Dober mehanik / Servis na Primorskem

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

ziga_ napisal/-a:Priporočam servis na Gorjanskem, Alfa Romeo Zega. Boljšega ne dobiš. Če bi rad najboljše za svojo Alfico. Pa srečno in veliko prijetnih km.

Lp, Žiga
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
dancekbanancek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 7:50 pm

Zega. Sicer nekateri nimajo dobrih izkušenj z njim, sam pa imam pozitivne izkušnje. Moram pa priznati, da je račun pri njih izjemno visok...vselej... Vendar avto potem res dela skoraj kot iz salona.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Resnično ne razumem, kakšna znanstvena fantastika je menjava olja, filtrov, bremz, metlic brisalcev, preverit antifriz, bremz olje, menjat akumulator, da se toliko komplicira.
In če avto grevres bolje, ko olje menja najboljsi mehanik na svetu, potem je nekaj narobe z občutki lastnikov.
Bolj zahtevni posegi hmmm!! Ce ves kaj je to potem specificiraj pa ti bomo lazje svetovali.
Jermene zna zamenjat vsak pod kozilcem.
Turbina servis, ne hodi na pooblascenca.
Sklopka, vztrajnik, verjetno najbokj ugodno nabpooblascencu.
Volanska letev, poisci na googlu se en prav s tem okvarja.
Pumpa in šobe, imas ene par specializiranih servisev.

Toda pozor, pri alfi so posebni posegi itak vsak teden, Skoraj.
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

Alfasan če pa ti misliš da je pri servisu samo menjava olja in filtrov si se pa hudo zmotil. Takrat se preveri še marsikaj, toliko v vednost. Osebno jermen ne dam drugemu kot pooblaščenemu in imaš za tistih 100.000km garancijo (ali na koliko ima predpisano menjavo). Na mojem prvem vozu P206 mi je delal glavni servis pod kozolcem in zamaknil jermen za zob. S temu se ni za hecati. Jah če kupiš Alfo, ki je bila zavrtena ali nevzdrževana imaš seveda tedensko težave. Jaz imam svojo še doma in brez kakršnih koli problemov.

ON topic: Če iščeš najboljše za Alfo pelji k Zegi. Če me spomin ne vara računa glavni servis okoli 600-700€. Pojdi na pooblaščenega za kakšnega Nemca in vprašaj za glavni servis, bo Zega hitro poceni. Alfa 159 pa tudi ni nizkoproračunski avto (Mpc pod 29k€) in temu primerno je tudi vzdrževanje.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če fant išče cenovno ugoden servis, potem je Zega predzadnji v Sloveniji h kateremu naj gre, zadnji je verjetno pa Stepančič.

Pojasni kaj so zahtevnejši servisi.

Moj nasvet: pelji v Italijo, če znaš jezik.
Uporabniški avatar
cmrlj
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 53
Pridružen: Če Nov 21, 2013 10:14 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ja, se mi je zdelo, da bodo pri nas tisti redki solidni serviserji nenormalno dragi. Zato me zanima, kako je s tem v Italiji. Tam je veliko več alf, verjetno tudi več servisov oziroma mehanikov, in posledično bi moral trg vsaj približno narediti svoje.

Italijanščina ni noben problem. Zanima pa me, kateri konkretni servisi v Italiji so v redu in kakšne so vaše izkušnje s konkretnimi primeri. Ni treba, da je pooblaščen, pod pogojem da je kvaliteten in korekten.

Kaj sem imel v mislih z zahtevnejšim servisom? Zaenkrat obnovo turbine, ki mi še posebej pri hladnem motorju žvižga in mislim, da jo je pametno preventivno obnoviti. Zanima pa me tudi za naprej, če se bo kdaj "morda" pojavilo še kaj posebnega.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

cmrlj napisal/-a:Ja, se mi je zdelo, da bodo pri nas tisti redki solidni serviserji nenormalno dragi. Zato me zanima, kako je s tem v Italiji. Tam je veliko več alf, verjetno tudi več servisov oziroma mehanikov, in posledično bi moral trg vsaj približno narediti svoje.

Italijanščina ni noben problem. Zanima pa me, kateri konkretni servisi v Italiji so v redu in kakšne so vaše izkušnje s konkretnimi primeri. Ni treba, da je pooblaščen, pod pogojem da je kvaliteten in korekten.

