Dober mehanik / Servis na Primorskem

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
kolesar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 230
Pridružen: Pe Okt 18, 2013 4:06 pm
Član Alfa Kluba: 1

....
Zadnjič spremenil kolesar, dne Po Dec 16, 2013 6:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

alfa_samec napisal/-a:
Pod kozolcem pač vsega ne bo vedel kaj in kako.
Sicer ne vem kje živiš ti, toda načeloma je tako, da je mehanik večinoma tisti, ki je 1. zaposlen v mehanični delavnici in 2. ima strokovno znanje na svojem področju.

Če je torej popoldanc, je meni vseeno kje avto šraufa, iz njegove lastne varnosti in udobja pa sklepam skoraj vedno, da dela na dvigalu, na toplem in suhem. Če ne, je bebec. Ni pa rečeno, da tudi slab mehanik.

In še tole: napačno je mišljenje, da mehanik, ki ni pooblaščen, ne zna menjati roke na avtu, bog ne daj olja in pregledati še koliko je antifriza. Ker ostali avtomobili drugih znamk tega nimajo, kajne? Ah kje pa ...

V kolikor je nekdo od 8:00-16:00 vsak dan zaposlen na Fiat servisu in tam opravlja mehanična dela, ne vem zakaj bi pa naj pri sebi doma v garaži kar naenkrat pozabil kako se privije vijak, kako se pregleda končnik in kako se dotoči katera tekočina.

Jasno, da če je pravi mehanik, da ima tudi pravo orodje, torej od testerjev do raznih specialnih orodij, če jih nima, si jih pa lahko izposodi, večinoma jih vzame pri svojem delodajalcu (proti plačilu ali na črno). Jaz tu ne vidim nobenega razloga, zakaj takšen mehanik v soboto in nedeljo ne bi več znal menjat roke ali filtra na motorju, če ga vse ostale dni v tednu zna.

Če pa ti šteješ med popoldance ljudi, ki mislijo, da lahko s kladivom in navadnim izvijačem menjajo in popravijo čisto vse na avtu, pa očitno narobe razumeva koncept popoldanca. Zame je namreč popoldanc nekdo, ki dela pri sebi doma iste storitve, ko jih večinoma opravlja med tednom v delavnici na servisu, pa če je na VW, Mercedese, Renaultu ali Fiatu. Fuša pa zato, ker ga usrani šef plača premalo, čeprav na servisu lupi stranke kot zrele banane.
+1
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kar naenkrat so dobri vsi popoldanci pod kozolcem, ko pa kaj crkne pa v jok, ker ni garancije in kaj pol narediti??? Aja, pol je avto sekret!

Drugo kot drugo, popoldanec isto dela samo za €, mu svetijo v očeh, in ponavadi si upa računati toliko, kot bi stalo na servisu, s tem, da bi z delom opravljenim na servisu imel še garancijo! Popoldanec ni vreden da računa več kot 15% servisne ure!!!

Kot tretje, so določena specifična orodja in testerji, katera so na razpolago samo pooblaščencem. Delati na približno je s5 (pre)drago, ker je potem forum poln vprašanj, zakaj po servisu ne dela kup stvari!

kot četrto, serviser, če dela na kvaliteti in ne vidi samo, kako te bo olupil za €€€, je predpisano, da se vsak redni servis preveri delovanje kretnega in zavornega mehanizma. Če ti popoldanc pod kozolcem kaj od tega zaserje in se konča s črnim scenarijem, komu se boste pritožili? V nasprotnem primeru je tu s5 servisni papir z garancijo!

Je treba malo širše gledat in ne samo "poceni"!
Če bi pa rad najceneje pa to storiš tako, da popravljaš sam in nosiš vse posledice!
LB
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 222
Pridružen: Sr Mar 31, 2010 11:31 am

kateri pol so dobri uradni servisi in dobri spjevci v Sloveniji?

Cisto tako informativno me zanima
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Po mojih izkušnjah, od pooblaščencev, Zega!
Uporabniški avatar
Bojanxe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4820
Pridružen: Po Jul 11, 2011 8:41 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 155 1.8 8V Sport
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm
Kraj: Ljubljana

Jaz bi priporočal Avtotrade na Vrhniki.

