prometna (ne)kultura

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Banny napisal/-a:Pa italjani bi mogli imet varno voznjo, ko vstopijo v Slovenijo.
To itak, in takoj za njimi prestolničarji...
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Uf, zdaj bo pa letelo :lol:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Tipično slovensko... zmeri je nekdo "drug" kriv. Velja tako za "prestolnico" kot obrobje.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

čisto iz vsakega konca se najdejo pacienti tako, da ni potrebno kar posploševat....
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Odlično napisano pero! =D> Se tudi sam sprašujem in jezim nad istim.

Bi pa dodal še paciente, ki na polno govorijo celo pot v avtu, vmes jim avto crkne, se zaštaltajo, itd, ampak še vedno govorijo po telefonu! #-o Pa ene pakrat še boljši primer. Telefon z ramo držat, pa cigaret zravn kadit..

Kje so šele kamikaze po avtocesti v napačno smer. Se človek že boji na avtocesto it sploh, k ne veš kdaj ti bo nasproti priletel nek norc k je "spregledal", da se pelje v napačno smer po avtocesti že 6km, al pa stare babice k sploh vejo ne kaj je avtocesta..

Pa še bi se najdlo...
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Kot jih je že ene par nakazalo.

Stanje na cestah je obupno.
To je v večji meri izkaz stanja v družbi. Ljudje se počutijo v svojih kletkah (tu so enoprostorci in kvaziterenci pravi zadetek) varno in to je njihovo obzidje. Tu lahko izživijo svoj jaz. Eni so brezobrazni, drugi neuvidevni, tretji agresivni,.... skratka lep nabor nekvalitet.

Večkrat se srečam z vsem tem in sem si že kar dolgo začel jemati čas za ljubiteljske psihoanalize. Je zanimivo,da se velikokrat karakterji se skladajo z znamko vozila ali vsaj razred vozil s karakterji.
So pa tudi ljudje, ki znajo za druge povedati vse drugo, kot dobro, pa sami ne posedujejo prav veliko kvalitet, katere pogrešajo pri drugih.

Mogoče bi s tem zaključil in le dodal, da se red začne pred domačim pragom!
Uporabniški avatar
AR Junior
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe Jan 01, 2010 9:26 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
Kraj: Ljubljana

Ma neom jst čaku kaj si nor,
zaštarta Francelj svoj motor.
Petsto kubikov, krom balnca,
v koloni sred Vrhnjiškega klanca.
Naj stoji komu paše stanje,
jst neom lajfa trošu na čakanje.
Saj zato je špura leva,
da lahko se prehiteva,
To še reče in sto na uro,
štarta čez dvojno polno špuro.

Levi pas to je špas,
nč razmišlat samo gas.

Franc prtiska kot iz zooma,
da že mal smodi se guma,
Pr srcu se mu pa kr smeje,
ko prehiteva tud bmw-je.
A ta motor je čista zmaga,
si reče ko ovink polaga.
Ker mu pogled zastre kolona,
ne opazi kamiona.
Preden umru je zadnja misel:
vrag, če bremzat ma sploh smisel.

Levi pas to je špas,
nč razmišlat samo gas.

Ko mal za tem se je ovedu,
vs začuden je zagledu
truplo svoje ful krvavo
z balanco skozi glavo.
Viš ga vraga, je dejal.
Zgleda župnk mel je prav.
In hitro Franc zamena mnenje,
o tem če pomembno je življenje.
Zdaj bela dušca na motorju,
se vozi nekam prot obzorju.
Ko zavpije: kurc pa saj ni res,
da je kolona do nebes!
Se glih je spravu prehitevat,
že ga angel gre oštevat,
da to ne gre in se ne da,
da bi se vrinu pred boga.
Franc pa angelu na oblaku
reče jaz v lajfu nism čaku.
Pa tud po smrti neom boga,
to reče in obrne v dno vročega pekla.