Kaj sem imel v mislih z zahtevnejšim servisom? Zaenkrat obnovo turbine, ki mi še posebej pri hladnem motorju žvižga in mislim, da jo je pametno preventivno obnoviti. Zanima pa me tudi za naprej, če se bo kdaj "morda" pojavilo še kaj posebnega.
Zadnja stvar, ki bi jo jaz naredil pri avtu je obisk Italijanskega servisa.
Ce si razumen mozakar potem veš, da se Italijanu jebe zate in ti bo mastno zaracunal. Ali te se kdaj vidi ali ne.
Pišeš tako prefinjeno, ne razumem a če bi kupil Japonca a bi na Japonsko peljal olje menjat.

Sinko Žiga!
Le kaj takega na servisu še preverijo.
Nič.
Pragmatizem vam manjka. Na pooblaščenem servisu "znanstveno fantastičnem laboratoriju" ponavadi delajo mladeniči, ki se še učijo in stari mački, ki šraufajo tudi doma.Torej ???? Zajebe lajko na servisu ali doma.
In se nekaj sinko, ti si v 14 mesecih s svojo alfo naredil 7000 km. Torej, v garazi ti ne mora nič crknit. Potrebno se je vozit. In tvoja ni redno vzdrzevana, namrec vsaj 1x na leto bi pa le moral na obisk servisa ti pa zamujas kar je ze vidno iz tvojega oglasa.

Cmrlj tebi priporocam, da servisiras v Sloveniji, ce pa mislis, da bos vecji Car, ce bos servisiral tam pa mislim, da tuki na forumu ne uzge. Za servis turbine pa poisci post na forumu vse pise.
Predvsem se pa lepo vozi in ne razmišljaj v naprej kaj vse ti bo crknilo, ker ce bos sel na servis in razlozil kaj vse mislis da je fuč ti bodo zamenjali cel avto. Potem bos pa jokal ko bos ob 3000+ eur.
Pamet v glavo v roke volan in gas. Pa prpelji se na xmeet na B. pa bos zvedel kaj bolj konkretnega.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Menjava turbine pa res ne spada v zahtevnejši servis. Generalna obnova V6 turbo je recimo malo bolj zahteven servis. Turbino ti menja vsak papak in to za 1/3 cene pri Zegi, ki ti bo še za vitrex in 2 dcl hladilne tekočine zaračunal 100€.

Preveč komplicirate s temi servisi. Si iz LJ, tam imaš vsaj 10 dobrih mehaničnih delavnic, ki ti lahko opravijo željeno.
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

Eni res komplicirate... Servis teh starejših Alfic ni nobena znanstvena fantastika. ampak kdaj pa se zatakne...

No iz mojih izkušenj fantje pri Zegi obvladajo (ni kakšnih študentov ki se učijo na tvojem avtu :D ). Meni so dvakrat takoj rešil problem, ko so drugi modrovali vse sorte... Niso pa poceni res je.

Za običajne posege pa mislim da morš najdt OK mehanika tudi v SLO :wink:
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

Alfasan imaš pa slabega serviserja, da ti ob rednem samo olje in filtre zamenja. Še marsikaj se preveri in če misliš, da se dela samo glavni in redni servis si se ga malo uštel. Pod kozolcem pač vsega ne bo vedel kaj in kako. Osebno raje zaupam nekom, ki je specializiran za dotično znamko vozila in ne mehanik, ki šraufa kompletno abecedo. Glede moje Alfe pa niti ne govori ker pojma nimaš, še najmanj pa da ti bom karkoli razlagal. Še vedno pa velja ''malo denarja malo muzke''. Dober serviser je vedno med dražjimi.


Ontopic: Italjani so splošno šalabajzerji, njihovo delo je površno in precenjeno. Verjetno ne bo rešitev, ki jo iščeš. Škoda edino ker Alfa nima v Sloveniji specialista za dotično znamko. Skratka, da ni pooblaščeni in ni pod kozolcem varianta. Srečno z iskanjem.

Lp
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

no kaj pa Zega preveri česar drugi ne? Ali ti avto đabe priklopi na diagnostiko? Lufte na podvozju, diske, ploščice,tekočine (menjalnik,kiler,servo,zavore) ti pa vsak popoldanc zna pogledat ob malem servisu(vsaj pri serviserju moje Alfe je tako) oz. lahko to narediš tudi sam :) .


