Meni je dejansko lepši od obeh. Čeprav mi ne ta poševna konzola ne sede ravno, ampak trebalo bi videt še iz kakega drugega zornega kota. Od tu je lepo
Ta linija vrat se mi ful dopade. Edino ne vem zakaj še ne "zdizajnirajo" malo onega dela kamor pride pas not (ne vem kak se reče ). Zgleda kot v najcenejšem avtu iz leta 1980.
slučajno sem tole našel.Očitno le ne bo tiste grde sredinske konzole z ročno klimo . Sicer nevem koliko je to staro vendar po obliki volana bi znalo biti zelo podobno končnemu izdelku razen sedežev ki so izgleda sposojeni od 8C.
Jaz je sicer ne primerjam z Audijem ali Poršem, če napovedi o nizki teži napram konkurenci res držijo. Če pa bo 4C dejansko po teži konkurenčna zgornjima dvema potem pa bi se že sekiral čemu manj kvalitetni materiali.
Dejansko mi je všeč minimalizem pri športnih avtomobilih.
Ne bi te rad razočaral, toda 4C bo konkurentka segmenta premium znamk tipa Cayman (pardon, sem se zmotil pri pisanju ...), Z4, TT, SLK itn. Nenazadnje gre za 50-60.000€ vreden dvosed (plus doplačila). Zato se mi zdi malo mimo toliko poceni plastike.
Zelo me zanimajo slike iz Ženeve. Tam bodo predstavili produkcijski model, čeprav bo tisti imel malo spremenjeno notranjost, kot "navadna" 4C.
ARfan napisal/-a:slučajno sem tole našel.Očitno le ne bo tiste grde sredinske konzole z ročno klimo . Sicer nevem koliko je to staro vendar po obliki volana bi znalo biti zelo podobno končnemu izdelku razen sedežev ki so izgleda sposojeni od 8C.
Jaz je sicer ne primerjam z Audijem ali Poršem, če napovedi o nizki teži napram konkurenci res držijo. Če pa bo 4C dejansko po teži konkurenčna zgornjima dvema potem pa bi se že sekiral čemu manj kvalitetni materiali.
Dejansko mi je všeč minimalizem pri športnih avtomobilih.
alfa_samec napisal/-a:Ne bi te rad razočaral, toda 4C bo konkurentka segmenta premium znamk tipa Cayman (pardon, sem se zmotil pri pisanju ...), Z4, TT, SLK itn. Nenazadnje gre za 50-60.000€ vreden dvosed (plus doplačila). Zato se mi zdi malo mimo toliko poceni plastike.
Zelo me zanimajo slike iz Ženeve. Tam bodo predstavili produkcijski model, čeprav bo tisti imel malo spremenjeno notranjost, kot "navadna" 4C.
Ne more met konkurenca 300-400kg več!
Temu avtu je konkurenca lotus pol se pa že neha...
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
4c je pač v konceptu lahek (okrog 800-900kg) dvosed z majhnim 1.8 litrskim motorjem in 200+ konjskimi močmi. Enako kot Lotus Elise. Razni Boxsterji, TT in podobno pa imajo večje motorje (tudi več opreme??) in posledično seveda večjo težo - tko da, tudi meni se zdi da je to enako kot primerjat hruške in jabolka...
Having an Alfa is like having a two-year old; anoying most of the time but you would never give her away...never!
No, sej si že dobil odgovor. Lotus Elise. Exige je potem že bolj "sfrizirana" verzija, za kaj takega primerjat bo treba alfi nardit 4c QV al pa 4c GTA...
Ampak na papirju sta 4c in Elise res zelo zelo podobna, Boxster in ostalo pa svetlobna leta drugje.
Having an Alfa is like having a two-year old; anoying most of the time but you would never give her away...never!