Slick 50 engine treatment ... izkušnje?

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Slick 50 engine treatment https://www.google.si/search?q=Slick+50 ... B800%3B800" onclick="window.open(this.href);return false; ... ma kdo kaj izkušenj s tem izdelokm, prek spleta ma kao dobre ocene ampak ali je to namenjeno za šele, ko je štala ali je dobro preventivno dodat malo Slick-a vsake tolko?


lp
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Stran metanje denarja in zadeva lahko naredi več škode kot koristi! Lahko reagira z oljem, začnejo nastajati usedline, katere zamašijo oljne kanale. Da bi pa tole pomagalo, ko je material že obrabljen, se pravi da manjka material na delihi n je povečana zračnost, je pa prst v rit. Takrat pomaga samo obnova motorja ali pa zamenjaš avto.

Če bi bilo tako superiorno, kot želijo marketinško prikazati, bi že proizvajalci to uporabljali. Kvalitetno olje in to je to!

Vsekakor pojdi raje na pico in pir. Boš bolj zadovoljen.

Mojih "5 minut slave", kajti zadnja odločitev, kot denar, je še vedno tvoje.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če se ti zdi zlivanje teflona v motor pametno, potem go for it :) To je namreč glavna sestavina teh čarobnih pripravkov - teflon, ampak s polnim imenom, ker je drugače teflon zaščiteno ime ne vem točno katerega podjetja.
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Bemti, ker nimam ene Alfice za testirat stvari in ene za vozt ](*,)

No, resno, štos je v tem, da sm pri čiščenju kleti pri prijateljici našu to reč še zapakirano in se sprašujem, če je kdaj za ponucat al ne. Ja Dupont pa Teflon ja ... sej razumem ampak, nihče ne zna zagotovo teh reči razjasnt. Vem, da imamo aditive, ki so fajn in verjetno več tistih, ki ne naredijo spremembe ali zelo malo, pa tiste, ki te prpelejo nazaj k mehankarju ... ampak k dons čist nč ne veš "točno" dokler ne kupiš in potem upaš, da se nisi zajebu.

OK, pa drugo vprašanje ... Kent One Shot diesel, http://www.at-team.si/p-1995-one-shot-c ... njace.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; ... ja ali ne? Je kdo to že uporabljal? Glede na to, da reč popolnoma izgori ... oz tole http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... nt&land=DE" onclick="window.open(this.href);return false; ... MA KDO INFO IZ PRVE ROKE?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če so z motorjem kakšne mehanske težave, potem pomaga edino odprava težave z menjavo delov, ne pa neki čudežni pripravki, ki mogoče res zakrijejo za kratek čas simptome (hrup, tresenje, kajenje, ...), samega vzroka pa ne odpravijo.

Vem, da so delali s tem teflonom neke teste in dejansko so pokazali res minimalno povečanje moči in minimalno zmanjšanje hrupa, toda po drugi strani je bil motor poln usedlin, drastično se je zmanjšal pritisk olja in zamašili so se oljni kanali. Na dolgi rok to pomeni smrt motorja (degradacija olja, nižji tlak, nezadostno mazanje zaradi oviranih kanalov itn), na kratek rok pa 1 decibel tišje delovanje in 1% povečanje moči, če sploh in verejtno občutek, da gre avto bolje.

Spet drugi so pri testiranjih prišli do nasprotujočega sklepa, da PTFE dodatki nimajo popolnoma nobenega pozitivnega učinka, le negativne.

Jaz sem v 145 1.6 TS pred posegom v motor zaradi velike porabe olja in kajenja poskusil z Liqui Molly proti porabi olja in proti kajenju, seveda ni nič pomagalo.
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Pred 20 leti mi je LiquiMoly aditiv z MoS2 za spoznanje znižal porabo olja, iz 1l/600km na 1l/700km, ostalih sprememb ni bilo čutit.
Je bil pa pravi razlog za tako porabo zgolj v tesnilih vodil ventilov. Po menjavi je poraba olja padla na 1l/6000km.

Glede Slick50 so pa svojčas ustvarjalci hrvaške revije SAM (svoj majstor) delali test na službenih citroenih, in sicer rešilcih.
Konkretno in korektno izveden test, daleč nad ravnijo nekih mitbusterjev.
Razlika je bila, dokaj občutna.
Če ne bi bila zadeva takrat tako nemarno draga, pa če bi stoenka bila 10 let mlajša, bi ji verjetno privoščil kantico.

