Na današnje srečanje v Ljubljani sem povabil tudi novega lastnika moje 164 -ke,Bojana iz Velenja.Takoj je bil za stvar in s prijateljem sta najprej prišla do mene in nato smo šli skupaj v BTC.Na avtu je naredil "veliki servis"-menjava jermenov,zelo me je zanimalo,kakšni so bili jermeni glede na razne variante na forumu - 50.000 km,5 let itd.Jermeni so bili menjani po 13 letih,po cca 90.000 km in bili so še vedno v solidnem stanju(servis je naredil Štepančič-baje je izjavil,da tako ohranjene Alfe še ni videl).
Moja bivša 164-ka naj bi sedaj imela cca 280 konjev in sicer z nekimi dodelavami na turbini(zadeve sicer nisem povsem razumel),v kabini ima gumb s katerim uravnava pritisk turbine,od serijskih 0,7 bara do 1,8 bara.Seveda sem avto moral peljati in pelje se popolnoma drugače,avto že pri rahlem dotiku gasa-suva.Izmeril naj bi pospešek od 0-100 in ta naj bi bil 6 sekund.
Nazaj grede sem vozil spredaj in na obvoznici sem mojo 166-ko malo pritisnil,v vzratnem ogledalu pa sem samo gledal,kako se mi 164-ka približuje.Neverjetno.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Se opravičujem,ampak moram malo obnoviti mojo temo.Razlog pa je testiranje novih modelov Alf pri Zegi.Prispevek je krasen,lepo napisan,lepe slike,posnetki,ampak...
Že v temi sem postavil vprašanje, kako lahko Brera 3.2 komaj dohaja Spiderco 2.2,če so tovarniški podatki pa taki in taki.En odgovor je bil kao q4,zdrsavanje koles ...,drugi pa da se 2 sekundi pač ne poznata pri vsakdanji vožnji.
Žal se s tako razlago ne morem strinjati.To je pač tako,kot da bi napisal,da moja 166-ka 3.0 komaj dohaja 166-ko 2.0 TS ali pa da 145 QV komaj dohaja 145 1.6.
Očitno ste vsi "testni vozniki" zapadli v nekako splošno mnenje na forumu,da je Brera pretežek avto in ste jo tako tudi ocenili.Se pravi Brera še kar gre,ampak Spiderca pa leti.Ampak nesporno dejstvo je ,da je Brera enako težka kot Spider in da so zmogljivosti pri obeh z enakimi motorji identične.Torej postavil sem vprašanje ali papirnati podatki niso točni,če gre po vašem mnenju enako težak avto z 185 KM enako kot drugi z 260 KM.
Sam sicer nisem vozil niti Brere,niti Spider ampak po "papirnatih" podatkih(v katere ne dvomim) mora biti 3.2 motor avion za 2.2.Sam imam 166-ko,ki je po pospešku nekje med obema motorjema,po končni hitrosti pa v rangu Brere 3.2.Razlika 2 sekund 0-100 je morda pri avtih ,ki imajo pospešek 0-100 12-15 sekund res zanemarljiva,pri 7 sekundah pa je to že blazna razlika,da de govorim o tem kakšna je razlika med 5-7 sekund,ali še huje 4-6 sekund.
In glede na to,da je bila med testiranimi avti Brera daleč najmočnejši (najzmogljivejši) avto žal ne razumem vaših vtisov.
Poraja se mi vprašanje,kaj bi bilo če bi imeli na razpolago Brero 2.2 in Spider 3.2,kakšni bi bili potem vaši vtisi.Samo predvidevam oz.kalkuliram: "Spider leti,Brera pa je precej podhranjena"
Pa da se razumemo,tudi meni je Spider precej bolj všeč,ampak sprašujem se,kako lahko Alfo realno ocenjujejo novinarji,ki naj bi bili povsem objektivni in niso pristaši nobene znamke,če že med Alfisti ni prave objektivnosti.
Pa brez zamere,enostavno nisem mogel prebaviti tega,da 3.2 komaj dohaja 2.2.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Po mojem mnenju je to samo lažen občutek - avto brez strehe se zdi kot da gre ko sam hudič... Brera pa je v nasprotju s spider odlično zvočno zadušen avto in hitrosti niti ne čutiš. Bi blo treba testirat oba motorja v enakem avtomobilu.
Razlika v teži je 100 kg v prid Spiderja. To, da so napisali da je Spider enako hiter je zgolj zaradi občutka vožnje v avtu brez strehe, kajti bolj se sliši motor, pogled na okolico je bistveno drugačen kot iz Coupeja in daje precej drugačen vtis. Definitivno če bi se postavila Spider 2.2 in Brera 3.2 ob bok in naredila en drag bi se videla tista razlika dosti bolj kot opis razlike, ki temelji zgolj iz občutkov.
te stvari pravim iz lastnih izkušenj, saj imamo doma cabrioleta in ko se v njem pelješ 100 na uro zgleda neverjetno hitro, ko se pa pelješ v fotrovi limuzini 200 na uro je pa kot da bi sedel doma v fotelju. In tudi Brera je kar dobro zvočno izolirana, kar le še poveča občutek manjše hitrosti.
Zadnjič spremenil lizard, dne To Jun 05, 2007 9:58 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Poglej Drago, sam ti lahko precej objektivno zatrdim, da nisem zapadel v nikakršno splošno mnenje na forumu. Lahko pa ti hkrati tudi zagotovim da smo vozili en za drugim, samih štartov nismo sprobavali (en ob drugem) in na cesti, ko pelješ en za drugim npr v 2 ali tretji prestavi(in avto vrtiš-pelješ hitro), se avta peljeta enako hitro, ali pa dokaj podobno. Sprobal sem oba avtomobila in oba sta me navdušila kot sem napisal. 3.2 motor ima prekrasen zvok in bil bi njegov ponosni lastnik, samo konjev kolikor naj bi jih imel ne pokaže, razlog za to je lahko štirikolesni pogon.
Osebno ne očitam Breri počasnosti, vendar bi si ob morebitnem nakupu želel od 3.2 motorja nekaj več odzivnosti.
Brera 3.2 se pelje enako hitro ali malce hitreje od spiderce 2.2, sicer pa predlagam ,da jih sam preizkusiš in si ustvariš svoje mnenje in ga deliš z nami.
Z največjim veseljem bi napisal da 3.2 "gre" pa žal ne morem, pa ne zaradi sodelovanja z GM om ki me niti ne moti preveč, čeprav bi raje videl popolnoma Alfin motor, ne bi pa primerjal z starim motorjem ker ga nisem preizkusil.
Spiderca ni imela 4x4 pogona in je bila lažja, točne kilaže pa žal ne vem.
Lahko še dodam, da kdor pravi da so nove Alfe težke krave, ki se nikamor ne premaknejo ni vozil nobene izmed teh.
Sem tip človeka ki rad pritisne po pedalki za plin, pa lahko rečem pošteno da je 2.2 motor dovolj zmogljiv in ni podhranjen, seveda pri nakupu velikokrat krojijo odločitve debelina denarnice, zato bi 3.2 moral dati kako malenkost več od sebe, da bi me prepričal popolnoma.
Sam razmišljam v smeri da 4x4 pobere precej moči in tudi mene muči uprašanje kako gre Brera 2.2 in koliko 2.4 in upam, da bom tudi te ob priliki lahko preizkusil.
Bistri in ostali,ne me narobe razumet.Nikakor ne mislim,da bi morali probavati pospešek 0-100,popolnoma mi je jasno da na ovinkasti cesti(tudi sam sem bil že pri Zegi) lahko slediš bistveno močnejšemu avtu,ampak ni fora v tem.Fora je ,da ste napisali da 2.2 leti,3.2 pa gre še kar.In to enostavno ne more biti res.Enostavno mora avto ,ki ima 75 KM več ,v vsaki prestavi,pri vsaki brzini potegniti bistveno bolje,pa še V6,ki je sigurno bolj prožen motor.
Pa še nekaj sem pozabil.To da ste napisali ,da Spider leti,Brera pa gre še kar,pomeni seveda še nekaj drugega,kar spet ne more biti res:
Spider 2.2 leti
Spider 3.2 gre še kar
Nekaj podobnega kot pišem ,je pisal tudi Uroš v neki drugi temi,kako stare Alfe letijo,159-ka pa gre še kar ,ali sploh ne gre.
ALFETTA 1.6
GIULIETTA 1,6
164 V6 TB SUPER
166 3.0 SUPER
AR Brera 3.2 JTS Q4
Giulietta 1750 TBI TCT QV
Stelvio 2.0 Turbo 280 AT8 Q4 Super
Menim da so fantje ki so "testirali" avtomobile, pisali o občutkih v vožnji, ker pač merili niso. In občutki so pač subjektivna stvar, vsak od nas pač isto stvar dojema na različne načine. Verjamem pa, da so pravilno zapisali svoja čutenja, kajti pri Breri s štirikolesnim pogonom le-ta odvzame kar nekaj moči, poleg tega je Brera zaprt avto (napram Spiderju) - to sta že dva faktorja, ki vplivata na oceno, pa še bi lahko...
V glavnem, tudi jaz verjamem da bi meritve potrdile tovarniške podatke in da je Brera 3.2 V6 hitrejša od Spiderja 2.2!