Edino kar je plus na uradnem servisu je garancija ter poštempljana servisna knjiga, ki pa pri 10let+ stari alfi ne igra neke bistvene vloge.

Sam sicer nimam nič proti Zegi oz. bi se v primeru, da avto peljem na pooblaščenca odločil za Zego.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

ziga_ napisal/-a:Ontopic: Italjani so splošno šalabajzerji, njihovo delo je površno in precenjeno. Verjetno ne bo rešitev, ki jo iščeš. Škoda edino ker Alfa nima v Sloveniji specialista za dotično znamko. Skratka, da ni pooblaščeni in ni pod kozolcem varianta. Srečno z iskanjem.
L
In od kje ti ta ideja? Koliko krat si že peljal kaj na servis v italijo?
Mi kot firma vozimo marcedeze samo še v udine, ker so na prigu v brezovci totalni tepci. Mane pa na iveco v gemono. Nikoli ni blo večjih težav in servis je 1.5-2x ugodnejši kot pri nas, da o rezervnih delih ne govorimo, pri nas jih dobiš kasneje in dražje.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pod kozolcem pač vsega ne bo vedel kaj in kako.
Sicer ne vem kje živiš ti, toda načeloma je tako, da je mehanik večinoma tisti, ki je 1. zaposlen v mehanični delavnici in 2. ima strokovno znanje na svojem področju.

Če je torej popoldanc, je meni vseeno kje avto šraufa, iz njegove lastne varnosti in udobja pa sklepam skoraj vedno, da dela na dvigalu, na toplem in suhem. Če ne, je bebec. Ni pa rečeno, da tudi slab mehanik.

In še tole: napačno je mišljenje, da mehanik, ki ni pooblaščen, ne zna menjati roke na avtu, bog ne daj olja in pregledati še koliko je antifriza. Ker ostali avtomobili drugih znamk tega nimajo, kajne? Ah kje pa ...

V kolikor je nekdo od 8:00-16:00 vsak dan zaposlen na Fiat servisu in tam opravlja mehanična dela, ne vem zakaj bi pa naj pri sebi doma v garaži kar naenkrat pozabil kako se privije vijak, kako se pregleda končnik in kako se dotoči katera tekočina.

Jasno, da če je pravi mehanik, da ima tudi pravo orodje, torej od testerjev do raznih specialnih orodij, če jih nima, si jih pa lahko izposodi, večinoma jih vzame pri svojem delodajalcu (proti plačilu ali na črno). Jaz tu ne vidim nobenega razloga, zakaj takšen mehanik v soboto in nedeljo ne bi več znal menjat roke ali filtra na motorju, če ga vse ostale dni v tednu zna.

Če pa ti šteješ med popoldance ljudi, ki mislijo, da lahko s kladivom in navadnim izvijačem menjajo in popravijo čisto vse na avtu, pa očitno narobe razumeva koncept popoldanca. Zame je namreč popoldanc nekdo, ki dela pri sebi doma iste storitve, ko jih večinoma opravlja med tednom v delavnici na servisu, pa če je na VW, Mercedese, Renaultu ali Fiatu. Fuša pa zato, ker ga usrani šef plača premalo, čeprav na servisu lupi stranke kot zrele banane.
Uporabniški avatar
kukec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1163
Pridružen: To Sep 30, 2008 7:23 pm
Kraj: Slov. Bistrica

točno to... alfa_samec je odlično napisal,
a ker ti za velik servis nekdo računa 300€ in ne 600€ je kr naenkrat slab mehanik?
Slika
Uporabniški avatar
wolfyy
Administrator
Administrator
Prispevkov: 4281
Pridružen: So Maj 01, 2010 9:46 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
Kraj: Kanal

Dobre popoldance je vsekakor težje dobit od dobrih uradnih serviserjev. Ker na servisu ti je itak hitro takoj jasno kdo ti dela avto in ali obvlada ali ne. Sam pol je pa treba tega še dobit kje živi, pa če dela kaj popoldan. Tega bo pa vse manj.

večina serviserjev pa ima enega do dva dobra mehanika, ostali so pa vsi bolj za menjat olje/žlajfe pol se pa ustavi.
Odgovori
  • Informacija