelase
S tribesirano 147 brez problema 210 po navigaciji (220 po števcu), pa še ni prišla do konca.
Ni pa nič dramatičnega pri tem... (in nimam pretirane želje na AC probavat kje so meje)