Ampak tisto so bili drugi časi, neprimerno slabša olja, tudi slabši mehanski deli motorjev.
Danes so olja neprimerno kvalitetnejša, da bi pa z aditivom recimo povečal trajnost motorja iz 500 na 600kkm je pa bolj kot ne brezveze, ker se itak že vse drugo prej razpade. Poleg tega bi riskiral morebitne reakcije z aditivi ki so sedaj prisotni v novih oljih, takrat pa jih ni bilo.
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

No, sej nekam prhajamo ... fajn. OK potem pa sledeče vprašanje ... dodatki oz čistila motorja, tista varianta tik pred menjavo olja za pol ure laufat pustit al neki v tem stilu, odvisno od produkta. A kdo kaj uporablja?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Moj 2. NE!

Raje uporabljaj olja z močnimi detergenti in dispergenti pa bo.
Samo je pa tu vprašanje, kaj se bo pokazalo, če olje z močnimi detergenti in dispergenti izpere trenutne usedline v motorju. Lahko začne teči povsod. Usedline trenutno mašijo luknje. Lahko so usedline kje na drsnih delih zmanjšale zračnost, po uporabi olja z močnimi detergenti in dispergenti pa lahko to ppomeni skoraj takojšnji "adijo motor"!

Veliko je različnih možnosti...
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Najbolje je redno menjavati olje in to je to. Ker olje je res najmanjši strošek, v kolikor se ne uporablja neko specialno ali dirkaško olje. Pa tudi takšna se danes že dobijo za normalen denar.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

js vem da sem enkrat v HGT-ja še zliu neki notr za čistit motor, iz tistega je ratal več škode kukr koristi...moje osebno mnenje je če avto serviseraš redno in tako kot treba teh in podobnih zvarkov ne rabiš. plus tega lahko zajebeš še tisto kar dela pa bo nakonc crknl. in ja večina avtomobilov je na te stvari zelo občutljiva.mene ne priprečiča noben v to da je to pozitivno delovnaje za bilo katero stvar ker paper use prenese ali pa negdo ki je enkrat to probal, efekta pa ni blo in je njegovo mnenje spet subjektivno.

lp,

d
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Redni servisi od novega + kvalitetno olje + pametno ravnanje z motorjem, da ni ravno mrzel na blokadi, pa bojo stvari delale dolgo, brez raznih aditivov. ;)
Če je ravno, ni zabavno.
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Sej jaz o tem sprasujem tolk, ker mam ob pogledu v motor skozi luknjo z olje dodajat pac malo zelje po bolj cisti masini, ker se mo zdi, da je kar rahlo crnkasta in bi rad bolj svetleco :)
Je pa se tko, da mi je zadnc mal vode spustila na "lulcku" od ekspanzijske in mi je temp sla do priziga rdece lucke, prvic mi alfica rekla, da ji je vroce ... posledica tega, da nisem skurjene lucke v termometru zamenjal in zato nisem opazil dviga temp. ... no, kakorkoli ... menjal bi olje, ceprav sem ga pred slabimi dvemi meseci. Pa sem zato razmisljal, da bi prej kao mal spucu motorck ... ampak kaze, da bo najbolje le menjava olja ... ce bo mhankar reku, da je mrbit crna prevec izrazita v motorju :)
Se vam zdi ok?
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Takole izgleda notranjost v Bellinem motorčku ob samo rednih letnih menjavah olja:

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
SyGorg
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 08, 2008 2:44 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Bemti ... tole je k nov motor!!! =D>
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

El Barto is back!!! =D> :mrgreen:

Tudi jaz sem 15 let nazaj v (bencinsko 2.0) Laguno dolil dozo teflona. Motor je postal bolj tih in tekel je bolj gladko, poraba olja je bila minimalna (pred tem sem moral do naslednjega servisnega intervala dotočiti vsaj 1 liter), za slab liter/100km se je zmanjšala tudi poraba goriva. Se pa niti najmanj ne spomnim kateri proizvod je bil :oops:
Zadnjič spremenil MaStr, dne Če Dec 18, 2014 1:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori
  • Informacija