Vse je možno, samo take stvari delam samo ob "podpisu" lasnika, da se strinja s tem da je to zelo škodljivo za motor (vztrajnik, turbina) in sam odgovarja za posledice.
To je sam omejitev max obratov izvedena na "trd" način. Original imajo novejši avti vsi "soft" limiterje, to je tako da se obrati motorja lepo ustavijo na limitu. Pri starejših bencinarjih si pa imel takele "trde" limiterje kjer se užig ostro prekine ko obrati presežejo mejo.
Za to ne rabiš nobenga free flowa. Pač ropota ker prekine vžig.
Tudi nekateri novodobni bencinci imajo "soft" limiter. Ki je prav nadležen, predvsem zato, ker moraš bit ful bolj pozoren pri prehitevanju/pospeševanju, prvič ko sem ga pa doživel sem pa mislil da sem ga spravil v "überture". Nissan Juke, 1.6. 16v 117hp.
Jz mam rev limiter po tanovem.
Naštiman je samo iz firbca.
Na 156 1.9 jtd 85kw (kao)
Med voznjo ne uporabljam limiterja ampak na mestu pa dobr zapoka.
Honda style. Haha
LaŠko-TeaM napisal/-a:kaj pa ko bi dal tak izpuh nardit bi še blo najmanj škodlivo
to je šo reaktivc slišal tega cliota v živo in ja ogluhneš zraven njega