Vozilo je slovensko, znana vsa zgodovina vozila, servisni so redni
superleggera napisal/-a:Kot je že opisal MaStr, sem si to alfo od 110.000 do 176.000 km lastil jaz. Z avtom ni bilo nobenega problema dokler se nisem vračal iz Avstrije proti Korenskem sedlu, kjer se je motor pregrel na max. in posledično sem obstal. Diagnoza: počena glava (tema tudi tu na forumu). Ko je mehanik snel glavo je opazil, da je bila že brušena in da je ena odprtina od svečk zalita z aluminijem, verjetno ni šla svečka ob menjavi ven in so jo povrtali- očitno preveč in nestrokovno- rešitev: zalitje odprtine za svečko, blindiranje kabla in reset racunalnika. Kakorkoli, glavo sem nesel v Zagreb na popravilo kjer je mojster rekel, da se tega ne upa lotiti popravljat, je pa imel drugo glavo na lagerju katero mi je zbrusil in potihtal vkljucno z ležišči vrntilov in ta druga glava je vgrajena zdsj v ta avto. Tisto z zalito luknjo za svečko sem pustil dol.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov