alfafil napisal/-a:-jaz bom kritiziral alfe če se mi bo zazdelo da je potrebna kritike,neglede ali si jo lahko privoščim ali ne,mimogrede,jaz sem kupil alfo ki je bila vredna več kot polovico nove brere
-res mislite da lahko kritizira samo tisti ki si jo lahko privošči ,alfa z vsakim novim modelom izgublja cuore sportivo,tisto zaradi česa je ustvarjena,šele 8c bo spet prava alfa (no vidite,tudi pohvalim alfo,čeprav si jo tudi ne morem privoščiti)
-moj naslednji avto bo (upam!!!) alfa (četrta,po možnosti tudi nova kot vse do zdaj,in upam da bo takrat še nekaj ostalo od "cuore sportivo")
Zakaj pa bi ljubitelj AR sploh hotel kritizirat alfo? Al jo sprejmeš takšna kot je, al pa zamenjaj znamko! Amen!
Opažam trend da so ob vsaki polni luni nekateri vedete kot bedaki. Dejstvo je da mi grejo nekater stvari pri alfi na živce ampak ker sem realen človek vem da bi mi šle pri drugih avtih še bolj (in mi tudi grejo saj dnevno vozim več avtov). Nekateri tu ste pa kot petletni otroci ki drugim govorite ali so alfisti ali ne, kar je nesprejemljivo.
Alfa je alfa lep avto DOVOLJ hiter ponuja pač paket, ki mi je všeč. Brerra je za prodat desno roko lep avto, ki je za mene v piko zadet avto in odlično služi svojemu namenu(enostavno zgelda fantastično ko se pelejš pri 50kmh po mestu in še bolj ko uživaš podeželsko cesto pri 90 ) je avto za uživače ne pa dirkače. Brera je avto v katerega se usedeš zvečer in se odpelejš v mesto na kavico pijačko avto, ki te pripelej tja s športno udobnostjo (takemu folku ki ima take avte se ne da šteti vretenca zaradi trdega podvozja) in predvsem varno. Še enkrat tak avto ne kupi racionalni kupec ki razmišlja kaj manj porabi kaj bol gre ampak tukej prevlada Izgled in emocije ki jih taki avto povzorča na mimoidočih. Še nekaj ne poznam nobenega ki ko je videl brere se nebi zavrtel in pogledal kaj je to zaena lepotica. Za dirkat so drugi avti! In to dejstvo boste pač mogli sprejet ( tukaj je govora o serijskih avtih ne o dirklanikih).
Alfa dela lepe HITRE avte kar brera je in tako naj ostane.
Freedom of speech ? What is that some brand of toilet paper? Found it at ( cant say PM me )
Dejansko je tukaj gor kar nekaj ljudi, ki misli da bo njihovo prepričevanje ali komenritanje mnjen drugih kaj imelo vpliva.... Ne vem zakaj je to potrebno...Zradi mene mi lahko vsi pišejo da sem bedak/čudak/otrok/cepec,.. pa mi bo prov mal pomenil... Jest mam svoje mnenje, ki ga povem in me prov bmk kaj si ostali mislijo....
Foggy napisal/-a:Lepo napisano Alro, se strinjam s teboj. Je pa že naslov foruma jasen "Klub ljubiteljev vozil Alfa Romeo" tako da je 100% jasno da bomo zagovarjali alfo in je ne pluvali in omahovali čez njo, kot zadnje časa nekateri počno.
Ja sej zaradi takih ljudi kot ste vi bo šlo pa vse v maloro, zato ker slepo in nekritično podpirate znamko in mislite, da ji s tem delate korist, v resnici pa ji le škodujete. Če bi vsi tako mislili ne bi nikoli prišlo do nobenega napredka in bi se še zdej vozili v 20let starih škatlah brez klime.
Sam podpiram neko stvar, dokler si po moji osebni presoji le ta zasluži podporo - če me preveč razočara gre tudi moja podpora. Oebno mislim, da bi morali biti prav ljubitelji alf najbolj kritični od vseh in izpostavljati probleme, ne pa da se vsi delamo, da je vse vredu. Potem bo pa alfa čez 5let šla na podobno pot kot lancia in bo zgodba končana. Ja tako je to v današnjem svetu. Vzemimo za primer nemški BMW, kjer so se prav njegovi največji podporniki najmočneje uprli, ko je prišla na dan nova sedmica,ki jo je oblikoval kontraverzni američan. In posledično se je dizajn malo umiril pri drugih modelih in sedaj so vsi zadovoljni in avti izgledajo super. To je konstruktivna kritika, od katere imajo korist vsi.
Osebno mislim, da si alfa še zasluži mojo podporo saj je 159 odličen avto, ki bo lahko za silo nadomestil 156ko, čeprav me vseeno ni povsem prepričala. Zagotovo je pa po vseh testih ki so bili opravljeni in so pokazali veliko tehnološko inferiornost brere, le ta ogromno razočaranje in se mi zdi da je velik minus za znamko in si sploh ne znam predstavljakti kako jim je uspelo narediti dobro 159ko in tako slabo brero. Preprosto nelogično in lahko za konec le še povem, da če bi bila 159ka tako slaba kot brera, bi mi bilo že kar malo žal za alfo in ob naslednji menjavi avtomobila zagotovo ne bi izbral te znamke!
Vseeno pa test kaže na to, da ima brera patetične performanse,
Če bi vsi tako mislili ne bi nikoli prišlo do nobenega napredka in bi se še zdej vozili v 20let starih škatlah brez klime.
