Prodajna strategija in prihodnost AR

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

npr. ... ko pogledaš v drobovje pod pleh me zanima kaj je XF drugega kot lepo oblečen ford na fordovi platformi?

Delam v mednarodni firmi. Če ne slediš trgu te preprosto ni več in alfi se bo zgodilo enako, če ne bo sledila povpraševanju trga.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

ROBERTH ... =D> Javni sektor is waiting for you. Bomo imeli nove davke.

Se mi pa vseeno zdi da največ motoristov pobrišejo starejši ljudje torej me čez kakšni 10-20 let čaka še dodatna omejitev.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

UKi napisal/-a:
Dejch napisal/-a:Kakor vem Lancia pač bo Crysler za evropski trg.
Mar ni Lancia (zaenkrat) pokojna?
Ne vemo še nič dokončnega, ampak nekaj časa nazaj sem zasledil, da naj bi Lancia bila Crysler za EU. Sepravi npr kot je že bilo, 300C=Thema itd.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

axis86 napisal/-a:
Dejch napisal/-a:VAG je evropski GM. Boli nas kako imajo oni.

Še zmer ne zna noben objasnit kaj ima Alfa prednost, da naredi "športni" SUV v koncernu FIAT. Totalna neumnost. To je samo neko ovčarsko sledenje trendom.

Raje vidim, da je Alfa kot nek Jaguar, ki nima potrebe po SUVjih zato ker to nišo zapolnijo z Land Roverjem oz. Range Roverjem.
Boli mogoče tebe kako imajo oni. Ampak oni živijo. Če FCA ne bo sledil bo ugasnila še kakšna znamka poleg lancie. In naslednja je 100% nam ljuba alfa.
Masovni koncerni pač v turbo kapitalizmu živijo, saj tudi Walmart, pa ne rabi biti vsaka trgovska veriga kopija njih.

Prav tako "strokovnjaki" napovedujejo propad Alfe že tam od 70ih. Alfa pač je posebna znamka, vedno je bila, ni tipična in njen obstoj niti prodaja ne sloni na klasičnih tržnih vzorcih. Prav tako iz nje ne morš naredit masovne znamke, ravno zaradi tega posebnega image-a.

Vsekakor ima Jaguar dosti Ford delov, to ima praktično vsaka firma razen mogoče Ferrari pa tudi sedaj se vgrajuje njihove motorje tudi drugam. Tehnologija je napredovala s tem tudi večuporabnost sestavnih delov.

Prodaja SUVjev recimo, da bi bila za Alfo pomembna kakor za BMW, če bi bila Alfa samostojna znamka, ko pa je del večjega koncerna pa enostavno ni največje potrebe po tem, ker imajo sploh za ameriški trg več znamk, ki so tam bolj prepoznavne in s katerimi bi imeli oz. bodo imeli odlično prodajo. Konc koncev jih zanima skupna prodaja v koncernu in ne posamezne znamke. Alfa se zna in se bo prodajala odlično v segmentih športnih limuzin (giulia, naslednica 166), spider, 4c, hot hatchih.

SUV lahko naredijo za EU trg ampak, če bodo naredil ekskluzivnega recimo za Maserati pol nekako ni smisla, da ga za EU ali USA trg rebadgeaš, ker se bo Maserati prodajal bolje. Če pa ga tržijo ceneje pa potem to več ne bo premium Alfa, ampak Fiat ali Jeep.

Alfo pač morajo pozicionirat tam kjer ji je mesto. Še enkrat, Alfa ni BMW ali MB, ki sta svoji celotni znamki, nista del koncerna zato lahko poistvarjata vse žive modele in si ne hodijo v zeljnik.

Ker če iz Alfe delajo za vse segmente potem nekako zgubijo smisel za Maserati znamko oz. ostale v koncernu. Tako zmedo kokr so imeli v časi GMa se ne rabijo ponoviti in se tudi ne bodo.

Sicer pa ne samo Alfa cel FIAT ima dosti dela pred sabo in več ali manj je in bo dolgoročni proces, vi pa bi radi spremembe takoj.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Razen, če želite, da je Alfa, Maserati z opcijo cenejših in šibkejših motorjev. :D Pol se da, da. :P
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

@Dejch: Lancia in Chrylser nimata nobene veze. Thesis je bil 2x dražji avto od 300C (kar je bila jasno samo ko si se vsedel v enega ali drugega, kaj šele če si se z enim ali drugim zapeljal), to da so se italjani šli neumnosti in nabili Chrylserjem Lancia značko je pač, kot smo vsi vedeli, neuspešna zgodba, ki je na srečo tudi zaključena, saj je bila zelo zelo sramotna in žaljiva do znamke Lanica. Lancie tako ni več. Konec zgodbe.
Aja pa Chrylser ni premium, niti ne želi biti.

