Stran 6 od 8

Objavljeno: So Dec 21, 2013 1:08 pm
Napisal/-a Banny
Kolkr sem gledal, imajo pooblascenci vec ali manj po 30€ normalno uro, ter 40€ bolj zahtevno delo. Na pooblascenca ne bos peljav avta, ce imas olje za zamenjat. Razn ce se ti gre za garancijo pri novem avtu... Tako da lahko skori racunas na 40€... Glede na to, da sp-jevc placuje enakw davke kakor pooblascenc je tukaj sp-jevc na slabsem. Glede izobrazevanha, skor sigurno ma tudi sp-jevc dolocena izobrazevanja, ce hoce trendom sledit...
Ter ce bi bili pooblascenci tako na slabsem, nebi bilo nobenega pooblascenega servisa. Ne dobi nic popusta na kose? Oz na kaj drugega?

Sicer gre pa tema o tem, kje je dober serviser, ne kdo vec zasluzi...
Meni je vazno, da avto dela, ko pride s popravila, ne kolko profita ima delovec zaradi tega...

Objavljeno: So Dec 21, 2013 1:09 pm
Napisal/-a žival
@alfasan: točn to. :wink:

Objavljeno: So Dec 21, 2013 2:28 pm
Napisal/-a Biaggio
Alfasan, te tvoje ocene in posploševanja so včasih res smešna. Kaj ti pravzaprav daje pravico, da ocenjuješ in komentiraš delo nekoga, ki ga niti ne poznaš??

Mi je zelo žal, če imaš slabe izkušnje s kakšnim popoldancem, povsod se najdejo barabe in nateguni (bi si pa skoraj upal trditi, da je le-teh v vaših koncih bistveno večji procent kot kje drugje ker si zaradi velikosti trga to pač lahko privoščijo). Ne moreš pa vse v isti koš metat in jih predstavljat kot...pa bolš da ne rečem kaj.

Osebno vem o komu je govoril Banny in ti lahko zagotovim, da je pri njemu efektivnega dela od 8h ur - 8 ur! Najmanj, ponavadi pa se še zategne za kakšno urco. Mehaniki pri njemu vedo kaj delajo, ne pusti vsakemu šraufat vsega. Poleg tega si tudi šefe ne praska jajc v pisarni ampak je vedno prvi na šihtu in zadnji gre. Zaveda se, da zadovoljna stranka mogoče pripelje še nekoga, nezadovoljna ti jih pa odžene 100!

Ponavadi preberem tvoje poste in se posmejem, tokrat pa se pa nism mogel zadržat. Te prosim samo, da mal brzdaš svoje komentiranje, ki je včasih res na meji zdravega razuma...

Hvala!

(Upam, da se bo tu offtopic končal)

Objavljeno: So Dec 21, 2013 3:04 pm
Napisal/-a žival
Ma glejte: dejstvo je, da ima pooblaščenec na voljo več informacij kako se določen avto popravi, ima posledično več znanja in v to mora tudi precej več vložit, zato je cena ure seveda višja. Trdim pa da na urni postavki zasluži manj kot marsikateri s.p.-jevc. Pooblaščenec največ zasluži na delih, ker ima seveda tam precej rabata.

Normalno, da menjava olja, filtrov, zavor, turbine, ni noben bav bav in zato res ne rabiš pooblaščenca, pri stvareh povezanih z elektroniko, raznimi apdejti, itd je pa druga zgodba,...

Objavljeno: So Dec 21, 2013 3:15 pm
Napisal/-a alfa_samec
Normalno, da menjava olja, filtrov, zavor, turbine, ni noben bav bav in zato res ne rabiš pooblaščenca, pri stvareh povezanih z elektroniko, raznimi apdejti, itd je pa druga zgodba,...
Točno tak.

