moteč zvok / cviljenje

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
martinjansek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 8:35 pm

Lep pozdrav
pri avtomobilu AR 156 1.8ts 16v sem opazil cviljenje na zadnjem desnem kolesu. Problem se ne pojavlja zmeraj, temvec po parih km, kod da se nekaj brusi. Učasih gori lučka za ročno, ko pa jo malce zmrdas ugasne. Opazil sem da je platišče postalo kar vroče tako da me zanima kaj bi lahko bilo. Samo da še omenim cviljenje se pojavlja samo pri desnih ovinkih. :O
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev :D
Uporabniški avatar
dzuko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 697
Pridružen: So Feb 27, 2010 9:59 pm

Lahko da ti je ploščica zaštekala (zarustala na vodilih) in ti prime občasno...pelji čim prej k mehaniku pa naj razdre pa pogleda...
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Porihtaj zavore. Verjetno so ploščice porabljene do konca ali pa bo potrebno spucat vsa vodila, ker ti ne vrača ploščic. Če to ni to iščeš razlog za problem dalje, ampak glede na opisano je to to.
Uporabniški avatar
martinjansek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 8:35 pm

Scremer napisal/-a:Porihtaj zavore. Verjetno so ploščice porabljene do konca ali pa bo potrebno spucat vsa vodila, ker ti ne vrača ploščic. Če to ni to iščeš razlog za problem dalje, ampak glede na opisano je to to.
Hvala sem si kar mislil, ampak zunanje so ok se vid. Nič ju3 razdrem pa da vidimo
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev :D
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Če niso ploščice vzemi v obzir tudi, da je mogoče kaj narobe s "polžem" od ročne ali, bolj verjetno, da ti zaradi nečesa in nekje, ročna ne spusti dovolj. velikokrat so problem že precej zarjavele zajle za ročno.
Uporabniški avatar
martinjansek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 8:35 pm

Scremer napisal/-a:Če niso ploščice vzemi v obzir tudi, da je mogoče kaj narobe s "polžem" od ročne ali, bolj verjetno, da ti zaradi nečesa in nekje, ročna ne spusti dovolj. velikokrat so problem že precej zarjavele zajle za ročno.
V tej smeri razmisljam tudi sam predvsem z zailo ali klesce. Ker na alfi tega se nisem jemal dol, me zanima ali je zahtevno, ali kod pri ostalih znamkah.
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev :D
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Težko rečem ali je ali ni zahtevno. Je zelo odvisno od tvojega znanja in volje. Zlezi pod avto in preglej zajle na zunaj kakšne so. Če so rjave in je gumena zaščita razpokana/natrgana, potem je verjetno tudi v notranjosti precej slaba. Tako, da bo potrebno menjat.

Spodaj je link kjer ti piše kako lahko odstraniš zajle.
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_147_ ... ment.shtml

Mogoče lahko pogledaš še to...
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_sque ... akes.shtml

in pa tole, kako se zamenja zadnje ploščice.
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_rear_brake.shtml

Če pogledaš in prebereš vse troje si oborožen z dovolj znanja. Samo še voljo moraš najti :)

Edina specialna zadeva je orodje za stiskanje zadnjega batka, s katerim zavrtiš bat. Ampak tako je pač pri vseh avtih, kjer je ročna zavora narejena na diske. Ampak se da improvizirat, da se zadeva stisne.
Uporabniški avatar
martinjansek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 8:35 pm

Scremer napisal/-a:Težko rečem ali je ali ni zahtevno. Je zelo odvisno od tvojega znanja in volje. Zlezi pod avto in preglej zajle na zunaj kakšne so. Če so rjave in je gumena zaščita razpokana/natrgana, potem je verjetno tudi v notranjosti precej slaba. Tako, da bo potrebno menjat.

Spodaj je link kjer ti piše kako lahko odstraniš zajle.
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_147_ ... ment.shtml

Mogoče lahko pogledaš še to...
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_sque ... akes.shtml

in pa tole, kako se zamenja zadnje ploščice.
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_rear_brake.shtml

Če pogledaš in prebereš vse troje si oborožen z dovolj znanja. Samo še voljo moraš najti :)

Edina specialna zadeva je orodje za stiskanje zadnjega batka, s katerim zavrtiš bat. Ampak tako je pač pri vseh avtih, kjer je ročna zavora narejena na diske. Ampak se da improvizirat, da se zadeva stisne.


