Stran 24 od 28

Objavljeno: So Okt 20, 2007 1:26 pm
Napisal/-a Bjorn
Večino zanese relativno niska kupna cena avta (glede na ceno novega) in ne pomislijo,da je to vseeno "prestižna" limuzina in deli (če se dajejo kvalitetni deli, ne neki napol izrabljeni) imajo temu primerno ceno. Pri vseh znamkah, ne sam pri alfi.

Objavljeno: Če Nov 13, 2008 3:54 pm
Napisal/-a DaemonMe
_BiStRi_ napisal/-a:Brera 3.2 se pelje enako hitro ali malce hitreje od spiderce 2.2, sicer pa predlagam ,da jih sam preizkusiš in si ustvariš svoje mnenje in ga deliš z nami.
Lp

Sam sem vozil oba. Najprej 159 2.2, nato Spider 2.2, zdaj Brero 3.2. Primerjave ni prav nobene. V Spiderci res vse skupaj "izgleda" hitreje, ker je platnena streha pač nekaj drugega. 159, 2.2 in Brera 3.2 - kot dan in noč. Da ne bo pomote - tudi 2.2 leti odlično, peljal sem jo od Vojnika do Frankolovega (sponzor: Stepančič), ampak s 3.2 tega niti v teoriji ni mogoče primerjati.

Če pa zares dvomiš v zgoraj napisano: predlagam, da poskusiva tudi v praksi primerjati 2.2 in 3.2. Čisto iz empiričnih razlogov. :)

Objavljeno: Če Nov 13, 2008 4:05 pm
Napisal/-a Ozi
DaemonMe napisal/-a:Če pa zares dvomiš v zgoraj napisano: predlagam, da poskusiva tudi v praksi primerjati 2.2 in 3.2. Čisto iz empiričnih razlogov. :)
Po ravnini :: ali po ridah :firedevil:

Objavljeno: Če Nov 13, 2008 4:08 pm
Napisal/-a DaemonMe
Ozi napisal/-a:
DaemonMe napisal/-a:Če pa zares dvomiš v zgoraj napisano: predlagam, da poskusiva tudi v praksi primerjati 2.2 in 3.2. Čisto iz empiričnih razlogov. :)
Po ravnini :: ali po ridah :firedevil:

Predlagam oboje hehe. :) "Poraženec" časti Laško Dark (pravkara se mi je zaluštal, pa čeprav ne pijem piva!).

Objavljeno: Če Nov 13, 2008 4:29 pm
Napisal/-a _BiStRi_
DaemonMe napisal/-a:
_BiStRi_ napisal/-a:Brera 3.2 se pelje enako hitro ali malce hitreje od spiderce 2.2, sicer pa predlagam ,da jih sam preizkusiš in si ustvariš svoje mnenje in ga deliš z nami.
Lp

Sam sem vozil oba. Najprej 159 2.2, nato Spider 2.2, zdaj Brero 3.2. Primerjave ni prav nobene. V Spiderci res vse skupaj "izgleda" hitreje, ker je platnena streha pač nekaj drugega. 159, 2.2 in Brera 3.2 - kot dan in noč. Da ne bo pomote - tudi 2.2 leti odlično, peljal sem jo od Vojnika do Frankolovega (sponzor: Stepančič), ampak s 3.2 tega niti v teoriji ni mogoče primerjati.

Če pa zares dvomiš v zgoraj napisano: predlagam, da poskusiva tudi v praksi primerjati 2.2 in 3.2. Čisto iz empiričnih razlogov. :)

Lahko jst pridem z 2.0 :mrgreen: , pa da vidimo ko je brži,3.2 ali 2.0 aja, avtocesta odpade, se mi ne da... :lol:

Objavljeno: Če Nov 13, 2008 5:24 pm
Napisal/-a Ozi
@Bistri - 2.0....se ti ne zdi, da si polža pozabil omenit :rofl:

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 8:09 am
Napisal/-a KobolM
Sedaj, ko imam Alfo dva meseca in sem z njo prevozil 6500 km, lahko tud jas napišem nekaj vtisov.

Vozil sem že zelo veliko avtomobilov, ker redno hodim na testne vožnje in dneve odprtih vrat k skoraj vsem trgovcem.

Osebno pa sem imel tri avtomobile. Reno 5, Škoda Octavia in sedaj Alfo 156.

Alfa se vozi fantastično, sama lega na cesti in odzivnost avtomobila je vrhunska. Resno, avto me je dobesedno prevzel, edina kar pogrešam je nekoliko nižje sedenje.
Mislim, 156-ka je bila skonstruirana leta 1996 in še vedno se lahko kosa za novejšimi avtomobili.

Sodobna Alfa je, po moje, avto z najboljšo lego na cesti, med vsemi avtomobili z sprednjim pogonom. Kako kot bi to lahko trdil za BMW, med avtomobili z zadnjim pogonom.

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 8:15 am
Napisal/-a Ozi
Sicer se popolnoma strinjam, da ima 156 fantastično lego...sploh pri manjši motorizaciji :lol:

Vsekakor ne pravim, da je 155 hitrejši recimo na progi, ker še nisem videl primerjave, ampak vse, ki imajo 156 in so navdušeni nad lego pozivam, da se peljejo v kakšni 155, ker je res pravi funcar =D>

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 8:32 am
Napisal/-a Foggy
Ne verjamem da ima 155 boljšo lego od 156, niti slučajno. Razlika v podvozju je enormna v prid 156. Res da si nisem lastil 155, sem se pa kar nekaj prevozil z njo in nima slabe lege, samo napram 156....

