Swirl repair

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

alfa 166
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 510
Pridružen: Če Jul 29, 2004 2:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

Daj jim te linke v tovarno pošlji :D
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

To je idiotsko... in nič ne rešiš.

Originalna vodila ti vrže dol ko so swrl ventili ali tako zapacani da se ne premikajo ali pa dobijo tolk lufta. Če ga imajo tolk kot na začetku tega linka bi jaz pod NUJNO menjal kolekotor preden prileti kakša loputa v motor. Prav tako se vidi da pušča zrak saj je vse od olja...

Sicer pa pri 150/180/186 hp JTDjih pač odklopiš ventile z aktuatorja in jih daš v odprt položaj. Prvih nekaj km bodo mogoče malenkost nihali obrati v prostem teku potem pa se motor ''navadi'' in dela brez opaznih sprememb.

Jaz mam ventile odključene že od 170.000 pa dela avto k puška. Kadi res nič v primerjavi z drugimi Mjeti, samo ko prijema turbina malo.
Z zaprtimi ventili precej kadi in slabše gre (ga precej duši). Najhuje pa je če je vsak po svoje kot se lahko postavijo če vrže povezovalno štangico dol. Pol avto trokira, kaže popravke pob, čudno vleče, kadi...

Aja še to čez 15.000km imam drugi velik servis. Takrat se bo dol kolekor dol, to bedarijo pa bom dal prevrtat ter zatesnit luknje kot se naredi pri BMWju. Pa ko *ebe swirl ventile ;)
Odgovori
  • Informacija