+1alfa_samec napisal/-a:Sicer ne vem kje živiš ti, toda načeloma je tako, da je mehanik večinoma tisti, ki je 1. zaposlen v mehanični delavnici in 2. ima strokovno znanje na svojem področju.Pod kozolcem pač vsega ne bo vedel kaj in kako.
Če je torej popoldanc, je meni vseeno kje avto šraufa, iz njegove lastne varnosti in udobja pa sklepam skoraj vedno, da dela na dvigalu, na toplem in suhem. Če ne, je bebec. Ni pa rečeno, da tudi slab mehanik.
In še tole: napačno je mišljenje, da mehanik, ki ni pooblaščen, ne zna menjati roke na avtu, bog ne daj olja in pregledati še koliko je antifriza. Ker ostali avtomobili drugih znamk tega nimajo, kajne? Ah kje pa ...
V kolikor je nekdo od 8:00-16:00 vsak dan zaposlen na Fiat servisu in tam opravlja mehanična dela, ne vem zakaj bi pa naj pri sebi doma v garaži kar naenkrat pozabil kako se privije vijak, kako se pregleda končnik in kako se dotoči katera tekočina.
Jasno, da če je pravi mehanik, da ima tudi pravo orodje, torej od testerjev do raznih specialnih orodij, če jih nima, si jih pa lahko izposodi, večinoma jih vzame pri svojem delodajalcu (proti plačilu ali na črno). Jaz tu ne vidim nobenega razloga, zakaj takšen mehanik v soboto in nedeljo ne bi več znal menjat roke ali filtra na motorju, če ga vse ostale dni v tednu zna.
Če pa ti šteješ med popoldance ljudi, ki mislijo, da lahko s kladivom in navadnim izvijačem menjajo in popravijo čisto vse na avtu, pa očitno narobe razumeva koncept popoldanca. Zame je namreč popoldanc nekdo, ki dela pri sebi doma iste storitve, ko jih večinoma opravlja med tednom v delavnici na servisu, pa če je na VW, Mercedese, Renaultu ali Fiatu. Fuša pa zato, ker ga usrani šef plača premalo, čeprav na servisu lupi stranke kot zrele banane.
Daj povej katera super specifična orodja so to.Kot tretje, so določena specifična orodja in testerji, katera so na razpolago samo pooblaščencem.
Garancija na zamenjavo zobatega jermena na pooblaščenem servisu AR v SLO je 3 leta ali 40.000 km. Lahko pozabiš na 100.000km za jermen, razen v novem avtu.ziga_ napisal/-a:Alfasan če pa ti misliš da je pri servisu samo menjava olja in filtrov si se pa hudo zmotil. Takrat se preveri še marsikaj, toliko v vednost. Osebno jermen ne dam drugemu kot pooblaščenemu in imaš za tistih 100.000km garancijo (ali na koliko ima predpisano menjavo). Na mojem prvem vozu P206 mi je delal glavni servis pod kozolcem in zamaknil jermen za zob. S temu se ni za hecati. Jah če kupiš Alfo, ki je bila zavrtena ali nevzdrževana imaš seveda tedensko težave. Jaz imam svojo še doma in brez kakršnih koli problemov.
Čisto vse dobiš od zgoraj naštetega, ampak moraš bit pripravljen plačat. Zastonj pač ne bo šlo. Sealey je recimo prodajalec za vse znamke, QPS prodaja cele kite preko svoje trgovine, YB tools tudi itn.Damijan napisal/-a:Če se obregnem ob Lancio...
poleg testerjev še razna orodja za motor (blokade, napenjalci, centrirniki, pozicionerji in uteži) pri menjavi jermenov. So pa še tudi druga orodja.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 61 gostov