Stran 40 od 42

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: To Okt 08, 2019 2:26 pm
Napisal/-a marinaio

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: To Okt 08, 2019 6:57 pm
Napisal/-a alfafil
Kateri motorji bodo predvideni? Začetni najbrž 1,3 150 in 1,6 JTDm 120. :doubt: Cena osnovne upam, da pod 30 000. Samo, da ne bomo predolgo slike gledali, ker se bom je prej naveličal, kot bodo končno začeli s prodajo. :lol:

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: To Okt 08, 2019 7:24 pm
Napisal/-a ROBERTH
1.3 se prodaja že vsaj pol leta....če ne že eno leto.... parole parole...

Inizio najbrž pomeni začetek?

https://www.clubalfa.it/51199-alfa-rome ... -da-180-cv

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Sr Okt 09, 2019 6:30 pm
Napisal/-a marinaio
Ni kaj dosti znanega. Te fotografije so "zbežale" in ni nujno, da je to končen izgled. Italjanski novinarji pravijo, da naj bil primerek namenjen pregledu designa.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Če Okt 10, 2019 5:55 am
Napisal/-a alfa_samec
Všečna zadeva, edino digitalni števci me motijo in štrleč ekran ... Tole bi znalo končat kdaj pri meni doma, če je kaj manjši od Stelvia.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Če Okt 10, 2019 6:04 pm
Napisal/-a portos1986
In kdaj pride k nam tale različica z 1.3 motorjem?

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Pe Okt 11, 2019 8:05 am
Napisal/-a marinaio
Jasnih informacij kdaj, če sploh pride, ni. Govori se tudi o 1.5 FireFly z 200+ konji. Mogoče z letošnjo prenovo, mogoče naslednje leto, mogoče nikoli. Bomo vidli je rekel slepi :lol:
Bo pa, skoraj sigurno na voljo v Tonale, ker so FireFly motorji mišljeni v hibridni kombinaciji.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Po Okt 14, 2019 8:04 am
Napisal/-a nedvedinho
Včeraj sem na hitro prelistal Avto Focus. Zasledil sem tabelo z prodajnimi ciframi novih avtomobilov v letošnjem letu (januar-avgust). Alfe ni med 20 najbolj prodajanimi modeli na lestvici in je zajeta v grupi "ostale znamke", kjer je vsah skupaj prodanih avtomobilov 40. =D> umetniki da jih iščeš.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: So Okt 19, 2019 7:57 am
Napisal/-a ZRow
What would you like to accomplish at Audi?

It is a bit early to say, but I intend to create the legends of the future since the legends of the past won't work in the future.

Can you give us an example?

The Quattro is a legend of the past, and perhaps the e-tron is the legend of the future.


Citat iz intervjuja z novo vodjo prodaje pri Audiju (link). Mogoce ne bi skodilo, ce bi pri Alfi implementirali podobno miselnost.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Po Okt 21, 2019 2:21 pm
Napisal/-a Barci
https://siol.net/avtomoto/novice/fiat-p ... meo-509974

Kaj delajo zadnjih 20 let pri teh znamkah? Zelo malo ali skoraj nič ](*,)

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Če Okt 31, 2019 12:41 pm
Napisal/-a AR Junior
Združujeta se Fiat Chrysler in francoski PSA

Ameriško-italijanski avtomobilski proizvajalec Fiat Chrysler in francoska skupina PSA, lastnica podjetja Peugeot, sta napovedala združitev. S tem bo nastal četrti največji avtomobilski proizvajalec na svetu.

V skupni družbi, ki bo imela sedež na Nizozemskem, bosta imeli družbi vsaka po 50-odstotni lastniški delež. Z združitvijo bo nastal četrti največji avtomobilski proizvajalec na svetu, pred njim bodo Volkswagen, zavezništvo Renault-Nissan in Toyota. Letno naj bi družba ustvarila približno 170 milijard evrov prihodkov in približno 11 milijard evrov dobička iz poslovanja, so v skupni izjavi zapisali v obeh družbah. Letno naj bi proizvedli 8,7 milijona vozil.

Skupno družbo bosta vodila predsednik Fiata Chryslerja John Elkann, glavni izvršni direktor PSA Carlos Tavares pa bo glavni izvršni direktor in član upravnega odbora.
Varčevanje brez zapiranja tovarn

Družbi bosta z združitvijo znatno privarčevali, saj si bosta delili stroške razvoja električnih avtomobilov, ki bodo v prizadevanjih sveta za znižanje emisij toplogrednih plinov vse bolj prihajali v ospredje. Ocenjujejo, da bodo prihranki letno nanesli tja do 3,7 milijarde evrov, in sicer brez zapiranja tovarn.

Združitev obeh skupin bo pod eno streho pripeljala znamke Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot in Vauxhall.

Fiat se je sicer že spomladi želel združiti z Renaultom, a je posel, ki mu je nasprotovala tudi francoska vlada, padel v vodo. Tokratni posel pa je pozdravil tudi francoski finančni minister Bruno Le Maire, ki je dejal, da bo združitev Fiat Chryslerja in PSA-ja dala podjetjema "kritično maso, ki jo potrebujeta za uspeh v tej hitro spreminjajoči se industriji". Francoska vlada ima v PSA-ju 12-odstotni delež.

VIR
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/zdruzujeta-se-fiat-chrysler-in-francoski-psa/503663

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Če Okt 31, 2019 2:29 pm
Napisal/-a alex146
Tukaj še podrobnejša analiza glede združitve s PSA:

FCA+PSA to lead Europe’s most profitable segments

https://fiatgroupworld.com/2019/10/31/f ... -segments/

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: Pe Nov 01, 2019 8:52 am
Napisal/-a marinaio
Zanimiva združitev. Peugeotu gre kar dobro, pa zanimive avtomobile delajo.
Vprašanje je koliko bodo imele posamezne znamke avtonomije.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: So Nov 02, 2019 3:11 am
Napisal/-a ZRow
https://www.motor1.com/news/379837/alfa ... cancelled/

Evo, italijani nepresenetljivo že X-tič ustavljajo razvoj znamke, še preden njihovi visokoleteči načrti dosežejo 50% realizacije. Giulia dobi facelift v 2021, po petih letih. Nov krog umiranja na obroke...

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

OdgovorObjavljeno: So Nov 02, 2019 6:20 am
Napisal/-a alfa_samec
Nov GTV sploh ni bil nikoli resno v delu, prav tako ni uspešen ali zaželen segment. Za razliko od SUVa.