Zakaj pa je za Alfo dobro da ima SUV smo že razložili. Pač treba se je sprijaznit da je takšna situacja na trgu dandanes.
Znamka ki je nekoč delala samo 911-ke, dela zdaj še boxterje, caymane, panamere, cayenne, cajune,...
Jaz tudi ne maram SUVje, in podobno navlako, ampak me ne moti če jih ima tudi Alfa. Naj lepo služijo na njih da bodo imel več denarja za razvoj ostalih Alf.

P.S. Maseratijev SUV bo v rangu Cayenna, Alfin pa v rangu Cajuna. Tako, da si ne bosta hodila v zelje. Tudi če bi si, bi Alfin lahko cenovno bil pozicioniran v premium, Maseratijev pa više v luksuzni cenovni rang.

@alfasport: novi Jaguarji kolko vem imajo vsi lahke aluminijaste platforme (ki sicer dolgo nazaj izvirajo nekje od Forda). XE pa je dobil zdaj čisto novo lastno modularno RWD/AWD platformo, ki je edina platforma v tem razredu z aluminijastim monokokom.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Hmm, sem si vzel čas in ne razumem sledečega posta :-k
Alfa sport napisal/-a:ROBERTH ... =D> Javni sektor is waiting for you. Bomo imeli nove davke.

Se mi pa vseeno zdi da največ motoristov pobrišejo starejši ljudje torej me čez kakšni 10-20 let čaka še dodatna omejitev.
Javni sektor?

Se gornji tekst navezuje na spodaj napisano?

Čakam na razsvetljenje...... :-)(

ROBERTH napisal/-a:
Alfa sport napisal/-a:Pol prepovejmo še enoprostorce in male berlinge (ker so veliki toliko ko manjši SUVi), mini kombije, tovornjačke, avtobuse, tovornjake, itd.
Pa prepovejmo temenenje šip, raznih serijskih zaves na avtomobilih, ker glej ga zlomka ne vidi se skozi njega.

Veš .... tu jaz v SUV-u ne vidim nič naprej, ker vidim streho pred mano vozečega vozila.
Najboljš da uvedemo obvezno izključno kabriolete s top down streho.

S svojim SUVom sem že vlekel limuzinarje iz jarkov, ker je vendarle večji point v zimskih gumah kot pa o preseku. Moj gre čez 50cm suh sneg.

Glede parkinga ... zaseden ravno toliko, kot je odmerjenega in nisem še videl posebnih parkirišč za SUVe.

Se pa strinjam glede mest, ampak to pomeni prepoved uporabe vseh motorjev z notranjim izgorevanjem v strogih centrih. Npr. moj SUV porabi ravno toliko goriva kot moj spider ... Ali to pomeni, da bomo prepovedali vse kar porabi nad x litrov?

Eni imate pa res ideje. Če še nisi jedel nutele to še ne pomeni da je zanič, če razumeš kaj ti hočem povedati.

P.S.: Če imaš morda izpit ... rešitev je ... upoštevaj varnostno razdaljo !!!
SUV-ji in enoprostorci so ultimativni podaljšek tiča. Enoprostorec je upravičeno v družinah s 4imi in več otroki, v praksi se v enoprostorcih vozi v glavnem ponosna mamica z enim detetom.
SUV je upravičeno pri hiši, kjer potrebujejo zmogljiv avto za vleko težkih prikolic (konji, navtika,..), pri nekom, ki ima kakšen vikend na Pokljuki, Ambrožu,... V praksi se v njih vozijo moški v drugi puberteti (kombinacija s kabriem je pa še dodatno in).

Tako prva sorta, kot druga imata nek namen, le uporabljata se v deželi na južni strani Alfa za vse drugo (nastop/presenza uspešnih, nato se tako kot vešče hočejo kazati wannabe nekdo,....)

Dejstvo je to, da se ceste enako široke, kot so bile za časa fičkov, prav tako parkirna mesta....
Sam bi za cestnino uvedel nov kriterij - površino čelnega preseka avta!

Pa še kot motorist!

Na naših koncih se najde kar nekaj cest, kjer širina ni taka, da bi bila dva pasova. Sam vedno dam nekaj prostora (kot motorist) nasproti vozečim vozilom, vozniki plebejskih vozila to znajo ustrezno uporabit in se lahko peljejo z desnim robom skrajno desno in je za vse prostor.
Klasični voznik SUV-ja in enoprostorca moj odstop prostora vzame, kot cesta je moja in sam sem se prevečkrat, da bi bilo to naključje, moral voziti po bankini, da nisem postal dekoracija na sprednjem delu omenjenih vozil.

Še malo.

Občutek varnosti/nedotakljivosti/... prepogosto potegnejo iz ljudi najslabše. Bolj kot je situacija napeta (drena na cesti,...), bolj se pri ljudeh manifestira najslabše, kar imajo v sebi.
Kaj je omika, kultura v prometu, .. je prepogosto nepoznan teritorij pri osebkih, ki se vozijo po cestah obkroženi z lastno stratosfero...
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Saj ni nič narobe, če si sposojajo platforme znotraj grupe glavno, da se širi paleta. XF ima fordovo in 2.0 dizel je fordov motor z ZF menjalnikom. Preveril, ker je bil opcija.

ROBERTH ... ne mislim ... škoda mojega časa. Nekoč si izjavil, da na forumu rad provociraš. Napiši si odgovor kar sam. ](*,)
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

V glavnem strategija alfe je šla v zadnjih nekaj letih v smeri: prosim kupiti kakšno drugo znamko avta.


Tako, da sanje kako bo alfa plasirala "ne vem koliko" novih modelov in da bodo kupci kar planili po njih samo zato, ker ima značko od alfe je misija Grčije brez pufa.

Prodajna strategija bi se morala osredotočiti na rajcanje še tistih nekaj alfistov, ki vstrajajo in jih nato zadovoljiti s kakšnim realnim modelom in ne nedosegljivim QV.
Tisti, ki so pa že odšli in recimo kupili korejca se pa ne bodo več vrnili, ker so s korejcem zadovoljni. BOg ne daj pa da so kupili Japonca pol jih pa sploh na europejca ne bo več nazaj.

Dokler je samo veliko lajanja ne bo nič.

Tole je vse bolj podobno debati kot v vrtcu, čigav ati je bolj močan, al pa čigav ati vozi TASovega golfa.
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

A moram še 1x napisat, da se mi zdi, da ni ravno toliko denarja, da bi silili s suvi sedaj ven. Če se alfa pobere, dobro prodaja svoje bodoče modele (4-5) pa naj naredijo še ta jebeni suv,da bo mir.
Pa nehajte primerjat alfe in bmw-ja, ker so jasno povedali,da jim hočejo konkurirat po razredih, ne pa kot firmi. Močno upam, pa da alfa ne postane vw jebeni group, kjer je vse isto sranje, drugo pakovanje.



p.s.
http://www.reuters.com/article/2015/07/ ... YJ20150717" onclick="window.open(this.href);return false;

Mogoče pa bo šel denar za suva :)
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Priporocam se branje kaksnega drugega clanka, ki obravnava stevilke konkretenga poslovanja alfe v zadnjih parih letih.
Ce vam je vsec ali ne, za nastop na usa trgu potrebujes suva. Alfa z enim modelom zeli tam prodati toliko kot audi s celo paleto in eni se vedno trdite, da suva ne rabi. He he

... in sem pogledal se junijske stevilke prodaje v ameriki. Delez suvov raznih razredov v primerjavi z avtomobili raznih razredov je skoraj 50%
50%!!!!!!
... in ce primerjas razred gulie in suv razred se v slednjem proda 3-5x vec vozil.
5x !!!!
Alfa bi rabila dva suva in ne samo enega. Ima pa le limuzono in cez dve leti karavan. Nocem biti pesimist ampak to je rahlo neresen nastop na trgu.

P.s.: audi je neprekinjeno ja trgu od leta 68 in sedaj bo prisla alfa z nikakovo poprodajno mrezo in bo z enim modelom v parih letih prisla na nivo stevilk audija. Se vedno ne rabi suva in palete???
Uporabniški avatar
B_U_R_I
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1017
Pridružen: So Jul 13, 2013 12:18 pm
Vozilo: AR 159 SW 2.0 JTDm

Mene prav zanima kako bojo naredili servisno mrežo po Ameriki. En servis v vsako zvezno državo? Zato, da se bo 50 alf letno tam pošraufalo pa da se bo folk par sto kilometrov vozil na servis?
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Ne razumem od kod tako odklonilen (da ne rečem sovražen) odnos do SUV-ov?! Sam se ne bi branil SUV Alfe. Če bo ali pa ne pa najbrž ni več vprašanje, enostavno ga morajo imeti.
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Alfasport, kaj pa drugi modeli? Torej naj bi ostala julka, pa giulia, potem pa že suvi, ali kako? Ja ne misliš, da bi v letu na trg splavili 5-7 modelov. Če pa podatki držijo,da alfo lahko reši samo suv, potem naj preoblečejo enga jeepa,ga pocenijo in postavijo na ameriški trg. Sam še vedno mislim,da alfa trenutno potrebuje drugo.
Kar se tiče servisov po zda, ima fiat popolno mrežo ob prevzemu crayza in mislim, da se bodo hitro naučili tudi alf.
Zakaj ima ogromno ljudi tak odklonilen odnos do suvov, pa dobiš lahko vsak dan na cesti, če se kaj voziš. Ne mečem vse v isti koš, večina pa lepo paše vanj.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Sem veckrat rekel cela paleta. In suvi.
Se najbolj je zadel Tribes, ko je napisal, da so v nemciji s stolov popadali..

Ne razumem pa nekaj .... Alfa naj bi bila premium za ceno premium, servisirana pa v mrezi low cost avtomobilov. Se en fail.

Vse skupaj mi sploh ne gre v neko zgodbo, kot jo hocejo na silo plasirati.
Alfin trg je EU, ko uspes tukaj, imas pogoje za usa, potem se lahko kvecjemu priklopis na maserati, ne pa na fiat. In polizdelke..
Odgovori
  • Informacija