Levi pas to je špas,
nč razmišlat samo gas.

https://www.youtube.com/watch?v=sKDFJloYQC0
ALFA ena in edina!!!!
Le Giga
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 76
Pridružen: Po Apr 27, 2009 6:23 pm

minimi napisal/-a:
Banny napisal/-a:Pa italjani bi mogli imet varno voznjo, ko vstopijo v Slovenijo.
To itak, in takoj za njimi prestolničarji...
[-X hitro se bo našel kdo, ki bi marsikateremu ("provinicijalcu") zavpovedal tečaj vožnje po mestu. ;) No, saj so tudi pero in osteli že to omenili.
Slika
pero
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 592
Pridružen: Ne Jun 06, 2004 12:43 pm
Kraj: Cerklje

-vožnja po obeh pasovih na avtocesti (po sredini); nekateri očitno mislijo, da vozijo izredne prevoze in je potrebno zavzeti vse pasove
-uvoz in izvoz na avtocesto; zaviralni in pospeševalni pas imata to ime z razlogom. Kdor ne ve kaj to pomeni uporabi google
-vključevanje nazaj na vozni pas; pri vključlevanju nazaj na vozni pas ni potrebno prehitevanemu vozilu odnesti prvi konec
-ko tovornjak prehiteva drugo vozilo (ja, tudi osebne avte prehitevajo), zaradi tvoje vožnje, njemu za ritjo in blendanja, ne bo nič hitrejši zaradi tega. Pa še ta podatek, ko swe voziš tovornemu vozilu za ritjo, te šofer ne vidi v špeglih, se pravi, da je za njega isto, kot da te ni
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Pa niso to ugotavljanja šoferđije?

Zopet se prodaja svoje videnje prometa.
Univerzala pravila, kot so:
- uvidevnost
- strpnost
- upoštevanje pravil (vsaj okvirno so na mestu)
-
-
Pa mogoče kakšen primer, da se razume o čem je govora.
Vidiš, da gre po nasprotnem pasu kolesar, vozni pas širine 3 m, nasproti gre široko vozilo kamion, prikolica,...) - se postaviš na svojem pasu toliko desno, da omogočiš, da se prehitevanje kolesarja delno izvede na tvojem pasu. To nardiš jasno odločno, da nasproti vozeči razume tvoje početje.
Imaš prehod za pešce, že precej prej spustiš plin in tako odjadraš, do prehoda za pešce, to pa storiš tako, da se te da prebrati. Voziš v koloni skozi križišce, jasno nakažeš, da ne greš skozi in se lahko skozi križišče odpeljejo tisi, ki gredo levo (na nasprotni strani).
Stojiš v križišču, ko se prižge zelena luč, imaš že v prestavi in spelješ odločno, če zavijaš levo in imas možnost opraviti pol poti skozi križišče (euro križišče), le-to opraviš.

To so osnove za udeležbno v prometu.

Ko se ugotavlja, kako se določena skupina udeležencev, ne prilagaja drugim (in drugi pričakujejo, da bodo prvi to počeli), je tu govora le o simptomih in ne o razlogih.

Mogoče smo res že tako spihani, da se osnov ne da več razumeti in se skrivamo za zakonodajo in še slabše- svoje kletke "varni prostor".....

Vse se začne s kulturo in moralo (tako, kot v drugih sferah življenja).

Kje smo, pa prav boleče kaže promet.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Posnetki znanca, z go-projem, ki je vedno v avtu ko se pelje, sicer zadnje čase manj aktiven KLIK
So mi pa zelo všeč, ker je več ali manj snemano na ¨naših¨ cestah.
Veliko prevečkrat se zadnje čase zaradi motoristov po kanalih in bankinah vozim, da lahko enim idiotom življenje teče dalje. Pa sem si že 100X rekel, da se ne umaknem več pa če se u grob spravi s tisto balanco...
pero
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 592
Pridružen: Ne Jun 06, 2004 12:43 pm
Kraj: Cerklje

ROBERTH napisal/-a:Pa niso to ugotavljanja šoferđije?

