Laganje števca
15 prispevkov
• Stran 1 od 1
Laganje števca
Diskusija o laganju števca se mi je vedno zdela zanimiva.
Zakaj?
Kljub temu, da naj bi števec trenutne hitrosti po teoriji in v "praksi" lagal tudi za 10%.
No potem se pa peljem od obcestne označbe kilometrskega cestnega odseka do enake označbe na razdalji 200 km in pogledam na števec, ki pa šteje prevožene kilometre in se pokaže številka 200.
Zakaj? Če pa bi števec moral lagati. Torej glede na to da kaže ponavadi višjo hitrost se tudi odometer hitreje vrti, torej bi moral pri 200 km označbi kazati 210-220 km.
Kje se torej izgubi to laganje.
Zakaj?
Kljub temu, da naj bi števec trenutne hitrosti po teoriji in v "praksi" lagal tudi za 10%.
No potem se pa peljem od obcestne označbe kilometrskega cestnega odseka do enake označbe na razdalji 200 km in pogledam na števec, ki pa šteje prevožene kilometre in se pokaže številka 200.
Zakaj? Če pa bi števec moral lagati. Torej glede na to da kaže ponavadi višjo hitrost se tudi odometer hitreje vrti, torej bi moral pri 200 km označbi kazati 210-220 km.
Kje se torej izgubi to laganje.
- alfasan
- Addicted to Alfa
- Prispevkov: 2240
- Pridružen: Po Maj 14, 2012 4:27 pm
- Kraj: Ljubljana
Računalnik nima problema s točnostjo... merjenje razdalje je zelo točno, dokler imaš na avtu pravo dimenzijo gum. Tudi če gledaš hitrost avta po diagnostiki je veliko bolj točna kot tista ki se prikazuje na števcu...
Laganje hitrosti na števcu je izvedeno namerno. In vpliva samo na prikaz hitrosti na armaturi. Ponavadi kaže kakih 5% več.
Mislim da je to celo nekje v nekem zakonu napisano da mora bit tko... al neka podobna neumnost.
Laganje hitrosti na števcu je izvedeno namerno. In vpliva samo na prikaz hitrosti na armaturi. Ponavadi kaže kakih 5% več.
Mislim da je to celo nekje v nekem zakonu napisano da mora bit tko... al neka podobna neumnost.
- TribesMan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Something else
- Prispevkov: 9671
- Pridružen: Če Jul 12, 2007 5:17 pm

- MaStr
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
- Prispevkov: 8944
- Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
- Kraj: Assling (Jesenice)

V EU je dovoljena max prikazana hitrost na števcu: 110% realne +4 km/h.
zakoni so pa nekje med EU direktivami, pošteno povedano, ne da se mi jih iskat.
zakoni so pa nekje med EU direktivami, pošteno povedano, ne da se mi jih iskat.
- wolfyy
- Administrator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair TCT
- Prispevkov: 4229
- Pridružen: So Maj 01, 2010 8:46 pm
- Kraj: Kanal

torej če sem razumel, števec kaže več zato, da se potem lažje bahamo koliko smo vozili
ali zato, ker imajo radarji preveliko napako in se s tem izognejo morebitnim sitnostim.
Kar se mene tiče sem pa izvedel, kar sem hotel.
Hvala

ali zato, ker imajo radarji preveliko napako in se s tem izognejo morebitnim sitnostim.
Kar se mene tiče sem pa izvedel, kar sem hotel.
Hvala
- alfasan
- Addicted to Alfa
- Prispevkov: 2240
- Pridružen: Po Maj 14, 2012 4:27 pm
- Kraj: Ljubljana
O! To pa že ni tako! Ko se jaz peljem 10na uro meni števec kaže 20. Kar je ful več kot 10%. Še večji hudič pa je, kadar stojim in mi števec pravi, da se peljem 20na uro.
Sedaj pa sledi še ena pametna!
Moja alfa naj bi šla nekje do 220na uro. Ampak moja, ko pride v peti do blokade, mi pokaže na števcu malo čez 240 na uro. In razlika je spet 20. Torej moj števec laže točno za 20.
Tako se jaz po mestu vozim 70na uro, ker vem, da se dejansko peljem 50. Po avtocesti pa se peljem 150, ker se dejansko peljem 130. Včasih pa si rečem, saj se jim ne bo dalo letet za mano, če grem 10% čez omejitev. Itak je ene 4% napaka izmere. In se lahko peljem 145 oziroma z napako števca 165.
Sedaj pa sledi še ena pametna!
Moja alfa naj bi šla nekje do 220na uro. Ampak moja, ko pride v peti do blokade, mi pokaže na števcu malo čez 240 na uro. In razlika je spet 20. Torej moj števec laže točno za 20.
Tako se jaz po mestu vozim 70na uro, ker vem, da se dejansko peljem 50. Po avtocesti pa se peljem 150, ker se dejansko peljem 130. Včasih pa si rečem, saj se jim ne bo dalo letet za mano, če grem 10% čez omejitev. Itak je ene 4% napaka izmere. In se lahko peljem 145 oziroma z napako števca 165.

