Stran 27 od 28

OdgovorObjavljeno: To Sep 20, 2011 5:42 pm
Napisal/-a tito156
Nič se ni zgodilo, Drago, ampak enostavno mi ne 'potegne' ta motor.

Pri prejšnji 164-ki TB ni delovala turbina, zato sem se zelo veselil te, da vidim kako se pelje dobra turbo 164-ka. Ko dobi svoje obrate, ponori. Ni kaj. Občutek je fenomenalen. Verjetno me že malo emšo muči, ampak ni mi več toliko do tega. Veliko raje imam moč/navor pri nižjih obratih, pri vsakdanji uporabi na poti v službo...,celo z 164 2.0 TS se da lepše peljati po mestu. Potem je tu še zvok motorja, ki se ga znotraj žal ne sliši nič. To me je motilo že pri prejšnji. Sploh če primerjam zvok šestakov v 156-ki 2.5 in 166-ki 3.0 , ki sem ju imel pred tem...

Damijan, usoda te 164-ke te ne rabi skrbet. Glede na zastavljeno ceno jo bo itak kupil samo ljubitelj. Dokler je pri meni, pa se ji sigurno ne bo slabo godilo...

OdgovorObjavljeno: To Sep 20, 2011 5:56 pm
Napisal/-a _BiStRi_
Morda bi ti jo Drago vzel v račun, če odpelješ 166 8)

OdgovorObjavljeno: To Sep 20, 2011 5:57 pm
Napisal/-a moofdi
Matr je lepotica. =D>

Če nebi mel projekta doma, bi kar močno razmislil če nebi prodal boxerčka pa prišel po tole ladjo. 8)

OdgovorObjavljeno: Če Sep 22, 2011 7:26 am
Napisal/-a AR164TB
tito156 napisal/-a:Nič se ni zgodilo, Drago, ampak enostavno mi ne 'potegne' ta motor.

Pri prejšnji 164-ki TB ni delovala turbina, zato sem se zelo veselil te, da vidim kako se pelje dobra turbo 164-ka. Ko dobi svoje obrate, ponori. Ni kaj. Občutek je fenomenalen. Verjetno me že malo emšo muči, ampak ni mi več toliko do tega. Veliko raje imam moč/navor pri nižjih obratih, pri vsakdanji uporabi na poti v službo...,celo z 164 2.0 TS se da lepše peljati po mestu. Potem je tu še zvok motorja, ki se ga znotraj žal ne sliši nič. To me je motilo že pri prejšnji. Sploh če primerjam zvok šestakov v 156-ki 2.5 in 166-ki 3.0 , ki sem ju imel pred tem...


OK,pošteno,čeprav se ne strinjam s tabo,razen tega,da se v kabini motorja skoraj ne sliši.
Ni mi pa jasno,kako se avta naj ne bi lepo peljalo pri nizkih obratih,razen,če so bile narejene kake modifikacije pri prejšnjem lastniku.
Ker sem si avto lastil 12 let,je tudi mene zanimalo,kako se pelje 3.0 in sem zaradi tega tudi zamenjal za 166-ko 3.0,ampak moram reči,da mi je bil 2.0 TB bolj pri srcu.Zame še vedno 164-ka najboljši avto kar sem jih imel.(Seveda tudi zaradi tega,ker sem kupil novo).

OdgovorObjavljeno: Če Sep 22, 2011 8:13 am
Napisal/-a tito156
Saj se avto lepo pelje pri nizkih obratih. Tudi hitro. A pogrešam tisti občutek velikih atmosferskih motorjev, ko pri mestni vožnji malo pritisneš, pa avto takoj potegne. Pri TB moraš najprej prestavit v nižjo prestavo, nabit obrate na 4.000, potem pa gre. Če se torej hočeš hitreje peljat, moraš vedno pazit na obrate.

Drugače je pa avto v top formi, kar so, po temeljitem pregledu, potrdili tudi na uradnem servisu. Z vsem ostalim sem zelo zadovoljen.

OdgovorObjavljeno: Če Sep 22, 2011 8:40 am
Napisal/-a TribesMan
Verjetno temu motorju manjka samo ena moderna turbina, da bi potegnil že od 2000rpm naprej... pol bi bil epski motor :D

OdgovorObjavljeno: Če Sep 22, 2011 9:09 am
Napisal/-a pero666
epski motor z epsko porabo :)

OdgovorObjavljeno: Če Sep 22, 2011 10:23 am
Napisal/-a AR164TB
Turbina se mora vklopiti(in se je pri meni) pri 2800 obratih.
Poraba pa za tak avto zelo,zelo zmerna,166-ka vsaj 20% več,Brera 40% več.
Beri test:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?t=3464&postdays=0&postorder=asc&start=30

OdgovorObjavljeno: Če Sep 22, 2011 10:40 am
Napisal/-a tito156
Turbina se da tu enostavno nastavit z enim vijakom ročno. Mi je prejšnji lastnik pokazal kje. In sedaj je baje nastavljena tako kot mora bit...

Pero666, poraba je nekje takšna kot na 156-ki V6. Lahko zelo mala, lahko pa tudi velika. Odvisna od razpoloženja voznika...

OdgovorObjavljeno: Če Sep 22, 2011 12:38 pm
Napisal/-a pero666
vem to, vem, ampak ce bi dal pa eno sodobno turbino, ki bi cel cas filala ze od malih obratov, bi se pa verjetno marsikej spremenilo. Motor bi bil zval, pil pa bi tudi. Drgac pa sem videl tudi, kolk je Uneku pila lepe relacije.

OdgovorObjavljeno: Če Sep 22, 2011 12:44 pm
Napisal/-a TribesMan
Motor nebi nič več pil če bi turbina prej zagrabila, kvečjemu kaj manj...

OdgovorObjavljeno: Po Okt 03, 2011 7:43 pm
Napisal/-a tito156
Alfica je šla nazaj v Ljubljano. Verjamem da v dobre roke.
Glede na to, da novi lastnik bere ta forum upam, da se bo kaj oglasil tu.

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 09, 2011 12:03 pm
Napisal/-a lanfista
Dobre roke, slabe roke, to je čist vseen, pr Alfi je pomembno le, da nimaš dveh levih. :mrgreen: ;)

1. puščala je cev za dovod goriva in špricala direkt na tistih 6 plemenito kromiranih dovodnih cevi. Auč. #-o Sanirano.
2. pritisk v gumah se preverja tedensko (bemti 2.0 in 1.9 bara, pijana barka filing).
3. olje mora biti VEDNO na maksimumu, ti ga nisi imel, grrr. Pol litra Racinga kasneje je spet b.p.
4. termostat je fuč, pri 100 km/h ima voda 55 stopinj. Menjam v ponedeljek.
5. na dnu zadnjega stekla so fuč dihtunge, teklo v prtljažnik. Sanirano.
6. Gume niso scentrirane. Ponedeljek...
7. Zaščita podna v torek.
8. Konc tedna dobi še nadstrešek.

Drgač je pa še kr... :mrgreen: :wink:

Tko.

LP
Happy Camper :steering: :wink:

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 09, 2011 12:07 pm
Napisal/-a bibi156
Pol pa ni bil ravno v top formi.. :lol:

OdgovorObjavljeno: Ne Okt 09, 2011 2:20 pm
Napisal/-a alfa_samec
Pol litra Racinga kasneje je spet b.p.

Ne, pa ni. :lol: