Stran 1 od 1

Laganje števca

Objavljeno: Če Sep 18, 2014 10:37 am
Napisal/-a alfasan
Diskusija o laganju števca se mi je vedno zdela zanimiva.
Zakaj?
Kljub temu, da naj bi števec trenutne hitrosti po teoriji in v "praksi" lagal tudi za 10%.
No potem se pa peljem od obcestne označbe kilometrskega cestnega odseka do enake označbe na razdalji 200 km in pogledam na števec, ki pa šteje prevožene kilometre in se pokaže številka 200.
Zakaj? Če pa bi števec moral lagati. Torej glede na to da kaže ponavadi višjo hitrost se tudi odometer hitreje vrti, torej bi moral pri 200 km označbi kazati 210-220 km.
Kje se torej izgubi to laganje.

Objavljeno: Če Sep 18, 2014 10:41 am
Napisal/-a TribesMan
Računalnik nima problema s točnostjo... merjenje razdalje je zelo točno, dokler imaš na avtu pravo dimenzijo gum. Tudi če gledaš hitrost avta po diagnostiki je veliko bolj točna kot tista ki se prikazuje na števcu...

Laganje hitrosti na števcu je izvedeno namerno. In vpliva samo na prikaz hitrosti na armaturi. Ponavadi kaže kakih 5% več.

Mislim da je to celo nekje v nekem zakonu napisano da mora bit tko... al neka podobna neumnost.

Objavljeno: Če Sep 18, 2014 10:50 am
Napisal/-a Scremer
Tko... Tribes povedal vse. Zdej se pa lahko tema zapre :mrgreen:

Objavljeno: Če Sep 18, 2014 11:57 am
Napisal/-a MaStr
Scremer napisal/-a:Tko... Tribes povedal vse. Zdej se pa lahko tema zapre :mrgreen:
:lol: True, true,... 8)

Objavljeno: Če Sep 18, 2014 1:09 pm
Napisal/-a Inti
Ne ne, zdej se bo našel nekdo, ki bo rekel, da njemu pa nič ne laže, da je on pa z Garminom meril, in da je bilo pa vse popolnoma točno... No in potem bo tema imela kmalu 19 strani :D

Objavljeno: Če Sep 18, 2014 1:16 pm
Napisal/-a Brlja
Na avtih in motorjih laže. Na tovornih vozilih in avtobusih pa je točen :wink:

Objavljeno: Če Sep 18, 2014 1:43 pm
Napisal/-a wolfyy
V EU je dovoljena max prikazana hitrost na števcu: 110% realne +4 km/h.

zakoni so pa nekje med EU direktivami, pošteno povedano, ne da se mi jih iskat.

Objavljeno: Če Sep 18, 2014 8:57 pm
Napisal/-a alfasan
torej če sem razumel, števec kaže več zato, da se potem lažje bahamo koliko smo vozili :)
ali zato, ker imajo radarji preveliko napako in se s tem izognejo morebitnim sitnostim.

Kar se mene tiče sem pa izvedel, kar sem hotel.

Hvala

Objavljeno: Pe Sep 19, 2014 10:06 am
Napisal/-a alfistaV6
O! To pa že ni tako! Ko se jaz peljem 10na uro meni števec kaže 20. Kar je ful več kot 10%. Še večji hudič pa je, kadar stojim in mi števec pravi, da se peljem 20na uro.
Sedaj pa sledi še ena pametna!
Moja alfa naj bi šla nekje do 220na uro. Ampak moja, ko pride v peti do blokade, mi pokaže na števcu malo čez 240 na uro. In razlika je spet 20. Torej moj števec laže točno za 20.
Tako se jaz po mestu vozim 70na uro, ker vem, da se dejansko peljem 50. Po avtocesti pa se peljem 150, ker se dejansko peljem 130. Včasih pa si rečem, saj se jim ne bo dalo letet za mano, če grem 10% čez omejitev. Itak je ene 4% napaka izmere. In se lahko peljem 145 oziroma z napako števca 165. 8)

Objavljeno: So Sep 20, 2014 8:21 am
Napisal/-a Sektor 13
Verjetno ti je kazalec premaknilo (fizično) malo navzgor. Si kdaj odpiral števec ?

Objavljeno: Po Sep 22, 2014 6:29 pm
Napisal/-a kurnt29
Sektor 13 napisal/-a:Verjetno ti je kazalec premaknilo (fizično) malo navzgor. Si kdaj odpiral števec ?
V prispevku alfistaV6 je seveda prisoten humor..

Tisto, da pri 0 in 10km/h stevec kaze 20km/h razlozi ta slika:
Slika

Drugi del pa je, da gre avto enostavno vec kot 220km/h. Vecina avtomobilov presega tisto hitrost, ki je med specifikacijami vpisana kot najvisja, vsaj kar se tice vsakodnevnih avtomobilov in ne supersportnikov.

Objavljeno: Po Sep 22, 2014 11:17 pm
Napisal/-a alfista85
Brlja...na tovornih vozilih se pelješ toliko kot je tahograf nastavljen, ne pa toliko kot kaže števec :lol: in zelo malo je primerov kjer tahograf nastavijo na "genau" 90. Sploh v zadnjem času, ko vsi delajo blokade na 85 ker mislijo, da bodo prišparali na gorivu. In kaj se zgodi...pelješ se 87, števec oz. tahograf pa ti beleži 89 ali 90, odvisno od tipa kamiona. Bullshit...

Objavljeno: To Sep 23, 2014 9:41 pm
Napisal/-a Brlja
Tu ni bilo govora koliko se pelješ, ampak kaj je prikazano na števcu. Vse kar sem jaz dosedaj vozil; tovorna vozila ter avtobuse, je kazal števec enako kot tahograf in gps. Edino sprinter 20 sedežni je kazal na števcu 5 več kot na tahografu, tako kot avtomobil.

Re: Laganje števca

Objavljeno: Pe Nov 28, 2014 10:42 pm
Napisal/-a kurnt29
Da malo obudim temo. Glede na to, da je naslov teme laganje stevca recimo, da tudi stevec obratov spada v to kategorijo.
AR 166 2.4 JTD -> "Na lepem" obratomer ne kaze vec pravilnih obratov motorja. Po MultiECUscan-u:

"stantgas" enako v obeh primerih
1000 o/min stevec - 1200 o/min racunalnik
1500 o/min stevec - 1800 o/min racunalnik
2000 o/min stevec - 2500 o/min racunalnik
3500 o/min stevec - blokada na cesti

Torej zacne tocno in potem kaze vedno bolj "mimo." Kaj bi lahko bil razlog? Je imel kdo kaksen podoben problem neglede na to kateri avto vozi? Sicer me stvar ne moti kar se tice voznje, ker prestavljam po obcutku in ne po obratomerju, pa vendar me zre, ker vem, da ni tako kot bi moralo biti.

Marea 2.4 JTD -> Obratomer vcasih ne deluje, potem nekaj casa brez tezav in na lepem ga zopet zmanjka. Kaksna ideja?

Ocitno so se letos pri nas vrgli na okvare obratomerjev. :?

Re: Laganje števca

Objavljeno: To Jul 21, 2015 8:22 am
Napisal/-a SIMONCELLI
pri mareji je rado števec crkval pa je delal pa ni kuk ga je pičl