Evo lepo napisano ampak sem ze zrihtal brez tega. Ni bilo problema sem pa odstranil ploščice, pobrusil rjo oz tiste delce na ploščicah, vodilo ploščic, namazal bat ter disk in ploščice pošprical z bremscleanerju :-) aja ter namazal tudi zailo ročne z injekcijo ter oljem. zadeva deluje se pozna 100% strošek 3e :-).

Da še omenim najbolj beden servis avto Viher (tukaj na koroškem) podomače nateguje sranke prva slaba izkušnja:

Ko sem kupil avto AR156 mi je dejal prodajalec da je bil narejen servis na 160.000 ko sem jo dobil je imela 195.000 ker ni bilo upisano v knjigo sem dal preverit na tale servis in so dejali, da je potrebno narediti servis stroški cca 400e. Potem sem pri drugem servisu ponovil zadevo ob menjavi zgloba so mi za doplačilo 30e pregledali še to ter mi dejali kaj bi menjal če je use novo jermen, vodna črpalka ter napenjalec. Ogledal sem si tudi sam ampak res so bile gor še use št,...

Sedaj pa kličem spet servis Viher kaj bi bilo narobe z tem cviljenjem in me upraša kok letnik je alfa, ko povem 1998mi je reku u to je 15let staro bo treba menjati : oba cilindra, obojne ploščice ter zajle za ročno haha najlažje rešiti problem, ki ga računalnik ne pokaže use novo ziher deluje.

Moje mnenje je, da je sramota kako lahko okoli prenašajo kakšne starejše oz tiste ki se na stvari ne spoznajo.
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev :D
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Jah najbolj sugurna rešitev je novo. Dejstvo je, da je avto star in da marsikaj ne teče več kot je, ko je bilo novo. Tako, da ja, njim je najlažje zamenjat z novim, pa še "garantirajo" lahko, da bo delovalo. Zato pa pravim, da se ti staro kračo najbolj splača rihtat sam. Veš kaj si naredil, pa še znižaš si stroške. Sicer kdaj pa kdaj popravilo ni za dolgo in se pač naučiš,da pri določenih stvareh pač ne moreš "goljufat" z improviziranimi popravili, kdaj pa kdaj pa tudi uspe :) .
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

V kakšnem stanju pa maš zajle? :D

Sicer pa batek spoliraš, daš nova tesnila in ploščice pa je. Pološčice so itak đabe in je škoda reskirat s starimi posebaj če so bile pregrete.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

bvogri napisal/-a:V kakšnem stanju pa maš zajle? :D

Sicer pa batek spoliraš, daš nova tesnila in ploščice pa je. Pološčice so itak đabe in je škoda reskirat s starimi posebaj če so bile pregrete.
Disk daš pa podrejat če je še dovolj mesnat, da potem nova ploščica lepo sede na ravno podlago... Samo ideja, ne me tepst ::
Uporabniški avatar
martinjansek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 8:35 pm

bvogri napisal/-a:V kakšnem stanju pa maš zajle? :D

Sicer pa batek spoliraš, daš nova tesnila in ploščice pa je. Pološčice so itak đabe in je škoda reskirat s starimi posebaj če so bile pregrete.
Ploščice sem nesel zraven v trgovino z avtodeli, kjer bi lahko zaslužili pa so mi osvetovali nakup ker so bile se ok :-)
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev :D
Uporabniški avatar
martinjansek
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Sep 28, 2011 8:35 pm

Scremer napisal/-a:
bvogri napisal/-a:V kakšnem stanju pa maš zajle? :D

Sicer pa batek spoliraš, daš nova tesnila in ploščice pa je. Pološčice so itak đabe in je škoda reskirat s starimi posebaj če so bile pregrete.
Disk daš pa podrejat če je še dovolj mesnat, da potem nova ploščica lepo sede na ravno podlago... Samo ideja, ne me tepst ::
Tudi diski so se ok drugače smo pa počeli že tudi to, hvalabogu da nam služba to omogoča :-)

Aja tudi zajle so se mi zdele ok, nikjer napokano ipd sem jih pa malce namazal pač preventiva :-)
Bolje je iti z 101ko v gostilno kod z Mercedesom v službo , bolje je biti mrtvo pijan , kod pa trezen mrtev :D
Odgovori
  • Informacija