Objavljeno: So Dec 21, 2013 3:42 pm
Napisal/-a godlike
žival napisal/-a:No verjetno ta tvoj s.p.-jevc ne rabi najmanj 2x letno posiljat zaposlenih na izobrazevanje, ne rabi zmetat celega premozenja v dijagnostiko veckrat letno in ne rabi dosegat ostrh standardov, ki jih zahteva proizvajalec,....
Čeprav je to taku-taku. Bom razložil.

Pri popoldancih in pri s.p.-jih je lahko več šalabajzerjev. Res je. Moreš pa najt dobrega. Jaz tega sem, in ta tip (s.p.), ko me vidi ve kaj mi je delal pred petimi leti, komplet vse. Spomin da gledaš. Ampak taki so redki.

Po drugi strani pa, kaj mi pomaga pooblaščen servis, če pa je šalabajzer. Vzemimo primer WAG grupo. Polo bil 10x tam zadeve z nasedenjem in ruženjem bencin lajtunge niso rešli, se vedno ponovi. Ko je prišel iz servisa, je bla guma na na oknu obrnjena in še kaka druga zadeva, ki so jo ušpičli.
In kaj mi zdaj pomaga, če so šolani in če se oni za šalterom fino pogovarja z mano => avto še vedno ne dela kot bi mogo, torej primarni namen obiska servisa ni rešen.

Drug primer Ford. Zamenjevali seminering na menjalniku tam ko gre gred iz mašine noter + servis + plastika za pod mašino + optika = 900€. In ja prva fura pa šlep domov.
Seveda oni niso krivo, ko rečeš, da je to povezano, ja to ne more bit 100% nima veze ... . Vzame dol plastika šefe namesto da bi se upravičil odrdla delavcu glej nisi zategno objemke zategni operi zapri in glava dol pa odleti.
Pa saj ok, napake se dogajajo samo naj se opravičijo...
Na istem Fordu trije pooblaščenci se nočejo ukvarjati z počenimi šivi na sedežu, na koncu bo končal v avstriji na servisu. Žal.


Torej če povzamem, težko je najt dobrega serviserja, ne glede na to če je uraden serviser al pa s.p.

Objavljeno: So Dec 21, 2013 5:47 pm
Napisal/-a alfasan
Biaggio napisal/-a:Alfasan, te tvoje ocene in posploševanja so včasih res smešna. Kaj ti pravzaprav daje pravico, da ocenjuješ in komentiraš delo nekoga, ki ga niti ne poznaš??

Mi je zelo žal, če imaš slabe izkušnje s kakšnim popoldancem, povsod se najdejo barabe in nateguni (bi si pa skoraj upal trditi, da je le-teh v vaših koncih bistveno večji procent kot kje drugje ker si zaradi velikosti trga to pač lahko privoščijo). Ne moreš pa vse v isti koš metat in jih predstavljat kot...pa bolš da ne rečem kaj.

Osebno vem o komu je govoril Banny in ti lahko zagotovim, da je pri njemu efektivnega dela od 8h ur - 8 ur! Najmanj, ponavadi pa se še zategne za kakšno urco. Mehaniki pri njemu vedo kaj delajo, ne pusti vsakemu šraufat vsega. Poleg tega si tudi šefe ne praska jajc v pisarni ampak je vedno prvi na šihtu in zadnji gre. Zaveda se, da zadovoljna stranka mogoče pripelje še nekoga, nezadovoljna ti jih pa odžene 100!

Ponavadi preberem tvoje poste in se posmejem, tokrat pa se pa nism mogel zadržat. Te prosim samo, da mal brzdaš svoje komentiranje, ki je včasih res na meji zdravega razuma...

Hvala!

(Upam, da se bo tu offtopic končal)
Moram replicirat.
Jaz se nisem spuscal v oceno kvalitete servisne storitve ampak sem samo razclenil vrednost ure.
In napaka 8 efrktivnega dela. Ni mogoce. 8 ur odbij malica, 2 cigareta, 3x scat, 1x srat, odbij tudi manipulativni cas.
Hotel sem povedati, da sp. Ki racuna 20eur na uro z davkom vred ni drag in je na meji pokrivanja stroskov.
Popoldanec pa ne placa davka, serje doma, scat gre za drevo, delavnica mu je ocetova garaža, orodje pocasi nakaplja malo tu malo tam. Torej popoldanec pri 20 eur zasluzi 20 eur. Seveda je v Prekmurju cena fusarja nizja ampak je tam tudi kupna moc nizja.
Kvaliteta pa obicajno z ceno storitve nima veliko za opraviti.
Poleg tega pa je odprava napake, ki jo sraufa 5 mehanikov pred tabo neprecenljiva in noben ne vprasa za ceno.
Kot v zdravstvu. Koliko je vredna ura srcnega kirurga na pediatriji.
Za Polpismenega bedaka 0. Za starsa z bolnim otrokom pa neprecenljiva.
Pri vsaki stvari jevpotrebno vklopit razum.
Da ne bo pomote, jaz servisiram pri fusarju. Zakaj? Ker dela na pooblascencu, ker je dober, zanesljiv povrhu vsega pa se mocno nadpovprecno bister v rangu poklica. P se neznansko uziva ko je ves šmerast.
Za ceno se nikoli ne pogajam, pa se krofe mu skoraj vedno nesem.

Objavljeno: So Dec 21, 2013 7:40 pm
Napisal/-a Alfa sport
zaradi tega v resnih slovenskih podjetjih letis iz sluzbe in povrnes stroske ki so bili vlozeni vate, na dolgi rok pa sami sebi znizujete urne postavke in se silite v delo na crno zato da sploh prezivite, banana republika brez osnovnega reda.

Objavljeno: Ne Dec 22, 2013 10:41 am
Napisal/-a minimi
Alfa sport napisal/-a:zaradi tega v resnih slovenskih podjetjih letis iz sluzbe in povrnes stroske ki so bili vlozeni vate, na dolgi rok pa sami sebi znizujete urne postavke in se silite v delo na crno zato da sploh prezivite, banana republika brez osnovnega reda.
Točno tako 8)

Objavljeno: Po Dec 23, 2013 1:23 pm
Napisal/-a SHadowX
Alfa sport napisal/-a:zaradi tega v resnih slovenskih podjetjih letis iz sluzbe in povrnes stroske ki so bili vlozeni vate, na dolgi rok pa sami sebi znizujete urne postavke in se silite v delo na crno zato da sploh prezivite, banana republika brez osnovnega reda.
S tem se pa povsem strinjam. Ne moreš biti in popoldanec, ki je drugače zaposlen na pooblaščenem servisu in potem še jamraš kako malo zaslužiš. Lahko si samo srečen, da te ne odpustijo, ker jim delaš škodo. Podjetje je v tvoje znanje in izkušnje nekaj vložilo, ti pa mu to poplačaš s krajo strank? Samo v slovenistanu. Saj ni čudno, da je slovensko gospodarstvo skrajno kanibalistično ob takih brihtnih idejah.

Objavljeno: Po Dec 23, 2013 1:39 pm
Napisal/-a alfa_samec
Mislim, da si narobe postavil vprašanje - delo na črno je pač posledica stanja kot je, ne pa vzrok. To mi kot sociologu lahko verjameš :wink: Seveda pa je narobe, če delavec brez vednosti svojega delodajalca uporablja lastnino, za katero nima dovoljenja.

