Težave z 2.0 TS motorji (zgolj slučaj ali...)

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
tito156
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1529
Pridružen: Sr Jun 07, 2006 10:40 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MarburgAnDerDrau

Berem zdaj te stare poste o teh motorjih. Uf, kaj je tega... :lol:
Jutri bo kolega vgradil rabljen 2.0 motor v 156-ko. Mu je 1.8 zaribala.
Prej bo seveda naredil še konkreten servis. Jermeni, vodna črpalka, španer, ojnični ležaji... Se mi je zdelo, da je pred leti nekdo omenil rešitev, kaj narediti, da se ne ponovi ribato na 2.0 motorju. To sem sedaj iskal, ker bo že ravno imel vse razdrto. Vzrok bi naj bil pregretje olja in premalo mazanje v določenih trenutkih (ovinek). Rešitev je torej dodatno hlajenje olja in močnejša oljna črpalka. To pa je predraga rešitev glede na današnjo vrednost te alfice... :(
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Za 100€ dobis oljni kiler in cevi in adapter, mislim da ni velik strosek,sploh ce bo menjal vse opisano, pa ima potem mir :)
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

A za AR16201 motor pa niso ojnični tak problem al kaj? Kokr kle berem nej bi blo bolj 32301
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Meni je zaribal 16201, potem pa smo notri dali ojnične od Fiat Ducata. Najbolj samodestruktivni pa so baje 155KM izvedenke. CF1 in CF3 imata oba 150KM.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

In kaj CF1 so do l. 98?

CF2 so 155KM in so v 156kah

medtem ko CF3 so v 147?
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

CF1 je aluminijast pokrov:

Slika

CF2 in 3 pa imata plastičen pokrov ventilov in drugačno elektroniko:
Slika

CF2 je v 145/146, GTV, Spider, 166 pa mogoče v kakšni 156.

147 in 156 pa so večinoma imeli CF3 - že zaradi euro norme in plinov - ti imajo 3 kate (razen ECO motorja).

So pa znali Italijani tudi v novejše modele dati starejši motor in obratno, ali pa so že kdaj prejšnji lastniki kaj menjali. Nikoli ne veš pri 15+ let starem avtu.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Sepravi imam jaz good ol' CF1 motor. :)
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kaj pa 125kW T_S 16V? Če ga imaš možnost dobiti.:D
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

alfo 155 ste pozabl...

Damijanova, ki je bila potem moja je zdržala 306.000km (pa bi jih več če nebi bil jaz lastnik)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Damijan napisal/-a:Kaj pa 125kW T_S 16V? Če ga imaš možnost dobiti.:D
Ti to misliš JTS?
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Ne, običajni T_S 16V so bili tudi 125kW v modelih 155 in 166.
155 je bila z modelom TIZ za Japonsko in običajna 155 s 125kW za Brazilijo. Tudi moja ex 155 sumim da je bila 125kW, tudi po vseh trenutnio pridobljenih podatkih na podlagi VIN pa še vsi deli so se pokrivali s katalogom za Brazilijo. In ker je imela EGR to pomeni tudi že EURO3 motor leta 1997. So v Ameriki veljali in še veljajo strožji standardi glede izpuha. Za 166 pa ne vem za kam so bile 125kW različice.

Tako da, moja izkušnja z 2,0 T_S 16V je pozitivna in še bi jo imel. :)
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

Glede na to kako je letela, mogoče pa res?

https://www.youtube.com/watch?v=BZp2sOQHec4
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

Tudi jaz sem bil zadovoljen z mojo 156 2.0, ki je imela po vaših navedbah najobčutljivejši motor z 114kW. Imel sem jo cca 5 let, prevozil z njo okoli 80.000km. Zvrtela se je do 7900RPM. Koliko je imela prevoženega sam bog ve, dvomim da realno... k je šla od mene je bila stara 12 let in imela čez 200k...
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

WiTBoY napisal/-a:ce misliš protipovratnega za varjator

http://www.alfisti.net/alfa-forum/tunin ... speed.html
Oo, o tem sem pa jaz sanjal, ko sem imel 145ko (selespeed).

Dejch, nimas ti kaj skrbet, ojnicni so bli menjani:)
Slika
Odgovori
  • Informacija