AR 159 1,8 MPI

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

dejan napisal/-a:Milsim da sta navor (Nm) in moč (kW/KM) nekako fizikalno povezana, tko da verjetno imajo tudi kW mal veze :wink:
Prav imas, sta popolnoma povezana po naslednji formuli ki velja za metrične velikosti(W, Nm, obr/s):

moč = navor x 2pi x obrati na sekundo

Vedno ko se kdo prereka o konjih in navoru dolocenega motorja, govori o maksimalni vrednosti, ki pa sta seveda pri razlicnih vrtljajih motorja različne.
Moč je vedno odvisna od stevila vrtljajev in trenutnega navora. Najpomembnejsa je torej karakteristika navora motorja glede na obmocje vrtljajev. Graf te karakteristike vam izrise dinamometer vecini znan kot merilni valji za moč. Kar se dejansko meri je navor, ki deluje na valje in obrate motorja v tem trenutku, iz tega se nariše graf navora v odvisnosti od obratov. Nato pa se po zgornji formuli za vsako točko grafa zračuna vrednost moči in tako lahko narišemo tudi graf moči v odvisnosti od obratov.

Primer:

1.8 TS motor pri 3900 obratih deluje na os z navorom 163Nm, moč izračunamo:

163 Nm x 6,28 x 65 = 66,54 kW (90,49 KM)

Moč je torej pri 3900 obratih okoli 90 konjev.

Za isti motor pa lahko tudi izračunamo kakšen je navor, pri maksimalni moči, ki pri 6500 obratov na minuto znaša 140 konjev oziroma 103 kW.

103 kW / 6,28 / 108,33 = 151,4 Nm

Opazimo, da navor rahlo pada, med tem ko moč bistveno "raste". Ko govorimo o pospešku, moči in navoru ni nikoli merodajno govoriti o maksimalnih vrednostih saj so lahko zelo varljive. Tako lahko avto z "manj konji" pospešuje hitreje, kot avto z večjo maksimalno močjo ampak le to doseženo v zelo ozkem območju vrtljajev.

Vse torej ni v številkah, po katerih nas oropajo pri registraciji. :mrgreen:
Emperor of The Dark Realm
caka
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 52
Pridružen: Po Jun 06, 2005 1:32 pm

Malo prebiram teste 159-ke in zanimivo: recimo hrvaški Auto blic govori o tem, da tako slabe prostornosti na zadnji klopi enostavno v tem razredu ni moč najti. ZAtem v novem Avto fokusu govorijo o zelo prostorni zadnji klopi, pa na Siolovi strani so testirali 159-ko SW pa kar hvalijo prostornost oz. govorijo o tem da je narejena samo za višje rasle voznike.

Očitno so novinarji zelo različnih velikosti, je pa zanimivo brat takšne teste, še posebej primerjalne teste, ko so pri posameznih sklopih ocenjevanja za enak avto v različnih revijah čisto različno ocenjeni.
LP
Uporabniški avatar
Naio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 394
Pridružen: Pe Sep 03, 2004 10:08 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor-okolica

Mislim,da 1.8 motor mora bit,kot vstopni model..saj se večina ljudi že ob 1.8 kubituri "zgraža",kako velik motor je to!Pač,evropejc bi mel,mali motor,veliko moči,nič porabe...Je pa res,da to ne bo motor za bolj zahtevne voznike,kar pa tudi ni njegov namen.

Jaz osebno ga nebi vzel,bi prej posegel po 2.2 motorju...ali celo 2.4 Mjetu(ampak sem anti-dizl) član :D ,zato bi iz principa vzel 2.2...čeprav,ima verjetno slabšo prožnost,itd.

Mogoče bi lahko dali en vmesni v6 motor...mogoče z 2.8 kubituro in nekje 220Km...,ker 260konjev je le preveč...,oz.ni preveč,ampak je veliko..mi je bila prejšnja ponudba motorjev bolj všeč 2.0,2.5 in 3.2...tud razmerja med konji,so se nekak normalno dvigovala..
Naio
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Tok o tem, kok je 1,8 drek in brezvezn nakup. Dost vas tuki ima 1,6 156, toda 159 s tem motorjem pokuri manj, manj osnezuje in gre bolse kakor le-ta. :)
Podatki:
0-100km/h - 10,2 (10,4 SW)
Končna - 206 km/h (204 SW)

Ni slabo, ta motor bo se bolj pripomogel k bolsi prodaji. Je pa ta verzija lazja za 50kg od 1,9 JTS.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Točno tako, avto gre bolj in manj porabi kot 156 1.6 Ts. Jaz ne vem kakšen vstopni model bi potem ljudje radi.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4576
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:16 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor
Kontakt:

-ko vidiš da avto ima 140KM,enostavno pričakuješ več :wink:
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

Pričakovanja morajo biti skozi oči cene :wink: :wink: :wink:


Potem vse postane razumljivo, ne. 8)
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
Teo
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9750
Pridružen: Po Okt 27, 2003 10:44 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica
Kontakt:

BTW: naj že enkrat nekdo od alfistov napiše kateri konkurent ponuja več od Alfe 159.