@vizo: praviš da ima brera patetične preformanse, hkrati pa zagovarjaš napredek in dobro opremljenost avtomobilov..... hmm zdej pa pomisli čemu je ta brera težka kot krava? Pomoje zaradi napredka (varnost(5 zvezdic!) ) in opreme.
Ako želiš nevemkakšne preformanse, odstrani vso nepotrebno navlako kot so ojačitve karoserije (varnost ob trku) in airbage, klimo, el.pomik nevemčesaže, servo, abs in ostala el. pomagala in dobil boš ultimativen, poceni športni kupe - BRERO GTA, ki bo pometla s konkurenco!
Seveda za ceno napredka (varnost) in opreme (udobnost) .
Tak avto pa bi bil pomoje nepotreben saj ima Alfa takih modelov na pretek (33 stradale, montreal, bimotore, 6C, 8C , guilietto SS navsezadnje tudi 33 1.7 16v, 75 3.0V6, GTV6, GT Junior ,...... in njihove "športne" različice ) .
Samo tu pa spet nastane problem, saj nihče nebo kupoval ne varnih in neudobnih avtomobilov, kar pomeni da je potrebno vso to navlako dat nazaj gor- pa smo spet na začetku!
Lahko pa seveda uporabiš ultra lahke materijal in dvigneš ceno na 100.000 Evrov
Fantje, samokritika je popolnoma na mestu. Ni pa na mestu neutemeljena kritika.
Dejstvo je, da je alfa trenutno v velčikih težavah (kot že skoz zadnjih 20let) in to predvsme zaradi zgrešene filozofije.
Trenutno ima alfa samo tri avtomobile, ki so konkurenčni in kakor se za alfo spodobi v vrhu razreda:
Tukaj imamo:
1. Alfa 159, ki je tehnološko zelo napreden avtomobil in kar se voznih lastnosti tiče poivsem v vrhu razreda z edino resno konkurenco v obliki enega samega avtomobila, to je serije 3. Če pogledamo 159 skozi ceno (kakor mislim, da je tudi edini pravi način za ocenjevanje avtomobilov) je pa praktično brez konkurence. Večkrat sem napisal kot primer 159 2.4 za 7,2m SIT. Ni avtromobila za ta denar, ki bi bil boljši.
2. Alfa spider; oblikovno toliko superioren avtomobil, da ne bo imel težav s prodajo. Ker je tudi kvalitetno narejen je to to, saj kabrie skoraj nihče ne kupuje, da bi bil najhitrejši od najhitrejših.
3. Alfa 8C Competizione, komentar odveč. Tehnološko povsem svoj razred, ki mu trenutno ni para za svoj denar.
Zdaj jasno je, da alfa ne more vredu preživeti s samo tremi modeli, od katerih je eden celo maloserijski. Dejstvo je, da so alfini inženirji naredili izjemno delo s 159 za kar jim je treba čestitat. Dejstvo pa je tudi, da so očitno potem tako kot vedno za vsaj 2 leti na dopust in smo zdaj tukaj ko smo.
Čas je že za 2.4 Q4, za TI pakete, za GTA....
Čas je tudi že za 169, 149, SUV... in vmes tekmeci ne spijo.
Žal je tudi tako, da so se pri Breri, ki bi po svoje morala biti zastavonoša znamke (če že ni 169), katastrofalnoi odločili glede same zasnove. V Brero so šli vlagat tehnologije iz limuzin, kar ni sprejemljivo. Nihče ne bo cenil Brere, ker je tiha, udobna, dobro zvočno izolirana in tako dalje. In seveda zaradi tega pretežka. Zgledovali bi s epri drugih znamkah.
BMW je naredil svojo Z4 na popolnoma novi osnovi in ne na osnovi serije 3 samo zaradi manjše teže. VAG je vzel za TTja 65% delov iz Golfa (kar mu seveda vsi poznavalci zamerijo, ampak saj poznavalci niso nikoli bili kupci TTjev) in ne iz A4, ker bi v tem primeru bil pretežek. Pri alfi, bi z Brero morali počakati na novo 149 in jo postavit na njeno osnovo, ter tako narediti lahkega športnika.
Kot zaključek bi rad izpostavil, da strategija tovarne Alfa Romeo vsekakor kliče kritiko, saj je zaradi nje na nitki obstoj Alfe Romeo. Sanjanje o primerjavah sedanjih alf s konkurenco na podlagi gostilniški argumentov s težo avtomobilskih kart za otroke pa je milo rečeno smešno. Vsak poznavalec avtomobilov bo vedel, kaj pomeni 400Nm navora na prednjih kolesih za mirojoči štart, kakor bo tudi vedel kaj pomeni to za pospeševanje v prestavah. da se ne pogovarjamo o primerjavah po cenah.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Ima pa nova serija 3, ki je direkten konkurent 159 enak rezultat v trkih. Vsi ostali v tem razredeu so zadaj. Tako da se zopet potrdi moja teza, da sta trenutno v srednjem razredu samo 159 in serija 3 med seboj konkurenta, vse ostalo pa je tehnološko že malo zastarelo napram tema dvema.
Nekdanji alfist....kaj pa človek drugega preostane.
Ne morem si pomogat, moram...
A zdej se boste pa friki na varnost pri trčenju zgovarjal
Kdaj je pa Alfa bila v samem vrhu v tem merilu? Ste jo zato kupili?
Se mi zdi da iščete vse možne izgovore da ostanete "pravi" Alfisti. Get real!