Zopet se prodaja svoje videnje prometa.
Univerzala pravila, kot so:
- uvidevnost
- strpnost
- upoštevanje pravil (vsaj okvirno so na mestu)
-
-
Pa mogoče kakšen primer, da se razume o čem je govora.
Vidiš, da gre po nasprotnem pasu kolesar, vozni pas širine 3 m, nasproti gre široko vozilo kamion, prikolica,...) - se postaviš na svojem pasu toliko desno, da omogočiš, da se prehitevanje kolesarja delno izvede na tvojem pasu. To nardiš jasno odločno, da nasproti vozeči razume tvoje početje.
Imaš prehod za pešce, že precej prej spustiš plin in tako odjadraš, do prehoda za pešce, to pa storiš tako, da se te da prebrati. Voziš v koloni skozi križišce, jasno nakažeš, da ne greš skozi in se lahko skozi križišče odpeljejo tisi, ki gredo levo (na nasprotni strani).
Stojiš v križišču, ko se prižge zelena luč, imaš že v prestavi in spelješ odločno, če zavijaš levo in imas možnost opraviti pol poti skozi križišče (euro križišče), le-to opraviš.

To so osnove za udeležbno v prometu.

Ko se ugotavlja, kako se določena skupina udeležencev, ne prilagaja drugim (in drugi pričakujejo, da bodo prvi to počeli), je tu govora le o simptomih in ne o razlogih.

Mogoče smo res že tako spihani, da se osnov ne da več razumeti in se skrivamo za zakonodajo in še slabše- svoje kletke "varni prostor".....

Vse se začne s kulturo in moralo (tako, kot v drugih sferah življenja).

Kje smo, pa prav boleče kaže promet.
Niso to samo ugotavljanja šoferđije, ampak je to že vse splošno znano samo govori se o tem bolj malo, oz. se sploh ne. Bolj je pomembno, če nekoga ustavijo in ima pretečeno vozniško že en teden. Ti so najhuijša ˝ovira˝ v prometu. Malenkost prehitra vožnja (pustimo ekstreme),je prav tako že skoraj kriminalno dejanje. O tem se govori oz. to hujskajo mediji, ljudstvo pa zagrabi vsako tako kost za glodanje. O zgoraj naštetih stvareh se pa ne govori. In, mi šoferđije, se s tem srečujemo non stop.
Sicer so nas pa tudi učili, pa mislim, da tudi zakon tako pravi, da prometa ne smemo ovirati. Mislim, da zgoraj naštete stvari počnejo ravno to.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Zakon tudi govori, oziroma je, da se mora vozila, za katerimi nabere kolona začasno izločiti, ka gre kolona mimo. Veljajo je tudi, da je kolono treh ali več vozil, prepovedano prehitevati.

Moj opis ne ovira prometa. Tudi drugače sem vsen drugo, kot voznik, ki ovira promet. Pa vendar deljuem po principu, kot sem ga napisal + še precej zadev.

Sam ne bom rekel, da je to edin dober način. Če je le vožnja uvidevna in ko je to potrebno, tudi dinamična (speljevanje - da tudi tisti zadaj binradi skozi križišče,....)

Še enkrat, red se začne pred domačim pragom!
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

ROBERTH napisal/-a:Red se začne pred domačim pragom!
To drži kot pribito, ampak do te faze s(m)o očitno še svetlobna leta...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

MaStr napisal/-a:
ROBERTH napisal/-a:Red se začne pred domačim pragom!
To drži kot pribito, ampak do te faze s(m)o očitno še svetlobna leta...
Če precej na široko gledamo na to, je fino videti, da so nas tudi tujci že prebrali (ok, razumljivo, sami si ne bi mogli tako lepo nastaviti ogledala)!
Odgovori
  • Informacija