Prosim res, v vseh pogledih pri enaki ceni.




Vam lahko kar jaz nastavim kriterije.


1. Vozne lastnosti
2. Izgled
3. Varnost
4. Lastnosti motorjev
5. Prostornost
6. Stroški vzdrževanja
7. Kvaliteta izdelave
8. Kvaliteta materialov
9. Uporabnost
10. Opremljenost
11. Izguba vrednosti
12. ...


Grem stavit kaj hočete, da za enako ceno ne najdete vozila, ki bi v več kot 50% naštetih točk bi boljši od 159.


Realno gledano Alfa že dolgo ni naredil avtomobila, ki bi bil tako dober. Res je, da ni popoln, ali lahek kot so bile alfe doslej, res pa je tudi, da je kot celoten paket avtomobila bolj konkurenčen med tekmeci kot je bila katerakoli alfa zadnjih 30 let. Res je tudi, da se Alfa v srednjem razredu še nikoli ni toliko umaknila povprečnim slovenskim alfistom kot se je ta, ampak to ne more biti razlog, da se jo vedno kritizira. V končni fazi je BMW serije 3 z začetnimi cenami preko 6.5 mio za pol manj opremljen model (tako po motorju kot po opremi) enako ali bolj oddaljena povprečnemu alfisti pa vseeno ni toliko šimfanja nove serije 3 kot je šimfanja nove 159.


No zdaj pa čakam, da vidim kateri drugi avtomobil srednja razreda je pri isti ceni boljši (generalno gledano) kot nova 159. 8)
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Uporabniški avatar
The Architect
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 202
Pridružen: Sr Maj 12, 2004 12:00 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Hm danes sem videl na Škodi Fabiji napis 1.4 MPI, pa sm se malzamislil!??
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

MPI pri škodi pomeni multi point injection

večtočkovni vbrizg goriva
motorji so v osnovi vw , sam vbrizg je pa drgačn kot pri vw
145 QV,33,145,147,159 TI
Uporabniški avatar
The Architect
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 202
Pridružen: Sr Maj 12, 2004 12:00 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Alfini MPI so v osnovi VW?
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

The Architect napisal/-a:Alfini MPI so v osnovi VW?
Če bi bilo temu tako, potem bi se tale forum drugače imenoval :D
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Uporabniški avatar
GTA lover
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1908
Pridružen: To Avg 30, 2005 5:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

prjatu napisal/-a:
The Architect napisal/-a:Alfini MPI so v osnovi VW?
Če bi bilo temu tako, potem bi se tale forum drugače imenoval :D
Alfa nima MPI motorjev (imensko mislim, tehnološko jih seveda ima)!!!
Uporabniški avatar
alfa6
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Jan 12, 2004 8:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Primorska

Ni vse v navoru in konjških močeh, meni tehnika pomeni več.
JTS motorji imajo distribucijo preko verige, enako V6, dieselski agregati pa so ostali na zobatem jermenu. Zobniški prenosi so pa nekaj novega pri bencinski 4c motorjih. Bili so v starih alfinih dizlih in so še v gospodarskih vozilih in strojih. Največja je zanesljivost v zobnikih.
Tu gre pogledati tudi s komercialnega vidika in skozi cel življenski cikel avtomobila. Dieselski modeli, ki so v tem času in tem razredu v EU najbolj prodajani, bodo imeli pač nekoliko dražji servis pri najbrž 120 - 150 tkm. Teh avtov se v EU proda preko sistema poslovnega najema največ. Pred tem servisnim stroškom je smiselno avto tudi zamenjati oz. "najeti" novega.
Toda pomislite - veriga lahko brez vzdrževanja tudi "preživi" avtomobil, zobniški prenosi pa sigurno. Vemo pa, da je bilo v TS 16V motorjih veliko težav z jermenskimi prenosti (Variatorji...).
1.8 litrski motor bo predvem namenjem Italijanskim kupcem )fizičnim osebam), ki kupujejo še vedno največ bencinskih motorjev in si seveda želijo čim manj stroškov in čim večjo zanesljivost.
Slišal sem tudi, da je mogoče alfo 159 kupiti s plačanim kompletnim vzdrževanjem v treh letih. Zanimiv poslovni prijem.
Uporabniški avatar
DaviiD
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1165
Pridružen: Če Jul 01, 2004 11:48 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

veliko težav z jermenskimi prenosti (Variatorji...).
Samo da te malo popravim. Jermenske prenose ima vecina danasnjih avtomobilov in ne delajo nekaksnih blazih tezav. Edina tezava teh je da je jermen treba zamenjati in tako kot pravis ne traja tako dolgo kot veriga.
To z variatorjem pa nima nic zveze z jermenskim prenosom. Isto se lahko naredi tudi z verigo (npr. BMW vanos). Pac dejstvo je da so z variatorji pri alfi brcnili v temo, ampak zgolj zato ker so slabo dizajnirani, ne pa zato ker bi imel motor jermenski prenos.
Odgovori
  • Informacija