Doma imam 145 QV in 147 in se v legi ne moreta nikakor primerjati, 145 pogori na celi črti in to tako, da kar glava peče, pa ima že 145 QV odlično lego.....

Se pa strinjam, da imata 145 in 155 z manjšimi popravki serijske podvozja zelo dobro lego, se peljeta odlično in sta prava fun cara, vendar ju kljub temu 147/156 vedno scat peljeta v ovinku.

Sem parkrat eksperimentiral iz 145 takoj za volan v 147 in odpeljati isto traso. Nisem mogel verjeti, da je taka razlika in menim da bi krog po pisti hitreje odpeljal z 147 JTD (116ps) kot pa z 145 QV (155ps) in to samo zaradi lege.

Ima pa zato QV dosti bolj igriv zadek, kar mi pa seveda zelo ustreza. Prava igrača :steering: :mrgreen:

PS
Ozi predvidevam da si še pod vtisom vožnje z Q4, katera pa itak vsakega impresionira....

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 8:35 am
Napisal/-a KobolM
Ozi napisal/-a: Ampak vse, ki imajo 156 in so navdušeni nad lego pozivam, da se peljejo v kakšni 155, ker je res pravi funcar =D>
...155-ke, pa pa še nisem vozil, ti verjamem na besedo, da ima zelo dobro lego na cesti.

Če bom pa kdaj imel možnost iti na eno "giro", jo bom pa z veseljem izkoristilm.

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 8:58 am
Napisal/-a Sektor 13
156 nima lih bas neke super lege, ali pa ima moja ze obnucane fedre pa amortizerje nevem, najbolj je cutiti kar mocen nagib ! Pred nakupom sem mislil da se bo bolje drzala po pravici...

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 9:09 am
Napisal/-a KobolM
Sektor 13 napisal/-a:najbolj je cutiti kar mocen nagib ! Pred nakupom sem mislil da se bo bolje drzala po pravici...
Ja serijski avto se kar precej nagne, kateri se pa ne. Za manjše nagibanje obstaja verija TI oz. predelave podvozja.

Ma vzemi npr Adija A4 letnik 2000 in pridi dokaj hitro v ovinek. Nagnil se bo bolj kot Alfa, je pa Alfa v takem primeru veliko bolj predvidljiva in obvladljiva. In to je glavni pomen dobre lege.

Če primerjam vožnjo z Octavijo (je ista kot z Golf 4, prejšnji Audi A3, VW Bora, ...) in sedaj z Alfo, vidim da je Alfa dva razreda boljša.

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 9:17 am
Napisal/-a Foggy
Octavia I. serije ima pa res porazno lego, se pozna da je to zelo razpotegnjen Golf in ima zato velik previs čez prva in zadnja kolesa. Sem se v zadnjem mesecu kar dosti prevozil z njo in je za več kot delovni avto tudi nisem smatral, povsem brez povratnih informacij itd.........govorim seveda za serijsko, RS je verjetno povsem v drugem razredu, čeprav jo mora zasnova še vedno po hrbtu tepsti...

Serijska 156 z 17" se je peljala prekleto dobro....

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 9:28 am
Napisal/-a Ozi
@foggy - očitno niso vredo prebral oz. narobe zastopil...
Ozi napisal/-a:Sicer se popolnoma strinjam, da ima 156 fantastično lego...sploh pri manjši motorizaciji :lol:

Vsekakor ne pravim, da je 155 hitrejši recimo na progi, ker še nisem videl primerjave, ampak vse, ki imajo 156 in so navdušeni nad lego pozivam, da se peljejo v kakšni 155, ker je res pravi funcar =D>
Sem napisal in se tudi strinjam, da ima 156 boljšo lego na cesti kot 155, ampak sem mislil užitek ob vožnji...ker je 155 veliko bolj tail-happy in je še pravi funcar za peljat, čeprav si skozi rido mal počasnejši :mrgreen:
Sektor 13 napisal/-a:156 nima lih bas neke super lege, ali pa ima moja ze obnucane fedre pa amortizerje nevem, najbolj je cutiti kar mocen nagib ! Pred nakupom sem mislil da se bo bolje drzala po pravici...
Na alfaowner.com je nekako tako, ko kdo predstavi svojo novo pridobitev - alfa - da mu prvo predlagajo menjavo amortizerjev, ker serijski niso zadost dobri, da bi preprečili nagib karoserije in tudi luknje ne požirajo tako dobro. Tako, da menjava teh ne pomeni nek športen upgrade, ampak vložek v bolj konkrolirano vožnjo in udobje. Za športni pridih se pa lahko vrže na avto Eibach Prokit :wink:

Bom pa tako napisal - 156 se zelo dobro pelje, ampak je že tako novejši letnik, da ima podvozje bolj na understeer nastavljeno (varnost) kar pa tudi pomeni, da pri višjih hitrostih skozi rido ni več tako zanimivo za pelat...sploh ne kakšne 2.4 ali 3.2, kjer je nos zelo težek in se understeer še tako bolj izrazi :wink:

Objavljeno: Pe Nov 14, 2008 9:40 am
Napisal/-a Foggy
Ozi napisal/-a: Sem napisal in se tudi strinjam, da ima 156 boljšo lego na cesti kot 155, ampak sem mislil užitek ob vožnji...ker je 155 veliko bolj tail-happy in je še pravi funcar za peljat, čeprav si skozi rido mal počasnejši :mrgreen:
Sem res malo površno prebral, se povsem strinjam s tvojo izjavo in pri 145/147 je ista pesem, no saj sta praktično enaka avtomobila kot 155/156 :mrgreen: