Golf11 mi je poslal ZS in me prosil,da mu napišem moje izkušnje z A164TB.Odločil sem se da dam moje izkušnje z alfami na forum.
Prva je bila Alfetta 1.6 letnik 79,staro 5let sem kupil od nekega preprodajalca in dal zanjo 12.000 DEM.Svetovno sem se zajebal,nikamor ni šla,čez mesec je začela odstopati barva.Najprej sem jo prebarval,nato naredil generalno,toda avto še vedno ni šel kakor bi moral.Peljal sem jo tudi na servis v Italijo,pa mi niso mogli pomagati,šraufali so cel dan,poizkušali vse mogoče,pa niso nič ugotovili,tudi plačal nisem nič.(zanimivo).Imel sem jo tri leta in jo prodal za 7.200 DEM.
Naslednja je bila Giulietta 1.6,letnik 83,za 4 leta staro sem dal 15.500 DEM.Bila je odlično ohranjena,kljub temu,da je imela enako mašino kot Alfetta (106 KM),je šla čisto drugače.
Alfetta 3.prestava-120 , 4. prestava.-140 ,5.prestava. - 170
Giulietta 3.prestava - 175 , 4.prestava - 180 ,5.prestava - 180 - to mi seveda ni nihče verjel,prepričal sem jih edino tako,da so se šli peljat z mano. Zaradi teh zmogljivosti mi je tudi naredilo luknjo v batu,za kar sem seveda bil kriv sam in spet sem delal generalno.Drugače sem bil z Giulietto zelo zadovoljen,obe pa sem servisiral pri Selanu.Imel sem jo 4 leta in jo prodal za 6.000 DEM.
Nato pa sem se odločil,da bom kupil samo še novo Alfo ,ali pa tako od 1.lastnika-vzdrževano,lepo vpeljano...
In tako sem 1994 kupil novo 164TB,zanjo sem plačal 56.000 DEM,kupil sem jo v Cosmosu,ki je bil takrat zastopnik,ravno v tem času se je prodajalo veliko takih Alf po ceni cca 30.000 DEM,katerih izvor pa mi še danes ni povsem jasen.Prodajalce sem klical po telefonu, prodajali so kao nove Alfe,pa so bile ene na servisu,za ene niso imeli papirjev,ene so bile leta 1994 letnik 1992...
Tako sem se vseeno odločil za Cosmos in avto odpeljal iz salona.Mislim pa,da se je vrednost Alf takrat nenormalno zmanjšala,ravno zaradi teh nenormalnih cen kao novih Alf.
Morda nisem ravno pravi za oceno AR164TB,saj sem v 11 letih z njo naredil le 84.000 km.Avto sem namreč šparal,doma smo imeli več avtomobilov,po mestu se skoraj nisem vozil.Avto sem lepo vpeljal,kot je bilo napisano in nikoli,nikoli,nikoli v 11 letih je nisem pritisnil dokler se mašina ni popolnoma segrela.Ko sem prvič menjal olje,mi je mehanik svetoval,da kupim olje za sabo,ker bom moral olje sigurno dolivati.Še vedno imam 2litrsko kantico olja doma,saj mi ni bilo treba nikoli dolivati v intervalu 10.000 km oz.v enem letu.
Ves čas sem uporabljal olje Selenia Racing.Drugače nisem ravno počasen voznik,bolj malo je voznikov,ki so me v tem času prehiteli,se pa imam za pametnega voznika in ne pretiravam,če ni pogojev. Verjeli ali ne ,v 11 letih mi ni uspelo ugotoviti kakšna je končna hitrost tega avta,ničkolikokrat sem vozil 240 km/h(po števcu seveda),nato pa sem moral zaradi prometa zmanjšati hitrost,avto pa je imel še precej rezerve.
In kaj sem menjal v 11 letih:
2krat izpušni lonec
hladilnik - bi se dal tudi popraviti,pa sem dal novega
cilinder od sklopke
sklopko - delala popolnoma normalno,vendar sem imel nekak čuden občutek pri speljavanju,pa sem dal novo
Avto sem redno servisiral v Cosmosu na 10.000 km oz.vsako leto menjal olje,če nisem naredil 10.000 km
Povprečna poraba bencina je bila ves čas okoli 12 l,sem pa samo enkrat v 11 letih na relaciji vozil po predpisih cca 200 km in poraba je bila 8 l.
In to Alfo sedaj prodajam,ker sem kupil 3leta staro 166 3.0,ni pa mi še povsem jasno,zakaj sem to naredil in če sem se pravilno odločil.
Nikoli namreč nisem sanjal o 166 niti 1% tega kot sem sanjal o 164,to je bil zame res sanjski avto.
Zanimivo pa je ,da avto prodajam 2 tedna in me ni še nihče poklical in kar ne morem verjeti,da za tak avto ni zanimanja.
In kakšen bi bil zaključek glede Alf.
Če bi imel samo eno v življenju in to Alfetto,bi bila dovolj samo ena beseda- jajca ,največja jajca na svetu,tako slaba izkušnja je bila to.
Z Giulietto se je moje mnenje že zelo izboljšalo,z AR164TB pa sem dobil potrditev.da so Alfe najboljše in da bom pri Alfah ostal za
vedno.