Sicer nisem bil še pri nobenem drugem pooblaščenem serviserju, tako da jih med seboj ne morem primerjat. Dosedaj pa so vedno naredili vse kot je bilo dogovorjeno, v roku in presenetljivo ugodno.
Tu pride prav Alfa Klub članski popust :wink:
Zadnjič spremenil Bojanxe, dne To Dec 17, 2013 10:28 am, skupaj popravljeno 1 krat.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

verjetno bo najbolje, da se najde kakšen forumaš, ki sdela na katerem izmed pooblaščenih servisov zakaterokoli znamko in nam razlož kaki poteka servi avtomobila.
verjetno bomo presenečeni, da se večini od mehanikov jebe in naredi samo tisto kar j enujno pač po metodi, za ta denar bom naredil samo toliko istočasno pa razmišlja kaj mora narediti popoldan in kje bo dripnu kakšno orodje ali del, da bo še kaj več zaslužil.
to je pač realnost.
tiste testerje ki imajo so itak brezveze, ker nepokažejo vseh napak pa tudi večina mehanikov pojma nima o elektroniki in potem šraufajo po metodi menjaj dokler ne najdeš napako.lastnik pa moli, da napako odkrijejo čim prej.

saj če pa do česa pride pa so vsi pametni da itak ni servi kriv se pač hoče oprati krivde n jo preložiti na lastnika.

garancija na sklopko in menjalnik seveda je ne vem 1 ali 2 leti ampak ti jo skoraj noben servis ne bo priznal ker je pd veliko odvisno od šoferja kako hitro jo bo uničil. In ko serviser podre avto poda strokovno mnenje. za okvaro je kriva neprimerna uporaba, potem se pa jebi.

strinjam pa se da je večina popoldanecv močmo predraga.
Če je servisna ura z garancijo in davkom med 40-50 € v to ceno pa je všteta mehanična bruto bruto ura, storitev administracije, amortizacija orodja, prostorov, skret papir za mehanika, malca in dopust za mehanika,....
No fušar pa računa 20 € brez vseh naštetih dodatkov.
Če gledamo iz tega zornega kota potem je resnično bolje peljati n apooblaščenca, če pa dobiš še kaj popusta pa itak nimaš kaj razmišljati. V vsakem primeru pa moraš mehaniku ki ti šraufa zaupati.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

- tudi tester je potrebno znati uporabljati, ker ni samo nek komp s programom, ki pokaže napake. Do nedavnega nisem vedel ,da originalni testerji omogočajo tudi kalibracijo elektronike, ker čisto noben od serviserjev tega tudi ni vedel! Se pravi, neizobraženi!

- če si popoldanc "sposoja" orodje na delovnem mestu, je to kraja znanja podjetju in povzročanje škode, kar je drago, glede na to, če mekdo prijavi inšpekciji!

- če šraufajo na poizkus, ni problema! Ampak na koncu plačam samo tisto, kar je bilo res zanič/narobe! Je že bil "ogenj v strehi"! Pa še užival sem! :wink:

Zato pa že dolgo vse popravljam sam!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kot tretje, so določena specifična orodja in testerji, katera so na razpolago samo pooblaščencem.
Daj povej katera super specifična orodja so to.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

gidore :P
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če se obregnem ob Lancio...

poleg testerjev še razna orodja za motor (blokade, napenjalci, centrirniki, pozicionerji in uteži) pri menjavi jermenov. So pa še tudi druga orodja.

Seveda, gre pa tudi z 2+kg macolo in brez teh orodij!

@WitBoy: so pa Gedore! :)
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

pr alfi rabiš samo lunce za odmične od TSja ostlo pa nič.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Če že drobimo, pri Škodi za menjavo verige v starem motorju 1,0 - 1,3 (1,4) ne rabiš čisto nič specialnega orodja! :wink:

Jaz govorim na splošno glede orodij! In narediti na približno ni problem, samo je potem, kar sem že zgoraj omenil, po posegu polno napak in avto ne deluje več tako kot je pred posegom.
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

ziga_ napisal/-a:Alfasan če pa ti misliš da je pri servisu samo menjava olja in filtrov si se pa hudo zmotil. Takrat se preveri še marsikaj, toliko v vednost. Osebno jermen ne dam drugemu kot pooblaščenemu in imaš za tistih 100.000km garancijo (ali na koliko ima predpisano menjavo). Na mojem prvem vozu P206 mi je delal glavni servis pod kozolcem in zamaknil jermen za zob. S temu se ni za hecati. Jah če kupiš Alfo, ki je bila zavrtena ali nevzdrževana imaš seveda tedensko težave. Jaz imam svojo še doma in brez kakršnih koli problemov.
Garancija na zamenjavo zobatega jermena na pooblaščenem servisu AR v SLO je 3 leta ali 40.000 km. Lahko pozabiš na 100.000km za jermen, razen v novem avtu.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Damijan napisal/-a:Če se obregnem ob Lancio...

poleg testerjev še razna orodja za motor (blokade, napenjalci, centrirniki, pozicionerji in uteži) pri menjavi jermenov. So pa še tudi druga orodja.
Čisto vse dobiš od zgoraj naštetega, ampak moraš bit pripravljen plačat. Zastonj pač ne bo šlo. Sealey je recimo prodajalec za vse znamke, QPS prodaja cele kite preko svoje trgovine, YB tools tudi itn.

Tudi čisto vse testerje imaš na voljo za nakup, ampak spet niso zastonj.

Edit: še Alfisti.net in Ricambi imajo orodja za jermene in vse ostalo za prodajo.
Odgovori
  • Informacija