Stran 15 od 18

Objavljeno: Ne Maj 04, 2014 7:36 pm
Napisal/-a SchumacherM
Vseen ne morjo iz svoje kože lih tam kjer večina lene raje gleda, pod plusi/minusi.

Temule srbu je dost boljši spis uspel.

http://www.superauto.rs/index.php?view= ... vi&id=3605

Objavljeno: Ne Maj 04, 2014 10:29 pm
Napisal/-a alex146
Lep tekst =D>

Objavljeno: To Jun 03, 2014 1:07 pm
Napisal/-a TribesMan

Objavljeno: To Jun 03, 2014 2:20 pm
Napisal/-a MaStr
Mali dizel za Alfico
Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm Distinctive
Slika

Po rahli prenovi zunanjosti Giulietta čaka na zaključek svoje dobe, nekaj posebnega pa je mali dizel.

Krom na maski in okoli meglenk, pa nekaj malega sprememb v notranjosti ni nekaj, čemur bi lahko rekli radikalna prenova, tri nove kovinske barve in dizajni koles so prav tako modni dodatek. Materiali in barve v notranjosti sicer prinesejo tisti pozitivni občutek, ki avto prestavijo višje od običajnih primerkov segmenta C.

Simpatična je nova podoba infotainmenta, ne manjka za zadnjo generacijo Alf značilna ponastavitev treh programov z oznako DNA. Občutek za volanom je soliden, le volan se morda zdi celo preveč masiven in zajeten. Minus pade na naslonjalo za roko, ki rahlo nerodno prekrije ročno zavoro in sproščanje pomeni malce več napora.

Do 350-litrskega prtljažnika pridemo z kljuko, ki je v bistvu Alfin znak, s poidranjem sedežev dobimo nalagalni prostor dolžine 1,35 metra, žal pa se sedeži ne podrejo ravno. Na sedežih zadaj je prostora bolj malo, k čemur botruje kupejevsko kombilimuzinska zasnova, slabo pa so izpeljani tudi pritrjevalniki pasov, ki so preveč potopljeni v sedeže in nerodni pri pripenjanju otrok.

A to so težavice, ki so tu že od rojstva nadvse fotogenične italijanske lepotice, zanimiva pesmica pa je mali dizel s protornino 1,6 litra. JTDm premore 77 kW (105 KM) in 320 Nm navora, normirano porabi 4 litre, kar je seveda pravljica za odrasle, v praksi se ga pelje okoli šestih litrov in pol, ob Dinamični nastavitvi znotraj DNA pa tudi do 8 litrov, teža pač naredi svoje. A teh 105 konjičev je nadvse živih in dejstvo, da avto do stotice pospeši v »samo« 11,3 sekunde, je presenečenje, saj so občutki v praksi drugačni, tudi sama dinamika pri višjih prestavah omogoča zares odzivno, skoraj športno vožnjo in precej lenarjenja s prestavno ročico. Dodajmo še natančen menjalnik in suvereno podvozje in Alfa nikakor ne razočara.

S tem malim dizlom, načinom vožnje in predvsem številkami, ki povedo o moči, nam pride v spomin avto izpred treh desetletij, nekako duhovni prednik, ki je v sedemdesetih izstrelil Alfo med mainstream uporabnike in je imel natančno enake številke motorja, deciliter in pol manjšo prostornino in boksersko zasnovo. Giulietta z 1,6-litrskim dizlom je to, kar bi bil danes legendarni Alfasud, seveda s svetlobna leta boljšo izdelavo in kakovostjo materialov, a tiste prikrite dinamike, ki jih številke ne izdajo, pa smo se lahko veselili nekoč tako s Sudko kot današnjo Giulietto. Športna, ko to želite, čeprav le subjektivno.

Za konec cena. 19.430 odrežejo za sicer bogato opremo Distinctive. Dodajmo še kovinsko rjavo barvo in usnje v notranjosti, 17-palčna lita platišča in ogrevana sprednja sedeža, športni paket (nekaj kovinskih dodatkov, znižanje podvozja), parkirne senzorje in še nekaj malenkosti, pa cena poskoči na 23.670 evrov. Giulietta ima že v športni podobi precej mlajšo konkurentko japonskega porekla, prevaga pa bolj kot ne pripadnost znamki. Alfa je pač Alfa, čeprav z netipičnim dizlom.


