Težave z 2.0 TS motorji (zgolj slučaj ali...)

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
kosir
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 102
Pridružen: Če Jan 07, 2010 4:36 pm

Unek napisal/-a: Verjamem da 155ke rjavijo in so rjaveli tud vsi prejšnji modeli Alf...
Ko je alfo prevzel fiat, od takrat naprej imajo alfe super pleh, vsaj pred 2000 lenikom, tu ni debate. !55 pa mislim da še posebej. Imel 2, eno 93 letnik (jo "prenavlja" ŽaaN_16v) eno 95 letnik (ki je imela gnile obrobe zadaj), ampak poden in ostalo pa brez rje, pri 145 (2000 letnik in pa 146 97 letnik) pa luknje v podnu, isto pri bratovi 145 2 leti nazaj.

Glede zmoglivosti alf pa: verjamem da jih po ravnini prehiti vse živo, ampak ko jo goniš po ovinkih, ti pa nariše nasmeh na usta. :) Recimo vsaj za serisko civic vti ali gofl 3 gti to ne morem trdit. Vsaj ne v tolikšni meri:) Pa čeprav možno da bi ura pokazala čas v prid obeh.
Pač men je bla 145 qv eden najbolših avto za "vozit" :mrgreen:
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Men pa 155 V6.
Nekaj predelave pri motorju, športno podvozje (eibach) In 215 Continental Cport Contact.
Barva: Alfa Rosso 130 (ta prava)
Jooo.. ki so ti časi :D
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

kosir napisal/-a:
Unek napisal/-a: Verjamem da 155ke rjavijo in so rjaveli tud vsi prejšnji modeli Alf...
Ko je alfo prevzel fiat, od takrat naprej imajo alfe super pleh, vsaj pred 2000 lenikom, tu ni debate. !55 pa mislim da še posebej. Imel 2, eno 93 letnik (jo "prenavlja" ŽaaN_16v) eno 95 letnik (ki je imela gnile obrobe zadaj), ampak poden in ostalo pa brez rje, pri 145 (2000 letnik in pa 146 97 letnik) pa luknje v podnu, isto pri bratovi 145 2 leti nazaj.

Glede zmoglivosti alf pa: verjamem da jih po ravnini prehiti vse živo, ampak ko jo goniš po ovinkih, ti pa nariše nasmeh na usta. :) Recimo vsaj za serisko civic vti ali gofl 3 gti to ne morem trdit. Vsaj ne v tolikšni meri:) Pa čeprav možno da bi ura pokazala čas v prid obeh.
Pač men je bla 145 qv eden najbolših avto za "vozit" :mrgreen:
Še usen ti tapeta razpada, pa lomijo se vijaki vsepovsod kjer jih hočem odtegnit :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
kosir
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 102
Pridružen: Če Jan 07, 2010 4:36 pm

jah o šraufanju italjanou pa nebi zgubljau besed :mrgreen:
Q_4 napisal/-a:Men pa 155 V6.
Nekaj predelave pri motorju, športno podvozje (eibach) In 215 Continental Cport Contact.
Barva: Alfa Rosso 130 (ta prava)
Jooo.. ki so ti časi :D
155 je bil pa takrat itak top avto :)
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Vi2 kosir-a ?? Kaj to si en z dvemi imeni al sta v žlahti al je res naključno tak, da sta oba enakega leta, točno 1mesec razlike in zelo podobnem času z istima imenona prišla na forum ??

:lol: :lol: :lol:
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

kosir-a sta pobegnila ... :-s :-k :-)(

pa samo 5min razlike ... Morm "print screen" za vsak slučaj :lol:
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

kosir napisal/-a:
Unek napisal/-a: Verjamem da 155ke rjavijo in so rjaveli tud vsi prejšnji modeli Alf...
Ko je alfo prevzel fiat, od takrat naprej imajo alfe super pleh, vsaj pred 2000 lenikom, tu ni debate. !55 pa mislim da še posebej. Imel 2, eno 93 letnik (jo "prenavlja" ŽaaN_16v) eno 95 letnik (ki je imela gnile obrobe zadaj), ampak poden in ostalo pa brez rje, pri 145 (2000 letnik in pa 146 97 letnik) pa luknje v podnu, isto pri bratovi 145 2 leti nazaj.

Glede zmoglivosti alf pa: verjamem da jih po ravnini prehiti vse živo, ampak ko jo goniš po ovinkih, ti pa nariše nasmeh na usta. :) Recimo vsaj za serisko civic vti ali gofl 3 gti to ne morem trdit. Vsaj ne v tolikšni meri:) Pa čeprav možno da bi ura pokazala čas v prid obeh.
Pač men je bla 145 qv eden najbolših avto za "vozit" :mrgreen:
:loljeah:
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Dumb Mee :lol: :lol:

No no .. didn't saw that one :lol: :lol:

Zaj pa si lahko kr sam sam sebi "print screenam" =D> =D> :lol:
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Lahko kdo najde prispevek, v katerem je bil omenjen glavni problem 2.0 TS motorjev (v 156-ki) in tudi neka rešitev, kaj narediti da se to ne dogaja več.
Že eno uro iščem, pa ne najdem. Rabil bi pa nujno do jutri... Hvala! :)
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

menjava ojnicnih? al mislis 2.0 jts ter menjavo odnicnih?
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

ce misliš protipovratnega za varjator

http://www.alfisti.net/alfa-forum/tunin ... speed.html
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Glavni problem je ribanje ojničnih ležajev. Tema je pa tole: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... t=te%9Eave

Edit: variator pa res nima nič z ribanjem 2.0 TS.
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Hvala lepa! =D>

To sem iskal:
To da se 2.0 TS razleti je čist res problem se je pojavu pri motorjih tipa 32301 se pravi 2.0 TS CF2. Problem v ležajih glavne gredi premalo zračnosti med ojničnimi ležaji in glavno gredjo zato so ležaji ob slabem mazanju prijeli ponavadi na 4 cilindru ker je tam najmanjši pritisk olja. Zagrabilo je ojnico in jo odlomilo za pa je potem ponavadi preluknjala blok vozila z možnostjo take okvare so od letnika 98-20 naprej ni več težav poštudirali da imajo motorji tri različne dimenzije ležajev za standard. Jst mam 2.0 ts prav iz te seroje pa lohk povem da ma motor v mojmu spajderju realnih cca 220.000km pa prede ko urca bil pa je razstavljen pri cca 120.000km u prafaktorje in je malenkost modificiran. Sm pa sigurn da bo moj motorčič naredu še cca 300.000 predno ga bom spet podru. Tako da jst ne kupim druzga kot 2.0 TS
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

alfa_samec napisal/-a:Glavni problem je ribanje ojničnih ležajev. Tema je pa tole: http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... t=te%9Eave

Edit: variator pa res nima nič z ribanjem 2.0 TS.
ja bejž no.

sej se ni opredeliv o problemu. je pa to tud eden od problemov na TS da varjator hitro rata glasen.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Sem sklepal, da je ribato malo večja težava kot pa glasen variator :wink:
Odgovori
  • Informacija