Jasno, da rabiš imet 3.0+ motorizacijo, če ti je osnova težka okoli 1,5 tone. Cayman je konkurenca zato, ker sta cenovno skupaj (rečeno je blo, da se bodo kupci raje odločili za top izvedenko 4C kot za osnovni model Caymana), po KM/kg skupaj in po pospeških skupaj (okoli 5 s do 100). Če pa vi gledate izključno to, da je nekaj po ccm isto in ima isto šasijo, potem ja, Elise in konec ...
Drugo pa je tudi to, da 4C ne bo imela nikakršnega problema s prodajo, nenazadnje so prvo serijo 2500 komadov skorajda že razprodali pred dvema letoma (takrat so pričeli s pobiranjem 1000 funtov predplačila), pa tudi ostalih 2500 komadov na leto v prihodnjih 4 letih ne bo problem prodat.
GTA izvedenke ne bo, ker bo 4C imela samo 4 cil. motor (zato tudi ime 4C), QV tudi ne, ker so šasije zakupljene vnaprej. Naloga 4C je itak pritegniti množice v salone in jim potem prodati Giulietto in MiTa
Če pa bo to tudi uspelo, je pa drugo ... Se bo pa delalo na V6 modelu, torej 6C, motorji bodo od Ferrarija, ampak vprašanje kdaj (če sploh), ker je prva v delu že Giulia, ampak se čaka na Maserati.