Da ob 110. obletnici lansirajo kaj takega je povsem prav; karkoli slabšega bi ne imelo smisla.
Dobro je tudi da se naredi avto, ki maksimalno izkoristi (seveda za cestno uporabo) Giorgio platformo; ker je trenutna Quadrifoglio opazno udobnejša in mehkejša kot (odhajajoči) M3/M4; tako da je vsem bilo jasno že od začetka, da je v platformi vsekakor ostal še dobršen del rezerve, ki se jo pa zdaj končno izkorišča - GTA sicer ne bi rabila biti omejena, ampak samo GTAm.
Dober je tudi "timing" saj bo kmalu predstavljen nov M3/M4.
Vsekakor pa to znamko ne bo rešilo; dvomim da je to tudi namen.
Alfina največja napaka pri celotni zgodbi je pa to, da bi Giulia letos mogla dobiti obsežen in konkreten face-lift da bi na tehnološkem nivoju ujela konkurenco, za katero navkljub MY2020, še vedno capa 3-4 leta, in bi potem tale GTA oz. GTAm bila že del tega face-lifta. Kar se bo pa zgodilo sedaj je pa da bo za eno leto ko bi obsežnejši face-lift naj prišel (povdarek na naj!), GTA/GTAm že "stara" oz. "prejšnja" zadeva.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Super, Giulia GTA, avto, ki ga nihče od nas verjetno ne bo nikoli videl v živo. Prav je, da nekako obeležijo obletnico. Idealno bi bilo, če bi bili ob tej priložnosti sposobni izdati kaj ekskluzivnega, res posebnega, nekaj v smislu 8c. Ampak saj vsi vemo, kakšni so časi v Alfi, veliko besed in obljub, realnost pa takšna, da jih pri življenju drži Fiat s svojimi poceni modeli in Jeep s svojimi "terenci" za asfalt. Giulii so dodali 100 konjev, par karbonskih okraskov in ogabni spoiler (moje mnenje). Verjamem, da je avto fantastičen na športni stezi, na navadni cesti je najbrž bolj ali manj neuporaben. Torej, obletnico smo proslavili, zdaj je pa čas, da se pri Alfi primejo resnega dela in naredijo pravi avto. Pravi pomeni avto, ki bo prinašal zaslužek.
S to rito mi je bla vsec Alfa sud/33..
Koncno pa lepe novice za prihodnost:Raikonen je pozabu gas stisnit do podna. https://www.clubalfa.it/96966-mick-schu ... alfa-romeo" onclick="window.open(this.href);return false;
Lp
Združevanje koncernov FCA in PSA prinaša precejšnjo racionalizacijo stroškov in slišati je, da je prva žrtev tega bodoči športni terenec Tonale, ki naj ne bi bil deležen športnega tretmaja.
Tonale na ceste prihaja v prvih mesecih prihodnjega leta, saj so se preureditvena dela v tovarni Pomigliano D'Arco že začela, prve primerke s serijske proizvodnje pa naj bi sestavili jeseni (upoštevati je potrebno tudi ustavitev aktivnosti zaradi pandemije). Čeprav tega uradno še niso sporočili, Tonale Quadrifoglio menda ni več na strateškem seznamu, saj glede na projekcijo prodaje ne bi upravičil vseh razvojnih stroškov. A kljub temu bodo Italijani imeli v ponudbi zmogljiv primerek s 330 konji. Gre za različico s tehnologijo mehkega hibrida, kateremu bo osnova štirivaljni turbo dvolitraš. Na tak način bi se Tonale postavil ob bok Bavarcu X2 M35i. Več bo znanega v prihodnjih mesecih.
Jup, blagi hibrid je pravilno!
Je pa razlika v tem, da blagi hibrid ne omogoča samostojne vožnje na elektriko. Je samo nek hibrid alternatorja, ki pripomore samo pri začetnem premiku avtomobila pri speljevanju.