Osnovna cena: 19.430 €
Cena testnega vozila: 23.670 €

Pohvale: motor, dinamika, infotainment
Pripombe: cena, nerodno pokrita ročna zavora



Besedilo: Artur Švarc
Vir: Avtomanija ( http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=1339 )



Galerija:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Objavljeno: To Jun 03, 2014 4:09 pm
Napisal/-a ALFA Romeo 1910
Edino kar meni ne upali so tile motorji pa nam v 166 2.4 pije v povprečju 6 litrov (in to ne po BC) saj 6 litrov ni veliko sam če uzamem kot primerjavo 166 je razlika v teži in moči velika (celih 70 hp več?)

Pošteno povem nevem če si Giulietta zasluži tak skromen motor (105hp)? :(

Lahk da si ga morebitni kupci. :)

Objavljeno: To Jun 03, 2014 6:53 pm
Napisal/-a TribesMan
166 ni dosti težja kot Giulietta, ima približno enako velike gume, 166 nima DPFja, limuzina ima vedno boljšo aerodinamiko kot hatchback. Testna povprečna poraba je bila vedno večja, kot potem v realnem življenju pri uporabniku...

Navsezadnje tale motor ima 320Nm navora. To je tolk kot 150HP 1.9... kar ni malo za avto velikosti Giuliette. In v vsakodnevni vožnji, ko ga ne tiščiš nad 3000 obratov sploh ne opaziš kakega pomanjkanja moči.

Objavljeno: Sr Jun 04, 2014 7:55 am
Napisal/-a pirlo
Avto s tem motorjem gre super ... vsaj meni. Poraba pa je lari fari. Nikoli nisem prišel nad 6, redko prek 5.5 ;) Ne vem kak je ta vozil to. Prejšnji teden sem v Grazu tankal na Agipu in mam po dobrih 500 km porabo 4.5. Ta je moral met več vode kot nafte v avtu :)
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=12507

Objavljeno: Sr Jun 04, 2014 3:06 pm
Napisal/-a Urbi
Enak motor kot ga imam v Bravotu... ki ni bistveno lažji... poraba...

https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 91729.html

tako da tele tovarniške navedbe ne držijo še manj pa te iz testa... in še komentar na to da je prešvoh... ravno zadnjič prehiteval funfcilinder zvajrorer pa ne vem kaj še tako opevana 159-ka ko se je vlekel ko zmazek po cesti... za vsakdanjo uporabo čisto zadosti močan motor tudi za kaj prehitet... ne rečem pa da mu nebi zmanjkalo če bi ga na polno otovoril za na morje... ampak to je 1-2 mogoče 3 na LETO!!! Amap za takrat imam 159-ko :)

lp

Objavljeno: Če Jun 05, 2014 10:58 am
Napisal/-a alfafil
Ma novinarji,pa še bivši alfist,vedno ko testirajo Alfe,gas do podna.Škoda,da ni (bila) v ponudbi 120 KM,drugače bi je imel,mogoče bo naslednja 150 jtdm :doubt:

Objavljeno: Če Jun 12, 2014 12:24 pm
Napisal/-a Biaggio
http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa ... 2014-06-11

Ne vem kakšna je za vozit, je (še) nisem ampak mislm, da jim gre kr vrjet. Osebno mam eno drugo pripombo - izgled! Za moje pojme moral bit vsak hot hatch "bonkers" (kater je primeren izraz v slovenščini? :) ). Napihnjeni blatniki, racing stripes, 16 izpušnih cevi in vse kar spada zravn. To pa zgleda...hja, tko kot vsaka druga Giulietta na žalost! :( in pa brez ročnega menjalnika? Resno?? :roll:

Objavljeno: Če Jun 12, 2014 1:32 pm
Napisal/-a alfa_samec
kater je primeren izraz v slovenščini?
Odbit.

Objavljeno: Če Jun 12, 2014 1:50 pm
Napisal/-a Biaggio
alfa_samec napisal/-a:
kater je primeren izraz v slovenščini?
Odbit.
Hvala! :)

Objavljeno: Pe Jun 13, 2014 8:01 pm
Napisal/-a carlo

Re: Alfa Romeo Testi

Objavljeno: Sr Dec 31, 2014 8:46 am
Napisal/-a carlo

Re: Alfa Romeo Testi

Objavljeno: Sr Dec 31, 2014 9:22 am
Napisal/-a alex146

Lep test =D>