Ah, nč ni važn, sam da je alfa zravn:)
- alfistaV6
- Alfist
- Prispevkov: 359
- Pridružen: To Nov 22, 2005 10:04 am

Sektor 13 napisal/-a:Verjetno ti je kazalec premaknilo (fizično) malo navzgor. Si kdaj odpiral števec ?
V prispevku alfistaV6 je seveda prisoten humor..
Tisto, da pri 0 in 10km/h stevec kaze 20km/h razlozi ta slika:

Drugi del pa je, da gre avto enostavno vec kot 220km/h. Vecina avtomobilov presega tisto hitrost, ki je med specifikacijami vpisana kot najvisja, vsaj kar se tice vsakodnevnih avtomobilov in ne supersportnikov.
Mess with the best.. die like the rest.
- kurnt29
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Prispevkov: 392
- Pridružen: Ne Nov 03, 2013 10:06 pm

Brlja...na tovornih vozilih se pelješ toliko kot je tahograf nastavljen, ne pa toliko kot kaže števec
in zelo malo je primerov kjer tahograf nastavijo na "genau" 90. Sploh v zadnjem času, ko vsi delajo blokade na 85 ker mislijo, da bodo prišparali na gorivu. In kaj se zgodi...pelješ se 87, števec oz. tahograf pa ti beleži 89 ali 90, odvisno od tipa kamiona. Bullshit...

- alfista85
- Alfa Junior
- Prispevkov: 39
- Pridružen: Sr Dec 25, 2013 10:20 am
Tu ni bilo govora koliko se pelješ, ampak kaj je prikazano na števcu. Vse kar sem jaz dosedaj vozil; tovorna vozila ter avtobuse, je kazal števec enako kot tahograf in gps. Edino sprinter 20 sedežni je kazal na števcu 5 več kot na tahografu, tako kot avtomobil.
Senza cuore saremmo solo macchine
- Brlja
- Alfist
- Vozilo: 159 SW 2.0 JTDm
- Prispevkov: 258
- Pridružen: Ne Mar 10, 2013 8:49 pm
- Kraj: Koper

Re: Laganje števca
Da malo obudim temo. Glede na to, da je naslov teme laganje stevca recimo, da tudi stevec obratov spada v to kategorijo.
AR 166 2.4 JTD -> "Na lepem" obratomer ne kaze vec pravilnih obratov motorja. Po MultiECUscan-u:
"stantgas" enako v obeh primerih
1000 o/min stevec - 1200 o/min racunalnik
1500 o/min stevec - 1800 o/min racunalnik
2000 o/min stevec - 2500 o/min racunalnik
3500 o/min stevec - blokada na cesti
Torej zacne tocno in potem kaze vedno bolj "mimo." Kaj bi lahko bil razlog? Je imel kdo kaksen podoben problem neglede na to kateri avto vozi? Sicer me stvar ne moti kar se tice voznje, ker prestavljam po obcutku in ne po obratomerju, pa vendar me zre, ker vem, da ni tako kot bi moralo biti.
Marea 2.4 JTD -> Obratomer vcasih ne deluje, potem nekaj casa brez tezav in na lepem ga zopet zmanjka. Kaksna ideja?
Ocitno so se letos pri nas vrgli na okvare obratomerjev.
AR 166 2.4 JTD -> "Na lepem" obratomer ne kaze vec pravilnih obratov motorja. Po MultiECUscan-u:
"stantgas" enako v obeh primerih
1000 o/min stevec - 1200 o/min racunalnik
1500 o/min stevec - 1800 o/min racunalnik
2000 o/min stevec - 2500 o/min racunalnik
3500 o/min stevec - blokada na cesti
Torej zacne tocno in potem kaze vedno bolj "mimo." Kaj bi lahko bil razlog? Je imel kdo kaksen podoben problem neglede na to kateri avto vozi? Sicer me stvar ne moti kar se tice voznje, ker prestavljam po obcutku in ne po obratomerju, pa vendar me zre, ker vem, da ni tako kot bi moralo biti.
Marea 2.4 JTD -> Obratomer vcasih ne deluje, potem nekaj casa brez tezav in na lepem ga zopet zmanjka. Kaksna ideja?
Ocitno so se letos pri nas vrgli na okvare obratomerjev.

Mess with the best.. die like the rest.
- kurnt29
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Prispevkov: 392
- Pridružen: Ne Nov 03, 2013 10:06 pm

Re: Laganje števca
pri mareji je rado števec crkval pa je delal pa ni kuk ga je pičl
- SIMONCELLI
- Alfa Member
- Vozilo: alfa 159 2.0jtdm
- Prispevkov: 176
- Pridružen: Sr Jun 17, 2015 9:10 am
15 prispevkov
• Stran 1 od 1
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov