1.9 biturbo dizel

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
C4V4L13R
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: So Jan 11, 2014 10:55 am

Pozdravljeni!

Torej, kogarkoli vprašam kaj več o biturbo dizlu, ki ga najdemo npr v Delti ali v SAAB-u, mi nihče ne zna nič povedat. Kolikor sem uspel razbrati, gre itak za enako osnovo, kot v šibkejših različicah, le z dodano manjšo tubino (tako v grobem)

Mi zna povedati kdo kaj več predvsem o rizikih teh motorjev? Dodatna turbina je čisto na izpušnem kolektorju, to seveda ob morebitni odpovedi prinaša dodatne stroške, koliko pa je sploh zadeva zanesljiva? Ima kdo izkušnje s tem motorjem? Kar se tiče vzdrževanja, na kaj je potrebno pazit, poraba goriva, olja...?
black mike
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 85
Pridružen: Ne Mar 06, 2011 4:07 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: all over the globe (ljubljana)

Uporabniški avatar
NejcZ
Alfist
Alfist
Prispevkov: 453
Pridružen: Pe Jan 14, 2011 12:46 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Kolega ma Saaba. Kolikor sem se jaz vozil z tistim me ni impresionirala mašina. Je pa res da je bil avtomatik. Ni blo pa nikol noebnega problema z avtom (letnik 08).
Ker avto te pa zanima?
Moje Alfe nezna noben popravit!
C4V4L13R
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 7
Pridružen: So Jan 11, 2014 10:55 am

@black mike:
hvala za video, ni pa to ravno odgovor na moje vprašanje. da je hud, že vem :)

@nejcz:
trenutno sem v fazi nakupa drugega avtomobila in sem šel med drugim tudi pogledat in sprobat enga saaba. avto me je zares zelo zelo navdušil, zato povprašujem o motorju. je pa bil ročni menjalnik
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Motor je top s****.
Uporaben navor v sirokem obmocju obratov. Majhna turbo luknja oz. Skoraj neznatna.
Ce se ne motim je osnova motorja 1.9 jtdm z dvema turbinama in drugo elektroniko ki jih nadzoruje. Enga sem uspel sponati kibima tak motor in je noro zadovoljen.
Poraba je ob normalni uporabi enaka 1.9 z eno turbino.
Po teoriji so dodatni stroski samo ce crkneta obe turbini kar pa roko na srce ni veliko glede na to kaj motor nudi. Pa turbina tudi ne crkne vsak dan.
Zame osebno bi bil to druga izbira, ce bi motor bil v 159 ki.
Zagotovo pa ima kaksen feler glede na.to da ni sel v bolj masovno proizvidnjo ali pa zgresen marketing.
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Alfasan, kaj pa praviš na 2.4 bi-turbo? :) pa b mu 5silindraša, pa še bi-turbo :D
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

sasoz napisal/-a:Alfasan, kaj pa praviš na 2.4 bi-turbo? :) pa b mu 5silindraša, pa še bi-turbo :D
Na žalost so Italijani prezabiti da bi pogruntali kaj takega.
To bi bil bombnik. V originalu 500 navora in 270-280 konjev. Pa mocnejso sklopko.
Zame recimo bi to lahko bil TI predstavnik 159ke.
Carska ideja.
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Bo bi bla raketa ja :D Sej še vedno se jo lahko predela na bi-turbo :P Eno pocen zgoneno 2.4 kupit pa predelat, bi blo zanimivo. Poznam enega ki ma 156ko, 2.4 240konjev, večji intercooler, turbina itd...
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

sasoz napisal/-a:Bo bi bla raketa ja :D Sej še vedno se jo lahko predela na bi-turbo :P Eno pocen zgoneno 2.4 kupit pa predelat, bi blo zanimivo. Poznam enega ki ma 156ko, 2.4 240konjev, večji intercooler, turbina itd...
Je to ar 156 20v al 10v:)?
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

to bi pa lahko bil pol ze stirirorer.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nevem zakaj bi tlačil bi-turbo na 2.4 motor. Ni nobene potrebe. Sistem je kompliciran, zraven tega pa še prav tečen, če voziš na "meji" kjer se zgodi preklop med manjšo in večjo turbino.

Danes obstajajo turbine, ki ponujajo vse prednosti bi-turba, v enem kosu.
Reče se jim ball bearing VNT turbo.

Recimo GTB2060VKLR (250HP), ali GTB2260VKLR (280HP).

Zadeva se zbudi na 3.0 motorju pri 1100 obratih, pri 1300 imaš že max navor.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Kaj vse bi moral zamenjat poleg turbine in strosek posega.
A se splaca ali je dovolj to kar imam oz. Kaj in koliko bi pridobil.
Tko v teoriji me zanima.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Sama turbina okoli 1000€, predelava ohišja turbine in nov downpipe da bi pasalo skupaj ene 300€, intercooler in napeljava 300€. To je minimum. Za optimum bi rabil še drug boost senzor, 100€, večje injektorje 1000€, večja črpalka za gorivo 500€...

Ene 300-320HP bi bilo realno možnih. Navora pa pač kolikor bi zdržal menjalnik.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Tribes...koliko se da "natunat" 2.4 10v 150 konjsko,da bi bilo še vse serijsko...gre kaj čez 200hp??pa,da ne trpi turbina,sklopka itd...
sasoz
Alfist
Alfist
Prispevkov: 480
Pridružen: Pe Jan 18, 2013 9:25 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa 156SW 1.9 16v
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Doleq4 napisal/-a:
sasoz napisal/-a:Bo bi bla raketa ja :D Sej še vedno se jo lahko predela na bi-turbo :P Eno pocen zgoneno 2.4 kupit pa predelat, bi blo zanimivo. Poznam enega ki ma 156ko, 2.4 240konjev, večji intercooler, turbina itd...
Je to ar 156 20v al 10v:)?
20v
Odgovori
  • Informacija