imam orginaln kluč z dalnicm za zaklepanje, ki pa ne deljuje, zej ma pa zanima če se da čip popravt oz kakšn univerzaln dalinčk sprogramirat na original centrtraln odglepanje???
al samo original kluči??
če ne al se da dalincs centralc zamenjat z univerzalnim???
Pokliči na to št. mogoče ti oni lahko pomagajo!
040 371654 ali 040 727716 - Setničar! Najdeš jih za Bežigradom in v Fužinah!
Meni so naredili kodni ključ vendar z njim lahko samo vžgem avto,se pravi brez daljinca!
Damijan napisal/-a:Imaš več možnosti.
Avto v originalu ima centralno zaklepanje in kodni vžig.
Če se voziš s ključem brez čipa, pomeni, da je v ECU-ju izbrisana koda. Zato ti tudi ne zaklepa vseh vrat, ker je odstranjen imobilizator. Imobilizator pa se nahaja v enoti za centralno zaklepanje. Če imobilizatorja ne bi odstranili, bi se koda ponovno zapisala v ECU.
Modul CZ-ja pa se lahko nahaja v armaturi, pod sredinsko konzolo, ali pa pod prednjim sedežem.
Zanima me kolikšen strošek bi to zneslo? in kakšen je postopek da bi to zrihtal oziroma za kodni vžig me ne moti toliko ker mi ni problem z rezervnim vžgat ampak da bi vsaj centralno delalo kako bi se dalo zrihtat ?
Hvala ti sem siguren da je tole napaka.
lp
S5 imaš več možnosti!
Če hočeš originalno stanje, da imaš tudi kodno varovan vžig, po VIN številki naročiš ključ, katerega ti potem sprogramirajo po kodni kartici (pogoj je, da imaš kodno kartico!!!). Samo pri naročilu ključa ima ključ lahko oznako 1 ali 2. Enega se ne da sprogramirat brez Master ključa, enega pa lahko samo s pomočjo kartice. Strošek ključa med 100€ in 200€, programiranje okrog 30€. Če nimaš kodne kartice, pa zamenjava sistema, kar znese kakih 1500+€. Za točnejši info pa kliči na AT in zahtevaj tehnično podporo. Tam ti vse lepo razložijo, medtem ko na servisu je sux.
2. možnost pa je, da ti avtoelektričar, ali pa ti sam, ker ni komplicirano, vgradiš univerzalno daljinsko centralno zaklepanje. Cene pa tudi tu varirajo.
Danes sem bil pri Stepančiču in sem mu razložil problem in je rekel , da to dvoje nima povezave in če je bilo izklopljeno za kodni vžig da centralno mora vseeno delati (ne dalinsko) in je rekel da naj pogledam varovalke in komplet kable drugače je pa ključavnica hin.
lp
@mitoma: odvisno, kako staro je vozilo. Hranijo do določene starosti.
@ZORE89: menjaj mehanika, ker nihče nima pojma, glede na to, kar sem se jaz zanimal. Meni je vsak povedal drugače.
Obema svetujem, da rajši pokličita tehnično podporo. Dobila bosta res tisto pravo informacijo, kaj se da storiti in kaj ne. Jaz sedaj uporabljam samo še to opcijo. Potem na servisu trdijo drugače, ko navedem vir pa zmrznejo, ker ne znajo.
Kodiran vžig in centralno zaklepanje sta dva popolnoma ločena sistema. Tudi v samem ključu imaš dve stvari. Ena je kapusla v kateri je RFID oddajnik za kodni vžig, druga je elektronika daljinca s tipkami.
Pravtako je v avtu sistem popolnoma ločen. Kodiran vžig je vprogramiran v računalnik motorja, in se ga da tudi programsko odstraniti.
Daljinsko zaklepanje pa nadzira računalnik šasije.
@TribesMan: imobilizator je v isti enoti kot je enota za zaklepanje. Iz imobilizatorja gre potem koda dalje v ECU. Če v ECU-ju izbrišeš kodo, ne odklopiš pa imobilizatorja, jo imobilizator ob kontaktu ponovno zapiše v flash ECU-ja. Tako, da imata povezavo.
Obstaja tudi možnost, da se brika 2 žici na imobilizatorju, za kodo, in potem centralno normalno dela dalje. Imobilizator pa ne zapiše kode v ECU. Nihče do sedaj pa mi še ni vedel povedati, kateri žici je potrebno brikati.
Da ima pa šasija računalnik, pa prvič slišim. Sploh pa, da ima GTV-jka šasijo....