Ali kdo pozna to Alfo 11

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

Sej me je kr minila želja za 2.4 :? :? :? :?
Samo italijan :)
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

A pokajo glave tudi na novejših 2.4 motorjih (210ks) ali samo stare 200 konjske?
159 2.0 jtdm
Uporabniški avatar
superleggera
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 11:47 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Jauerburg

Ne vem kaj govori praksa, ampak meni se je to zgodilo na 210 KM.
Senza cuore saremmo solo macchine
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

Ne vem kolikor berem na obeh motorjih pokajo, seveda spet odvisno kaksen majmun si za volanom :)
Samo italijan :)
sajer
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 183
Pridružen: Ne Jun 06, 2010 7:24 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Grosuplje

Moja ma 250 tisoč,200ks glava se prva,od sodelavca 300 tudi se prva.Bomo vidl zaenkrat nobenih problemov.Ce pa koga slucajno zanima vrhunsko ohranjena 159 z 2.4 motorjem naj me pa kontaktira :D,gre v prodajo.
Uporabniški avatar
fixy
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 574
Pridružen: So Maj 29, 2010 2:47 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Kraj: Brežice

superleggera napisal/-a:Ne vem kaj govori praksa, ampak meni se je to zgodilo na 210 KM.
Kakšen strošek si pa imel s tem? Da se ve okvirno kaj čaka če se to zgodi.
lp
1998 156 2.5 V6
2006 159 3.2 JTS V6 Q4
2007 159 1.9 JTDm
2010 159 SW 1750 TBi
2011 159 SW 2.0 JTDm
159-KA
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Dec 05, 2017 7:35 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-tronic
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Kraj: Ajdovščina

Meni se je to zgodilo na 200KS. Stroški z obnovo glave delo vsa material narejen tudi glavni servis in menjava komplet sprednjih rok (kupil sem jih sam tako da to ni všteto) in še par malenkosti točno 2000€
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

In kaj privede do tega, da poči glava ? Teranje ko je mrzla mašina itd. ? Al je čisto od sreče odvisno :D
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

MIx vsega pomoje, teranje mrzlega, ter ugasanje vrocega brez da bi pustil da se ohladi vse normalno v leru...



Edit: Izbrisan kopiran zgornji citat ....
Samo italijan :)
159-KA
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Dec 05, 2017 7:35 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-tronic
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Kraj: Ajdovščina

Moram pa pohvalit Zego, ker moram reč da je bil cenovno zelo ugoden in mašina je prišla od njega kot nova od zuni in od notri. In pa seveda moram pohvalit tut -Killergame- ki mi jo je porihtu.
Uporabniški avatar
legenda1979
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 587
Pridružen: Če Avg 21, 2014 5:41 am
Vozilo: AR 159 2.0 jtdm

Glede na to, da pokajo skoraj izključno 2.4 glave bi rekel, da je prej konstrukcijska napaka kot pa krivda voznika. Očitno se zaradi nekega razloga preveč segreva in posledično poči. Bilo bi zanimivo videti, kje točno pokajo glave. Sam sicer res nikoli ne stiskam hladne mašine, res pa je tudi, da je nikoli ne "hladim" v leru po koncu vožnje. Niti ne poznam nikogar, ki bi to počel in tudi ne vem za primer, da bi komu počila glava.
159 2.0 jtdm
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Kar sem na hitro našel, izgleda da počijo med izpušnim in sesalnim ventilom. Hladilni sistem je sicer nekaj drugače izveden, saj je pri 20v glavah sesalna stran pokrita čez celo širino, pri 16v pa sta samo dva manjša (cca 10-13 mm premer) kanala. Na izpušni pa je praktično enaka oblika pri obeh. Jaz bi prej rekel da je napaka v ulitku - poroznost. En pameten si je rekel da je itak samo za 25% širša glava in da lahko na isti način ulivajo, samo skalirajo. Malo morgen.
Filip, slučajno veš kaj tvoj dobavitelj za obnovljene glave stori z njimi? Verjetno malo odnese materiala proč, zavari in potem pobrusi višek. Naredi tudi kaj staranja? 200°C za 8 ur, raje kakšna ura več zaradi velikosti ulitka...
Slika
alen232
Alfist
Alfist
Prispevkov: 280
Pridružen: To Maj 07, 2013 10:46 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Okolica Ljubljana

Da jo hladis v leru, to je bilo misljeno da pac ko ga zges po avtocesti in se ustavis na pumpi, ga pustis nekaj casa da odlaufa na mestu, sele nato ugasnes.
Samo italijan :)
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

A ni hlajenje v leru po dirkaškem eventu priporočljivo za turbo?
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
159-KA
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 44
Pridružen: To Dec 05, 2017 7:35 am
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-tronic
Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Kraj: Ajdovščina

Mislim da je to dobro storiti, ampak bolj zaradi turbine, moje mišlenje pač.
Odgovori
  • Informacija