Moja ma 250 tisoč,200ks glava se prva,od sodelavca 300 tudi se prva.Bomo vidl zaenkrat nobenih problemov.Ce pa koga slucajno zanima vrhunsko ohranjena 159 z 2.4 motorjem naj me pa kontaktira ,gre v prodajo.
Meni se je to zgodilo na 200KS. Stroški z obnovo glave delo vsa material narejen tudi glavni servis in menjava komplet sprednjih rok (kupil sem jih sam tako da to ni všteto) in še par malenkosti točno 2000€
Moram pa pohvalit Zego, ker moram reč da je bil cenovno zelo ugoden in mašina je prišla od njega kot nova od zuni in od notri. In pa seveda moram pohvalit tut -Killergame- ki mi jo je porihtu.
Glede na to, da pokajo skoraj izključno 2.4 glave bi rekel, da je prej konstrukcijska napaka kot pa krivda voznika. Očitno se zaradi nekega razloga preveč segreva in posledično poči. Bilo bi zanimivo videti, kje točno pokajo glave. Sam sicer res nikoli ne stiskam hladne mašine, res pa je tudi, da je nikoli ne "hladim" v leru po koncu vožnje. Niti ne poznam nikogar, ki bi to počel in tudi ne vem za primer, da bi komu počila glava.
Kar sem na hitro našel, izgleda da počijo med izpušnim in sesalnim ventilom. Hladilni sistem je sicer nekaj drugače izveden, saj je pri 20v glavah sesalna stran pokrita čez celo širino, pri 16v pa sta samo dva manjša (cca 10-13 mm premer) kanala. Na izpušni pa je praktično enaka oblika pri obeh. Jaz bi prej rekel da je napaka v ulitku - poroznost. En pameten si je rekel da je itak samo za 25% širša glava in da lahko na isti način ulivajo, samo skalirajo. Malo morgen.
Filip, slučajno veš kaj tvoj dobavitelj za obnovljene glave stori z njimi? Verjetno malo odnese materiala proč, zavari in potem pobrusi višek. Naredi tudi kaj staranja? 200°C za 8 ur, raje kakšna ura več zaradi velikosti ulitka...
Da jo hladis v leru, to je bilo misljeno da pac ko ga zges po avtocesti in se ustavis na pumpi, ga pustis nekaj casa da odlaufa na mestu, sele nato ugasnes.