godlike napisal/-a:No ja, pod FCA spadajo še ameriške znamke: Jeep in ostalo.
Je pa res, da je Fiat koncern zelo kratko potegnil, glede na to, da je kupil Crysler in ne, da se je združil. Že skupno ime je pomenilo poniževanje pred američani.
Edit:
Btw pozabil sem tudi na Ferrarija in Maserattija.
Ja, zaenkrat kaže, da je Fiat (z AR) kratko potegnil sedaj, ko so se zružili s francozi. Ti bodo kot izgleda vodili igro in odločali o tem kdo bo preživel in kdo ne. Vprašanje pa je, kaj bi se zgodilo s FLAR, če takrat ne bi kupil Chrysler, kajti vsi vemo, da jih je ravno Chrysler zadnja leta držal pri življenju. Pa tudi francozi so se ravno zaradi ameriškega dela združili z FCA. Saj iskreno, kaj jim pa lahko nudi na pol propadli Fiat, česar že sami nimajo?? Tudi Alfa jim očitno ni najbolj v interesu, upam samo, da jo obdržijo pri življenju. Čas bo pokazal kaj in kako bo, sem pa prepričan da novo vodstvo ne bo vlagalo milijarde v razvoj modelov z tako mizerno prodajo kot jo ima Giulia. Samo za predstavo, Peugeot je v letu 2018 prodal okoli 960.000 avtov v Evropi, Alf je bilo prodanih okoli 80.000, od tega nekaj čez 25.000 Giulliet, ki jo naslednje leto ukinjajo.