Se strinjam.
Prvi fail Alfe je bil ta, da so preveč ceno dvignili z Giulio. Šli bi postopoma, tako kot Mazda. Prvi dober avto, ko se prodaja veča, pa z leti ceno dviguješ, če bi rad bil višje pozicioniran. Žal razen pravim alfistom Alfa trenutno ni ime, ki bi bilo vredno višje cene.
Jaz vidim še en razlog, zakaj se prodaja ne dviguje. Ko sem kupoval Giulietto sem imel za alternativo Ford Focusa 180KM karavana. Kljub temu, da ni bila Giulietta karavan sem jo vzel na koncu. Razlog je bil tak, da ima avto športno lego, zunaj in znotraj je lepše izgledala kot takratni Focus in sem pozabil tudi na par dodatkov, ki jih pri Giulietti nisem mogel niti doplačati.
Sedaj pa na trgu skoraj vsaka firma ponuja nek šprtni paket (ST-Line, S-Line, M Paket, ...) in s tem prideš do podvozja in lege, ki ga je imela Giulietta s ostalimi modeli.
Torej zdaj ni več potrebno kupovati hot hatch-ov (GTI, Cupra, N, M, AMG, ...), ali pa Alfe, da dobiš odlično lego.
Evo in sem tako tudi jaz stran zajadral od Alfe, žal ni nižje srednjega razreda karavana. Torej tretja zadeva za prodajne cifre, je široka paleta, saj s vsesplošno prisotnostjo na cesti vzbudiš dovolj pozornosti. Giulietto sem takrat samo opazil, ker sem redno kolesaril v klanec mimo ene hiše, kjer je bila parkirana. Žal ni blo nobene reklema in takrat jih je tudi zelo malo bilo na cestah.
Če pa jo prodajo kitajcem, bi bilo to za znamko dobro, samo potem pa res je nikoli več ne kupim, kot ne več Gorenja, Pirellija, .... Kar je pač moja osebna kaprica.