Objavljeno: Po Dec 23, 2013 1:40 pm
Napisal/-a zvitafeltna
SHadowX napisal/-a:
Alfa sport napisal/-a:zaradi tega v resnih slovenskih podjetjih letis iz sluzbe in povrnes stroske ki so bili vlozeni vate, na dolgi rok pa sami sebi znizujete urne postavke in se silite v delo na crno zato da sploh prezivite, banana republika brez osnovnega reda.
S tem se pa povsem strinjam. Ne moreš biti in popoldanec, ki je drugače zaposlen na pooblaščenem servisu in potem še jamraš kako malo zaslužiš. Lahko si samo srečen, da te ne odpustijo, ker jim delaš škodo. Podjetje je v tvoje znanje in izkušnje nekaj vložilo, ti pa mu to poplačaš s krajo strank? Samo v slovenistanu. Saj ni čudno, da je slovensko gospodarstvo skrajno kanibalistično ob takih brihtnih idejah.
Če bi pooblaščenci dobro plačevali, ne bi nihče doma šravfal. Čist tako, mimgrede

Objavljeno: Po Dec 23, 2013 1:44 pm
Napisal/-a B_U_R_I
Seveda bi. Denarja nima nikol noben preveč

Objavljeno: Po Dec 23, 2013 3:59 pm
Napisal/-a alfasan
Da ne boste preveč pametni.
Država financira študij medicine 6 let + specializacija.
koji k**** je potem zdravnik d alahko to znanje potem plemeniti v zasebnem sektorju in računa mastne denarje, če pa ga je držav ašolala.

torej govorim o identični stvari preslikani v drugo branžo.

V ameriki študij medicine kušta 300.000-400.000 dolarjev.
če se šolaš na državnih plečih ali imaš štipendijo imaš dolg do države, če si plačaš sam greš lahko v privat branžo, kjer pa lahko mastno služiš.

Pri mehanikih j eisti k. pooblaščenec šola mehanikapotem pa misli da ga lahko zasužni s 500 € na mesec. primerjava se tukaj razkolje, namreč zdravnik zasluži pri nas 0d 1300-2800 € po normalnimi pogoji v Ameriki pa X 150.000+ dolarjev letno. za to se lahko odloči kje bo delal.
mehanik pa če hoše dvigniti mizerni standrd mora doma fušat.
Roko na srce pa tudi več kot zasluži več zapravi, država ima v vsakem primeru korist.

Delo na črno bo rešeno, ko si bomo lahko privoščiči delo na belo.
Tudi mi uporabniki fušarjev si s tem dvigujemo kupno moč.
jebiga 95% lastnikov alf 159 si k**** palac lahko privoščimo takšen avto, brez da bi nam bremenil družinski proračun. Torej si moramo nekako pomagati. itak dam državi cestnino, vinjeto, registracijo, zavarovanje, tehničnega, nafto. Ne mi rečt da nič ne dam državi, če ne grem na pooblaščenca.
Šparamao pač tam kjer lahko.
Ekonomija je preprosto bolj zakomplicirana kot se zdi. In če bi vsi to upoštevali nebi bolela glava ob napačnih odločitvah.

Da naredim povzetek.
Če te nekdo kvazi izobražuje še ne pomeni, da si njegov zvesti suženj in moraš delati samo za njega za 500 €.
Plačaj mehaniku 1500€ pa naj potpiše klavzulo da bo delal samo na pooblaščencu. In potem naj bodo penali za goljufijo.
To pa je že drug nivo, ki ga pri nas še nismo jemali.
ajder dost je

Objavljeno: Po Dec 23, 2013 6:04 pm
Napisal/-a TribesMan
Da ne boste preveč pametni.
Država financira študij medicine 6 let + specializacija.
koji k**** je potem zdravnik d alahko to znanje potem plemeniti v zasebnem sektorju in računa mastne denarje, če pa ga je držav ašolala.
Država pravtako financira študij vsakemu inženirju če imaš malo volje tudi doktorski študij... torej po tvoji logiki tisti ki so tako doštudiral nebi smeli v privat sektor delat?

Tudi glede študija v Ameriki se ne strinjam. Tam je pač vsak (ok so izjeme) študij plačljiv. Pa neglede al si gradbenik, ali pa zdravnik. Pač tak je njihov sistem. Naš sistem pa temelji na brezplačnemu šolstvu.
Vsak sistem ima svoje prednosti in slabosti. Deal with it.